1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Sebastian2013 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi Q3 8U, 2.0 TDI
    Am fost si eu la Samer cu o cutie DSG (in portbagaj) i-a facut o diagnoza si mi-a zis ca nu are nimic. -nu mi-a luat niciun ban.
    Am montat inapoi cutia pe Golf 5, am mers iar pana in TM si era axul cu came dus.

    Manopera a fost destul, insa masina merg fara probleme. In parcare la Samer am vazut septare, S-uri, toate automate, ori le repara ori le tine de reclama. :)
     
  2. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    arabul (samer) e foarte meserias. stie ce face. stiu multi care au fost la ei cu diverse masini si tot timpul rezultatul a fost ok. preturile am inteles ca-s cam piperate.
     
  3. alexxxlch

    alexxxlch 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 143cp 2009
    Am inteles ca nu este in regula sa schimbi din D in S la mai mult de 30km/h... Stie cineva de asta?

    In alta ordine de idei de la o vreme simt un fel de soc (nu mare, dar ceva diferit fata de obicei) cand stau pe loc si dau din D in N si zgomotul pe care il face cand ramane in D pe loc este mai mare decat de obicei... Daca o dau pe N si apoi iar in D si raman in continuare cu ea pe loc nu se mai simte nimic ciudat..
    Stie cineva de problema asta?
     
  4. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    Eu nu am auzit nimic de schimbarea din D in S. Stiu ca am citit cartea masinii si nu tin minte sa fi vazut ceva legat de viteza la trecerea din D in S sau invers.
    Cat despre mici socuri la schimbarea pe loc din P in D sau R si invers, eu am intrebat la Audi, si mi-au spus ca sunt normale aceste mici socuri. In D cred ca este normal sa faca un zgomot un pic mai mare motorul decat in N.
    Cati KM are masina? Schimburile de filtru si lichid la cutie le-ai facut la 60.000 KM?
     
  5. szili90

    szili90 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 2009 2.0 TDI CR 105KW - Multitronic 8+1
    Salutare.

    am un A4 B8 (2.0 TDI CAGA) cu multitronic 8+1. masina e din 2009 si nu stiu daca unele chestii se incadreaza la normal sau nu, in legatura cu cutia.

    dimineata cand e frig, pare sa cupleze destul de incet (nu isi da drumul) pana nu trec cateva minute. e normal?

    a doua problema, uneori cand plec de pe loc (sleectorul in D) mai brusc, se tureaza un pic si dupa smuceste dintr-o data ca si cum ai scapa ambreiajul la o manuala... asta e normal? in rest nicio alta problema pana acum.

    multumesc
     
  6. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    @szili90:
    1. Dupa o noapte friguroasa si eu simt ca pleaca mai greu de pe loc, trebuie sa o accelerez mai tare. La mersul inapoi parca se simte mai tare. Trebuie turata destul de tare sa se miste. Din ce am citit pe net "asa face toate". :) Dupa cateva minute de trafic nu mai simt ca ar fi probleme. Probabil e vorba de o protectie a cutiei atata timp cat lichidul nu este la temperatura optima.
    2. Daca stau sa ma gandesc, parca rar, can plec de la stop mai brusc am mai patit si eu chestia asta. Nu stiu sincer cat este de normal, dar eu am intrebat la Audi la un moment dat si mi-au spus ca mici smucituri mai pot aparea in timpul mersului.

    Eu am 55.000 de KM, mai astept vreo 3.000 si ma duc sa ii schimb uleiul si filtrul la cutie.
     
  7. szili90

    szili90 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 2009 2.0 TDI CR 105KW - Multitronic 8+1
    multumesc Mircea pentru clarificari. Masina mea a re 230.000km de aceea intrebam :)

    daca mergi sa-i schimbi uleiul si mai afli ceva info, da-mi de stire te rog!

    seara buna!
     
  8. cri.2002

    cri.2002 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    Focsani, VN
    Masina:
    A4 B8 Multitronic 8+1 2.0 TDI
    Si eu avem zgomot metalic in zona din fata a cutiei numai cand starea in P, in timpul mersului totul era perfect, am fost la mecanicul meu unde imi fac intretinerea si mi-a aratat ca din volanta iese zgomotul metalic.
    Mi-a schimbat volanta si de atunci am mai mers 20.000 km si totul e perfect, fara zgomot sau alte treburi.
     
  9. M3K

    M3K 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B9 - 2016 - 2.0 TDI 190 CP - avant - S-Tronic, DETA
    Ma apropiu de 170.000km, si cum la 180.000 o sa trebuiasca sa schimb uleiul in cutie, ma gandesc sa-l fac mai repede cu 10.000, asa, preventiv. Imi recomandati vreun service in Timisoara care sa stie cu ce se mananca procedura respectiva? Am inteles ca e umpic mai complicat si nu e indicat sa merg la cei care nu au mai facut asa ceva. Am o oferta de la Audi, cam 1250 LEI (filtru+ulei+manopera). Cum vi se pare? Merci!
     
  10. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    In Timisoara, doar la Audi am intrebat si eu, iar pretul tot cam pe acolo e. Ai mai putea incerca la Samer, dar sincer eu pentru operatiunea asta, nu m-as duce in alta parte decat la reprezentanta. Eu am 55.000 de KM, dar mai stau pana fac vreo 58.000 si atunci ma duc, probabil prin februarie. Daca mergi la Audi, am sa te rog sa detaliezi daca ai intampinat ceva probleme. :)
     
  11. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Am aceeasi problema ca si szili, am plecat usor din rampa, s-a turat pana in 2000rpm fara sa cupleze si apoi brusc a smucit. Mi-a mai facut asa si in trecut si mereu calc foarte usor acceleratia pana cupleaza. Apoi nu mai sunt probleme. Problema e ca de data asta mi-a oprit si motorul.
     
