1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Firodo, daca se schimba toti solenoizii, garnitura si toate supapele din interiorul mecatronicului, merita.
    Dupa schimbul de ulei s-a facut si o adaptare?
     
  2. Firodo

    Firodo 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 C6 3.0TFSI 2010
    Nu s-a facut pentru ca cica se face doar la DSG nu si la tiptronic.
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Este exact invers.
     
  4. hercheacatalin

    hercheacatalin 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2015
    Locație:
    Vrancea/Kuwait
    Masina:
    A6 C6 4F , BMK, 2006
    Salutare tuturor,
    Se da un 3.0 Quattro 2006 cod motor BMK cod cutie HXN. Serie sasiu: WAUZZZ4F46N174615
    Cutia trebuie reconditionata.Vreau sa achizitionez in mare piesele necesare si vreau sa verific daca am inteles bine pana acum: torque converter cod 09L323571S, un kit ZF 1071.298.027 (7 litri ulei verde , filtru ulei suruburi si garnitura de tipul 13 gauri), inca 3 liti ulei verde cod ZF S671.090.312 si ambreiajele din interiorul cutiei .
    Stie cineva codul acestor ambreiaje sau daca exista un kit complet ce se poate cumpara ?
    Versiunea SW a cutiei trebuie sa fie 0110. Acest update este recomandat de facut inainte de a duce cutia la reconditionat sau dupa reconditionare ? Update-ul se va face la Bucuresti iar reconditionarea cutiei la Sanpetru (Brasov).
    Daca mai trebuie adaugat ceva va rog sa imi spuneti.
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    hercheacatalin, kit-ul de ambreiaje are codul 1071 298 013 iar ultima versiune de soft pentru HXN este 0030. Dar n-ai pomenit nimic de mecatronica, solenoizi...etc... Acolo nu se umbla?
     
  6. hercheacatalin

    hercheacatalin 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2015
    Locație:
    Vrancea/Kuwait
    Masina:
    A6 C6 4F , BMK, 2006
    Multumesc frumos @mihaicristian pentru lamuriri, am presupus ca testarea solenoizilor si a mecatronic-ului face parte di job-ul celui ce va face reconditionarea cutiei. Daca ai cateva idei si bunavointa de a le expune , voi fi mai mult decat bucuros in a le pune in practica , deoarece citisem undeva intr-o postare de-a ta ca ai acelasi cod de cutie daca nu gresesc. Asa ca drumul batatorit de altii mult mai experimentati, in cazul meu tu, m-ar scuti in a face greseli. Multumesc frumos din nou!
     
  7. Firodo

    Firodo 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 C6 3.0TFSI 2010
    Reconditionat bloc de valve 3200 ron.
    Plus demontat, montat si alte chitibusuri. Cam 4500 RON. Merita?
     
  8. hercheacatalin

    hercheacatalin 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2015
    Locație:
    Vrancea/Kuwait
    Masina:
    A6 C6 4F , BMK, 2006
    Nu vad a doua optiune ca sa imi pot face o parere. Pot totusi sa iti spun ce raspuns mi-au dat cei de la ZF in ianuarie 2017 referitor la repararea cutiei mele:
    "Pretul unei reparatii standard care presupune receptionarea cutiei de viteze demontata de pe autoturism, dezasamblarea si constatarea ei, inlocuirea kiturilor de reparatie, convertizorului si mechatronicii, uleiului si a altor piese, ajunge ca valoare aproape de pretul unei cutii gata reconditionate de catre fabrica ZF. ( aprox. 2800 - 3000 euro +tva)
    Daca nu se inlocuiesc convertizorul si mechatronica, pretul este mai mic, dar nu este garantata functionarea corespunzatoare."
    Acum iti poti face tu o parere ce se merita si ce nu. Sfatul meu este ca in primul rand sa iei legatura cu cei care repara aceste tipuri de cutii. Sunt cateva persoane ce stiu ce fac si au si numerele de telefon aici pe topic cu ceva pagini mai in spate.
     
  9. Firodo

    Firodo 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A6 C6 3.0TFSI 2010
    Salutare.
    Nu am o problema la cutia tiptronic, dar nu stiu unde sa postez.
    In weekend am facut un drum mai lung si am schimbat o perioada manual treptele. Mi s-a parut foarte tare si comod pe undeva.
    Intrebarea mea este, dupa ce imi voi monta padele volan (nu am), schimbatul treptelor manual uzeaza prematur cutia, sau altfel spus, condusul in modul Drive este mai indicat sau nu este nicio problema in a te juca cu schimbatul vitezelor cu padele?
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu are nicio treaba. La un moment dat te vei plictisi de schimat in manual. :)
    Este avantajos doar la o depasire, adica retrogradezi inainte treapta ca sa nu ai asa mare lag-ul, dar in rest este stresant sa tot schimbi din padelle.
     
