1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Uleiul se inlocuieste, nu se completeaza.

    La tine e posibil sa ai probleme la blocul de valve sau unul din solenoizi.

    Nu vei gasi rezolvare din fata PC-ului, trebuie demontata pt. un diagnostic corect.
     
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Personal nu cred ca scapi cu schimbul de ulei.

    La tine este deja o problema fizica care se datoreaza in general datorita exploatării/mentenanței gresite
     
  3. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CDYA
    Salutare colegi, de aproximativ o luna sunt posesorul unui a6 c6 2.7 canc cod cutie lwc tiptronic. Pana acum nu s-a schimbat niciodata uleiul la cutie si de asta as dori sa vad ce ulei trebuie bagat pentru ça am observat ça sunt 2 tipuri albastru si verde(cred ça la mine este cel verde , dar nu sunt sigur) si vroiam sa stiu daca e normal sa simt schimbarea de viteze doar din 1-2 . Mersi
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic integral.
     
  5. Blaj Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI 2006
    Da, din păcate nu scapi niciodată cu ce e mai simplu. Trebuie sa reconditionez blocul hidraulic plus ulei nou. Toată afacerea 1000 €uro.

    Mulțumesc frumos pentru răspunsuri.
     
  6. Mario chirica 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2019
    Locație:
    Essen
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi 2005
    Salut,
    La masina mea A6 C6 3.0 tdi, de 2 zile schimba din 3 in 4 cu zmucituri. Pe manual merge normal dar ieri cand am pus o frana mai tare s-a aprins P R N D S. Am oprit motorul si a disparut. Am facut diagnoza cu VCDS si mi-a aparut eroarea:
    P0783 ceva cu Shift 3 - 4 malfunction
    Ce poate fi, a rezolvat cineva problema, trebuie sa schimb cutia sau o mai pot salva ?
     
  7. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut!
    Poti sa o repari, te costa aprox 700 euro cu tot cu ulei nou sau poti sa cumperi una sh, cu acelasi cod ca a ta si te va duce tot la 700 euro. Decizia iti apartine.
     
  8. Bogdy_africanu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2019
    Locație:
    Avrig
    Masina:
    Audi A6 C6
    Buna seara!
    Detin un audi A6 C6 3.0 TDI 2005,cutie automata
    Astazi am pus testerul pe ea si mi-a dat urmatoarea eroare

    “18274 - CAN Mesagerie defecta”

    Va rog sa ma ajutati cu o parere sau un raspuns despre aceasta eroare! Daca este grav? Ce inseamna,si cum as putea sa o rezolv!
    Va multumesc mult!
    Atasez si o poza in caz ca ajuta!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS original de preferinta, nu cu alte chinezarii indiferent cum se numesc.
     
  10. AlexinoA4

    AlexinoA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TFSI quattro 380 cp, 2009 revo stage1
    Salut! Am si eu o problema daca a mai intalnit cineva... pe Sport cand retrogradeaza in a2a pe la 60 km/h schimba cu un soc dupa isi revine imediat in treapta a3a sau a 4a si nu mai pleaca tare. In rest schimba ok, doar in anumite situatii se simte o smucitura. Va multumesc!
     
  11. Alex PTY 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2010 2.7 quattro
    Salutare.
    Am eroarea P1890 la cutie, dupa mai bine de 8 ore de stationare, la pornirea maşinii primesc eroarea Gearbox Malfunction : you can continue driving ( limited functionality) si bineințeles maşina nu cupleaza nici in D nici in R
    Am tot fost pe la nenumarate service-uri, unii zic ca nivelul scazut de ulei sau nu comunica blocul de valve, si ca ar trebui dat jos si verificat..
    A mai avut cineva problema asta?
    Mentionez ca am citit tot topicul, dar doar un caz fara rezolvare la Paul_24

    Incarc si erorile gasite cu VCDS pe cutie poate este cineva care poate sa ma ajute?
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Alex PTY, nu are suficienta presiune de ulei. Schimba filtrul si uleiul, mai intai.
     
  13. Alex PTY 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2010 2.7 quattro
    Caz rezolvat, filtru ulei cazut in baie

    Multumesc frumos mihaicristian
     
  14. ionutgaynaru

    ionutgaynaru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Spania / Calarasi
    Masina:
    audi a6 4f 2008 2.7 TDI cutie automata 7+1
    Salutare,
    Am un A6 C6 3.0 si butonul din stanga de la schimbatorul cutiei de viteze ramane blocat si nu pot scoate cheia din contact decat dupa ce il deblochez. Cutia functioneaza perfect in toate treptele doar acest buton imi da batai de cap in ultima saptamana. Ma gandeam sa inlocuiesc schimbatorul cu unul de pe ebay si poate se rezolva problema. A avut careva aceasta problema ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu e obligatoriu ca problema sa fie din maciulie.
    Demonteaza nuca si vezi ca tija de pe mijlocul schimbatorului sa culiseze lin si libera, fara sa se blocheze sau sa agate.
     
    ionutgaynaru apreciază asta.
  16. ionutgaynaru

    ionutgaynaru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Spania / Calarasi
    Masina:
    audi a6 4f 2008 2.7 TDI cutie automata 7+1
    Mersi frumos o sa incerc sa fac chestia asta ca tocmai am vazut cum se demonteaza maciulia
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Dupa ce dai nuca jos, tija respectiva trebuie sa se traga sus foarte usor, fara a depune rezistenta si sa revina la pozitia initiala la fel de usor.
     
  18. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    Salut,
    Detin un A6 C6 an 2005 3.0 cutie automata. De curand am facut schimbul de ulei, la cutie, la ZF Bucuresti. Inainte de a face schimbul nu aveam suturi la schimbarea treptelor, ele au aparut dupa circa 100 km. Un sfat ce ar putea fi, a mai patit cineva ? Multumesc.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Fa o adaptare a cutie, daca tot continua, impuritati in blocul de valve.
     
  20. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    Multumesc. Am sa-i fac si revin.
     

Distribuie pagina asta