  12. szili90

    szili90 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 2009 2.0 TDI CR 105KW - Multitronic 8+1
    la mine nu a fost asa grav... sa moara motorul. si se intampla rar. nu stiu, poate o bruschez eu. oricum, incerc sa nu ii mai dau importanta. daca stau sa analizez fiecare sunet si etc la masina, cred ca innebunesc. e primul diesel, am avut doar benzinare, am impresia ca tot timpu se strica ceva la ea, la cum suna. nu ma pot obisnui nicicum cu sunetul de 'tracatraca' ... desi prieteni cu pompe-duze imi spun ca CR-ul meu e super silentios... nici nu stiu ce sa zic. asta e. cand se strica se strica si o duc la REMAT. dar nu mai imi mananc nervii cu ea aia e clar. seara buna tuturor!
     
  13. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Astazi am dat reverse, a plecat frumos si brusc s-a oprit motorul. Am mai avut masina cu cutia automata dar A4-ul asta pare dubios. Idei cineva? Doar de la uleiul cutiei care sa il schimb sa fie asta?
     
    Adryan T apreciază asta.
  14. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Ma indoiesc ca de ulei poate avea un asemenea comportament. Trebuie verificat oricum cu un Vag ce se intampla de un mecanic/service. Nimeni nu poate presupune doar cu datele date ce are fara alte info.
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    nu e normal ca la o cutie automata sa smuceasca sau sa bruscheze motorul, daca are astfel de simptome trebuie pusa pe tester si sa se vada unde e problema, cu cat mai repede cu atat mai bine. in unele cazuri un simplu schimb de ulei si fitre in cutie a facut minuni.
     
  16. stgabri 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2014
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 TDI 143- Avant - Multitronic
    Buna,
    Am o masina AUDI A4 2009(model 2010):) cu cutie automata si trebuie sa fac schimbul de ulei la cutia de viteze.
    Mecanicul zice ca ptrebuie sa mai comand pe langa uleiul de cutie si o piesa din plastic (indicator)care indica nivelul uleiului din cutie, deoarece indicatorul de ulei se schimba de fiecare data cand se schimba uleiul in cutie.
    Ati mai intalnit situatia asta?

    Multumesc
     
  17. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    Eu stiam ca se mai schimba filtrul impreuna cu uleiul. Nu am auzit nimic de nici un indicator la cutiile Multitronic. Si eu mai am 4000 de KM si va trebui sa fac schimbul de ulei la cutie. Acum cateva saptamani am cerut un calcul de pret la reprezentanta Audi din Timisoara si pe deviz aveam trecut ulei CV, filtru ulei CV si manopera, nimic altceva.
     
  18. midsummer

    midsummer 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0TDI CAGA, Multitronic
    Legat de schimbul de ulei+filtru, devizul meu (ma rog, a fost telefonic, sper sa se schimbe ceva la fata locului) la service-ul lui Samer din TM a fost asa:
    - manopera schimb ulei 100 lei
    - 100 lei / L ulei - trebuie luati 8L in total
    - manopera schimb filtru ulei: 400eur - da, ati citit bine: 400 EURO.

    Motivul a fost ca trebuie demontata toata cutia pentru a putea schimba acest filtru. Din ce am mai citit pe forum am aflat ca da, exista 2 tipuri de cutii: una la care filtru e fixat in exterior, alta care il contine in interior.

    Aveti idee cum imi pot da seama ce fel de cutie am ? Mi se pare o suma destul de indecenta..400eur pentru desfacutul cutiei.

    Mircea_novac multumesc pentru raspuns pe privat. Devizul primit de tine de la reprezentata arata cat de cat normal.

    Mersi!
     
    Marius1977 apreciază asta.
  19. stgabri 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2014
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 TDI 143- Avant - Multitronic
    La tipul de cutie pe care il am eu, se pare ca nu este necesar schimbarea filtrului de ulei din cutia de viteze, dar ma pune pe ganduri acel indicator de ulei, mai ca as suna in Germania la reprezentanta unde s-a facut de 2 ori pana acuma schimbul de ulei in cutie sa vad ce spun ei.
     
  20. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    @vlad.blajovan: Nici o problema. Eu zic sa pui o intrebare si la Porsche Timisoara. Si eu am auzit ca ar fi 2 filtre, unul exterior si unul interior, dar sincer nu stiu mai multe. Eu le-am dat seria de sasiu si acel deviz l-am primit de la ei. Eu sincer nu as fi prea confortabil cu deschiderea cutiei, mai ales ca sunt destul de sensibile aceste Multitronic-uri, fie el si Samer, de care am citit si chestii bune si mai putin bune.
    @stgabri: Poti sa suni la cea mai apropiata reprezentanta Audi de tine, sau sa le dai un mail. Sincer mi se pare foarte ciudat ce aud cu acel indicator, nici nu stiam ca aceste cutii au un indicator pentru nivelul uleiului. Grija mare pe mana cui lasi masina, mai ales la tot ce are legatura cu cutia Multitronic. Sunt putini care se pricep cum ar trebui. Nici cei din reprezentanta nu cred ca sunt cei mai priceputi, dar parea cea mai viabila solutie.
     

Distribuie pagina asta