  11. Smokin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 C6 4f 2.7 4x4 2009
    Salut. Am și eu o problemă,zilele trecute am fost la service pentru schimbarea uleiului la cutie,menționez că e tiptronic 6+1,mi-au recomandat ulei ravenol. La-m schimbat și pot spune că prima zi am fost încântat deoarece mergea mult mai bine. A doua zi a apărut surpriza,din treapta 2 spre 3 sau la revenirea din 3 în 2 e un șoc,smuncitură să-i spun așa. Dacă sunt în frânare și o opresc lin când ajunge să de-a din 3 în 2,nu se mai simte aproape de loc. La fel si la plecare,dacă plec ușurel nu se simte aproape de loc când trece din 2 în 3. Problema există și asta nu e ok. Urmează să merg înapoi unde am schimbat uleiul,poate uleiul nu e ok dar mă gândesc că făcând doar cum am explicat și nu în orice viteză,e ceva defect acolo. O părere sau un sfat dacă îmi ppate da cineva,mulțumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil s-a intamplat exact ce spune producatorul ZF si de ce nu recomanda inlocuirea uleiului complet cu diverse aparate, ci doar cat curge prin metoda gravitationala.
    Ti s-au miscat ceva depuneri si ti-a obturat partial unul din solenoizi.
     
  13. Smokin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 C6 4f 2.7 4x4 2009
    Astăzi revin la service să discut cu meseriașul și chiar am săi spun aspectul ăsta. Normal la schimbarea totală a uleiului ar fi trebuit facută și o actualizare a softului din câte am înțeles.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai inteles gresit.
     
  15. keysersoze 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A6 Quattro 3.0 TDI ,motor BMK, an 2005
    Salutare,
    cand e frig afara,cum a fost azi,-10 grade,levierul schimbatorului de viteze se misca foarte greu sau deloc.Dupa ce reusesc sa o bag in D si merg cativa km isi da drumul si levierul se muta usor.Oare daca schimb uleiul din cutie scap de aceasta problema?
     
  16. COSYcosmin

    COSYcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi quattro motor CDYA
    Salut,
    Vreau sa schimb si eu uleiul in cutie. Am motor 3.0 quattro. La reprezentanta nu m-as duce ca mi-au cerut peste 3.000 lei in conditiile in care am gasit kitul de schimb ulei ZF cu 1.250 lei. Problema este dupa ce schimb uleiul trebuie facut update soft cutie sau ceva ? Las serie sasiu si kitul care l-am gasit si daca puteti sa imi spuneti daca e compatibil cu cutia. In kit este ulei 8HP, cutia mea fiind in 6 trepte. Este ok uleiul ? Multumesc

    https://m.autodoc24.ro/zf-getriebe/8817963
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste tot topicul si o sa vezi cum afli ce versiune ai tu, pana la ce versiune bagi ZF Lifeguard 6 si de la ce versiune pui ZF Lifeguard 8.
    Nu e cazul sa ne repetam.
     
  18. Blaj Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI 2006
    Salut,
    Am un audi A6 C6 3.0 cutie automata și de 2-3 zile îmi face niște probleme. Când schimba din viteza 3 in 2 smuceste destul de tare. Problema o am doar din viteza 3-2 și câteodată din 1-2 la o turatie mai mică. Am completat 1.5 litri de ulei in urma cu 1 zi. Mașina a mers perfect după. Fără nici o problema. A doua zi începând din nou sa facă aceleași scheme. Are rost sa schimb uleiul sau nu ? Am pus un tester profi pe mașina și nu am nici o eroare pe cutie. De unde sa încep ? Mulțumesc
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Cand ai probleme mecanice sau hidraulice nu ai ce erori sa ai.
    Trebuie sa intelegi cum si restul lumii ar trebuii sa stie ca o testare nu este ghicire in globul de cristal.
    O scanare este verificarea unor sezori si citirea unor parametrii care trebuie sa sti sa ii interpretezi.

    La tine cred ca este pe partea de hidraulica,de ce aveai cu 1.5l mai putin si cand a fost facuta ultima revizie?
     
  20. Blaj Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI 2006
    Nu am zis ca testerul e ghicitoare. Am specificat doar ca nu am eroare pe cutie. Nu știu de ce era lipsa ulei. Mașina a avut convertizorul schimbat acum 2 ani și făcut schimbul de ulei, nu am parcurs mai mult de 70.000 km. După ce am avut problema, nu am mai pornit mașina. Ieri, am vrut sa vedem care este starea ei, având mai multe păreri și sugestii. Mașina a mers bine, seara apărând iar aceeași problema. Chestia este ca am observat ca, cu cât trece timpul, problema e progresiva. Prima data șocul abea ca l simți, intensitatea crescând.. sa scap doar cu uleiul schimbat ?
     

Distribuie pagina asta