1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie Automata - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Shuny, 30 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Cati km are masina ? O fost schimbat vreodata uleiul si filtrul din cutie ?
     
  2. iCm 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0TDI, 2010
    Are 147k. Nu cred ca a fost schimbat, o sa incerc sa descifrez cartea de service.

    Am verificat masina la reprezenta in germania, si am intrebat si de schimbul de ulei si mi-au spus clar ca la modelul meu de cutie nu se schimba uleiul..
     
    Ultima editare: 22 Iun 2013
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Citeste atunci tot topicul asta si o sa iti dai seama ca cei de la Audi zic ca uleiul nu se schimba doar pentru marketing. Uleiul se schimba la 60.000 km .
     
  4. Sejan

    Sejan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 (2009) 2.0 TDi 143cv
    Probleme la transmisie

    Acum cateva zile in bord s-a aprins, sa spunem, becul de la transmisie/cutia automata. Dusa la mecanic mi-a zis ca am probleme la bujii. Este probabil asa ceva adica sa se aprinda acel bec din cauza bujiilor. A mai zis mecanicul ca trebuie curatat ceva. Momentan nu mai stiu, trebuie sa ma duc lunii iar sa vad ce are ca asa merge momenta, nu-i problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iun 2013
  5. Spector 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 ALLROAD 3.0 TDI QUATTRO
    salut
    am si eu o problema la masina mea , imi suceste din treapta 2 in 1 si din n in d
    mentionez ca masina nu mai este in garantie de 1 an dar are facute toate service-urile in reprezentanta
    masina este cumparata noua din Austria,
    am sanse la vreo culanta deoarece costul reparatei ajunge pe la 2500 eur (mecatronica + discuri)

    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iun 2013
  6. nexthmj

    nexthmj 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ( 4f ) 3.0TDI ( BMK )
    S-a rezolvat problema, priza centrala era fisurata si pierdea presiune cand dadea sa schimbe din 3-4 schimba inapoi 3,pana s-a rupt de tot.
    Asta pentru colegii care se confrunta cu problema asta.
     
    Ursu Victor și iacob marius apreciază asta.
  7. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    Cutie automata 2001 2.5 tdi quattro

    Mi s-au aprins cu rosu prnd432 face un soc cand cupleaza si pleaca greu , dar schimba foarte bine dupa ce pleaca , nu are putere dar schimba bine si trece de 100 lejer...orice sfat imi este de ajutor... Multumesc ! Cutia este Sh din germania schimbata de aproape un an cu ulei si filtru audi.
     
  8. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    refiritor la acel zgomot cand schimba prima data viteza, la fel este si la mine. A5 sportback 3.0 qutro 2011. Nu cred insa ca este vreo problema
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    si eu am acest soc , se simte numai dimineata.
     
  10. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006

    @iCm:Si la mine este lafel...Cand decelerez si apoi accelerez, in special in a2a, parca cupleaza de doua ori. Daca rezolvi, imi dai si mie un mesaj
    Comportamentul este unul anormal. Socurile sunt prea mari pentru a fi normale
     
  11. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    salut!

    Zgomotul care se simte in pedala (parca ar fi un arc, care scapa) la prima plecare, dupa ce masina a fost incuiata si modulele au fost in sleep mode, vine de la ESP!

    Initial credeam ca am ceva stricat la ea, dupa mai multe cautari am aflat ca ESP'ul face un check. Daca tineti in momentul ala acceleratia constant (zgomotul vine doar la anumite turatii), o sa observati ca produce zgomotul dar nu schimba in a 2a. deci nu are nici o legatura cu cutia de viteze. Plus ca nu face la fiecare plecare, ci doar daca masina de exemplu a fost intre timp oprita si incuiata.

    Va salut!
     
    Ultima editare: 10 Iul 2013
  12. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Da, asa face si la mine ESP-ul. Recunosc ca prima data m-am speriat cand am simtit in pedala zgomotul de arculet sarit.
     
  13. Spector 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 ALLROAD 3.0 TDI QUATTRO
    Salutare,
    Va scriu un pic din experienta mea , poate va e de folos la careva dintre voi.

    Acum 1 luna am achiziionat un Audi a 4 allroad, dupa cateva zile de la achiziionare simteam smucituri de la cutia de viteze cand trecea din treapta 2 in 1 si din N in 1, smucituri din ce in ce mai puternice
    Am mers la reprezentanta si mi-au zis ca trebuie resoftata, lucru care s-a mai facut in trecut, dupa resoftare a trebuit sa fac in jur de 100 de km cu ea sa vad daca s-a remediat problema, facut cei 100 de km si nimic , tot asa facea.
    Dupa aceea mi-au recomandat sa dam cutia jos (cost 2500 de ron) sa vedem care e problema, am facut i acest lucru si ei au constata ca sunt discurile uzate si trebuie schimbate dar nu garanteaza ca va rezolva problma 100%, am acceptat si acest lucru (cost 7000 de ron) .
    Dupa ce am schimbat si discurile masina tot asa facea , urmatoarea piesa recomandata era mechatronic unit (grup de valve) despre care banuiam de la inceput ca este dar cei de la reprezentanta mi-au zis c nu pot schimba piesa din prima ca nu apare eroare pe tester si ca ei vor sa imi schimbe piesa care este mai ieftine ( desi pana acuma am ajuns undeva la 9500 de ron)

