1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune ulei OE comandat de la un magazin de piese auto in baza VIN-ului si ai terminat balciul.
     
  2. Sergiu.SM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Satu Mare / Oradea
    Masina:
    A4 B7, 1.9TDI BKE, 2005
    Asta incerc, ulei OE vreau sa comand, dar sincer incep sa am indoieli cand vine vorba de magazine de piese auto. De exemplu ieri la un magazin mi-au recomandat (conform VIN cica) G052532A2, vreau sa fiu sigur ca acesta este codul pentru ce am nevoie.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai cutie manuala 5+1, cod GYA, iti trebuie ulei cod G 052 532 A2.

    Vezi cateva postari mai sus in pagina anterioara ... ai si o poza pentru ca sa te edifici.
     
    Sergiu.SM apreciază asta.
  4. salexutz 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf V 1,9TDI (BKC)
    Prezentare kit ambreiaj cu volanta masa dubla LUK ( 600 0228 00 ) Audi A4B7 2.0 tdi cu 136 cp / 140 cp cutie manuala 6 trepte.

     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    O mizerie, diferenta mari de calitate intre cea LUk si cea LUk originala...
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valabil si pentru Sachs.
    Valabil si pentru kit-urile de ambreiaj.
     
  7. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salutare colegi,

    Imi puteti spune va rog daca aceasta din poza e cheia speciala pentru desfacere busoane cutie viteze manuala cod GYA?

    Am gasit-o ca fiind unealta VW AUDI 3357 (sau M16 XZN cu gaura pe centru).

    Vreau sa schimb eu uleiul si sa ridic masina doar pentru a verifica dedesubt este peste mana. Schimbul as urma sa il fac undeva la curte.

    Multumesc anticipat.
     
  8. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Am confirmat azi ca atat busonul de umplere cat si cel de golire au nevoie de M16 XZN (imbus stelat securizat).

    Cantitatea de ulei original necesar pentru cutia cod GYA (cod ulei VW G052532A2) este 2.25 Litri.
     
  9. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Eu am pus cam 2.4 litri cred, ulei OE. Sa fie, nu a curs pe la busonul de umplere.
     
  10. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Am impresia ca indicatia din manualul de service este ca nivelul sa fie cativa milimetrii sub buza busonului de scurgere. Asta ar fi pentru cei 2.25 L recomandati.
    Insa majoritatea pune pana curge, probabil nu strica acei milimetrii peste.

    Later edit: Am gasit pasajul din manualul pentru cutii manuale in 5 trepte care contine informatia ca nivelul trebuie sa fie 7mm sub buza busonului dar si confirmarea ca este permis sa se umple cu lei pana curge.

    Tot acolo mentioneaza cuplul de strangere al busonului de umplere ca fiind 25 Nm (in caz ca foloseste cuiva).
     
    Ultima editare: 4 Sep 2020
  11. Kogiac 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 103 KW, 140 HP, 2006, BLB
    Salutare!

    Am nevoie de o parere.
    De 4..5 zile, atunci cand acceleram, masina a inceput sa faca un zgomot ciudat, insa nu foarte puternic, de aia nici nu m-am panicat. Ieri, cand am oprit la un semafor, am accelerat de vreo 2 ori pe loc, acel zgomot s-a accentuat a urmat altul mai puternic si s-a oprit motorul. Nu am mai reusit sa il pornesc.
    Am dus-o azi la service, au zis "volanta sparta si kit ambreiaj distrus" nu stiu cum s-a intamplat asta cu o accelerare pe loc la semafor. :))
    Pretul ar fi 2600 LEI (volanta + kit) + 300 LEI manopera daca merg cu piesele mecanicului. (implicit garantie 2 ani)
    Varianta 2, volanta + kit ambreiaj Luk de la A...K.....ro (nu stiu daca am voie sa dau numele) ma costa 1700 LEI. Din ce am inteles tot volanta Luk vine din fabrica.

    Merita 900 LEI in plus pentru acea garantie de 2 ani?

    Multumesc,
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ne intrebi pe noi ? Asta decizi tu.
     
  13. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Suta la suta conteaza cei 2 ani de garantie pe care iti da mecanicul.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mecanicul iti da garantie pe manopera, pe piese iti da garantie furnizorul.
    Si ei le trimit inapoi la garantie, nu depinde de ei.
     
  15. George Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE
    Salutare colegi, am si eu o "mica" problema la cutie si anume: in mers la viteze de peste 50km/h se aude ca un huruit (indiferent daca e in viteza sau scoasa din viteza). Evident zgomotul creste in intensitate cu cat creste viteza. Mentionez ca am schimbat rulmentii la roti si nu e de acolo. Am inteles de la mecanic ca ar fi niste rulmenti in cutia de viteze. Aveti idee se merita sa incerc sa o repar sau sa cumpar una din dezmembrari ? Sunt curios daca se poate repara si cam cat ar junge. In dezmembrari o cutie e 600 lei iar manopera e 500 lei. Masina e 1.9 tdi in 5 trepte. Multumesc!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde, daca vrei sa inlocuiesti toti rulmentii sau doar pe cel dus.
    Sa o dai jos e in jur de 4-500 lei. Manopera sa iti desfaca cutia e in jur de 3-350 lei.
    Demonteaz-o si trimite-o la Dementor Brasov, omul stie ce face si are preturi ok.

    Nu ti-ai pus problema ca in scurt timp vei trece prin acelasi lucru si cu cea din dezmembrari ?
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Plus rulmentii roata, inlocuiti degeaba,ajunge la 1500ron.
    Ma intreb, ca mecanic, cum sa nu-ti dai cand huruie un rulment de roata?
     
  18. George Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE
    audi66 Salut,
    Merci mult pentru raspuns. Mecanicul e ok, dar nu se baga la desfacut cutia. Ma gandeam ca se desface usor cutia si cumpar rulmentii sa ii am noi fara sa apelez la varianta cu dezmembrari. Am sa ma interesez in zona la mine poate gasesc pe cineva care se pricepe la cutii.

    Sorin87
    Ideea era ca huruiau si 2 rulmenti, unul pe fata si unul pe spate. I-am schimbat si am ramas doar cu zgomotul de la cutie acum, nu i-am schimbat degeaba.
     
  19. Yo81 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2020
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 ALT 131 HP , 2007
    Este cineva care a facut upgrade de la cutia 5+1 la cutia 6+1 la un A4 B7 cu motor 2.0 FSI ?
     
  20. florin_andrey86

    florin_andrey86 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2009
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    audi A4, motor 2.0 tdi, cod CAGA, fab 2008
    Salut,
    Am un Audi A4 B7, an 2006, 2.0 TFSI, Quattro si nu gasesc cum sa fac calibrarea/reglarea timoneriei. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Tutorial?
    Mulțumesc frumos.
     

Distribuie pagina asta