    Am schimbat si mecatronicul si am ajuns la o facutra cu tot cu tva de 17 000 de ron

    Dupa aceea le-am zis ca masina dupa cum vad si ei are facute toate service-urle in reteaua Audi si ca am pretentia la o culanta ( desi maisina este din 2010 si are 160 de mii de km)
    Dupa vreo 3 zile de stres si asteptari si telefonane la bucuresti am avut noroc
    Mi-au dat culanta 100% pe piese , eu am platit doar manopera.:)

    Eu am tinut legatura la bucuresti cu domnul Radu Petrica , despre care nu vezi tocmai lucruri bune pe forumuri, el chiar m-a ajutat impreuna cu baietii de la AutoCLub Timisoara care sunt niste profesionisti si baieti de gasca

    Deci baieti, daca aveti km in reteaua lor chiar puteti obtine reduceri substantiale,

    Daca vreti sa va mai ajut si cu alte info dati PM

    Salutare
     
  14. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    Problema asta cu cutia automata la Audi e o treaba generală,de cand sa pus pe cele de 1.9 din 2000+ .......păcat de banii tai ca probabil nu ai stiut de cutiile aste care au probleme mari.... in testul de anduranta făcut de AutoBild o cutie automata de pe un 2.0 tdi a rezistat numai 60.000 km după care a necesitat înlocuirea ei.....(smacea si făcea niște zgomote foarte ciudate la anumite viteze)
    Numai bine
     
  15. audi4my 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2011
    Locație:
    dr tr severin
    Masina:
    audi a4,19 tdi ,2004
    conectori ecu

    Imi poate da si mie careva o schema cu conectorii de la ECU pentru un audi A4 B6 cod motor AVF ? Daca aveti careva si cu conectorii de la ECU ai cutiei de viteze multitronic de pe audi A4 B6 2004 cod motor AVF ar fi perfect. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Aug 2013
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Gasesti in Autodata ceea ce cauti. La ECU motor e explicat foarte bine fiecare pin. La cutie se numeste TCM (Transmission Control Module) nu ECU.
     
  17. n_florin77 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a4,diesel,2001
    probleme cutie automata

    Salut.Sunt Florin din Sibiu.
    E prima data cind postez pe forum si sper sa an noroc de un raspus .
    Am un a4 b5 din 2000 care imi face probleme cu cutia automata.
    in prima faza nu imi mergea turbina ok din cauza unui vacum.Am rezolvat cu turbina si am iesit sa dau o tura sa vad daca masina merge ok.Dupa ce am mers mai sportiv,la un moment dat,fiind in viteza 3-a masina s-a turat in gol fara sa prinda viteza.De atunci mu nai merge.Cind schimba vitezele 2 3 se tureaza in gol ca si cind ar fi pe N si cind cupleaza zmuceste.Dupa 3 rateuri se aprind PRND432 din bord si nu mai merge decit cu viteza 2.
    Ideea e ca nu gasesc doi mecanici sa imi spuna acelasi lucru si nu m-as apuca nici sa o schimb nici sa o desfac pina nu imi spune cineva ce are.

    Datimi un sfat va rog!!!:sos:
     
  18. Deevine80 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI 1997
    ai resetat cutia?
    incearca in felul urmator: Pui contact, calci acceleratia maxim pt 16-20 sec (mai lung e mai sigur ca percepe comanda), ridici piciorul de pe pedala de acceleratie si pornesti pt a salva resetarea. Daca iei contactul inainte de a porni se anuleaza tot ce ai facut
    Sfatul meu e totusi sa faci o verificare de erori inainte
    P.S. dupa operatiunea de mai sus se sterg si erorile dar e bine sa verifici inainte sa stii ce s-a intamplat
     
  19. cby 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi 2006
    salutare

    Salutare tuturor,
    Sunt nou pe acest forum si as vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva si pe mine: am o problema mi se aprinde P R N D S rosu intermitent. Maine merg sa schimb uleiul in cutie, ma gandesc ca asta ar fi cauza. Din ce am citit eu pe aici ma sunt si altele A rezolvat cineva pana acum aceasta problema, trebuie sa o vand sau sa mai tin masina, ce spuneti ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Sep 2013
    pascar31 apreciază asta.
  20. cby 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi 2006
    salutare ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns de ce se aprinde prnds rosu intermitent .....un sfat o rezolvare cva
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta