1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. stgabri 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2014
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 TDI 143- Avant - Multitronic
    Am vorbit la reprezentanta si mi s-a spus ca intradevar se schimba indicatorul pentru nivelul de ulei care de altfel este o teava din plastic ce indica nivelul uleiului din cutie, fara de care nu poti sa-ti dai seama cat ulei trebuie sa pui. Pretul este sub 50lei pentru indicator.
     
  2. stgabri 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2014
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 TDI 143- Avant - Multitronic
    Am schimbat intr-un final uleiul din cutia de viteze multitronic, m-am dus la reprezentanta sa fac schimbul de ulei si un filtru de ulei, pe care mecanicul la care am fost initial nu stia ca este in cutie(cutia are doua filtre), nu si-au dat seama nici cei de la care am cumparat uleiul original, de aceea merita sa mergi la reprezentanta pentru chestiuni mai delicate.

    Cand am scos masina din service mi s-a spus ca are o mica problema, mai exact conductele de ulei de la cutia de viteza la radiatorul de racire sunt fixate intr-o clema care s-a rupt si este facuta o improvizatie. Improvizatie facuta in Germania la reprezntanta pentru ca nimeni nu a lucrat la cutia de viteze pana acum in Romania. Problema este ca daca in urma unor vibratii se rupe conducta, se pierde uleiul din cutia de viteze si ... Mecanicul zicea ca este o problema frecventa aparuta la acest tip de masini deoarece conductele sunt mai lungi si sunt fixate in prea putine puncte. Operatia este destul de costisitoare avand in vedere ca trebuie schimbate si conductele deoarece clema este fixata prin sudura de conducte.
    Totusi a zis ca e fixata bine dar, este o improvizatie.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Uitati aici un site ce explica foarte clar ce defecte ar avea cutia automata dupa simptomele spuse de colegii de mai sus, plus multe altele http://www.cutieautomata.ro/simptomatica-defectelor-la-cutii-automate/.
    Pentru cei care se confrunta cu probleme la cutia automata poate va este de ajutor.
    O cutie automata nu trebuie sa faca nici un zgomot, sau sa trepideze, sau sa smuceasca, sau sa patineze.......nu e normal!
    :respekt:
     
    Ultima editare: 20 Mar 2014
    Andrei catalin apreciază asta.
  4. gongut

    gongut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 b7, 140cp, manual an 2006
    Salut,
    De curand am achizitionat un Audi A 4, b8 multitronic8+1, si am observat ca din trecerea de pe D la N masina smuceste un pic. De la P la R sau N la R nicio smucitura. La plecarea in marsalier pleaca mai greu, adica se tureaza un pic si apoi pleaca. Astea sunt primele simptome. O problema a aparut la plecarea din panta cand masina a smucit un pic. In rest masina merge Ok. Mentionez ca s-a inlocuit de curand volanta in Romania de fostul proprietar. Din pacate cu una OEM Sach cutie albastra. Am fost cu ea la un mecanic si zice ca este OK ca mici smucituri sunt normale.
     
  5. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Uleiul in cutie a fost schimbat din 60k in 60k de kilometrii ???
    MICI smucituri sunt acceptate !
     
    edycretu44 apreciază asta.
  6. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    Mici smucituri sunt relativ normale, am intrebat chestia asta si la Audi. La mine e un pic altfel decat la tine, masina smuceste cateodata cand trec din D sau N in R. La plecarea din rampa si eu mai patesc daca e destul de abrupta sa smuceasca un pic.
     
  7. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Acelasi lucru este si la mine MirceaB8 ... La mine smuceste cand trec in R ... Dar si eu am intrebat la Audi Bv si au spus ca este normal!!!
     
  8. gongut

    gongut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 b7, 140cp, manual an 2006
    Da, uleiul este schimbat , nu recent , dar nu am cu el 60 mii Km . Ciudat ca am avut inainte tot un A4 b8, multitronic 8+1 dar era euro 4, an 2008. Nu am sesizat la el astfel de simptome, mai putin ca agata un pic la trecerea din N in R. Sper sa fie ok, asa mi-a zis si mie un mecanic care lucreaza la audi ca este normal. Acea smucitura am simtit-o la urcarea unei pante abrupte, am incercat sa urc pe manual si nu a mai smucit. Merci pentru informatii

    A schimbat cineva volanta la multitronic 8+1?
     
  9. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    La multitronic se mai schimba și volanta?!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se schimba.
     
  11. gongut

    gongut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 b7, 140cp, manual an 2006
    Salut,
    A avut cineva probleme cu volanta la cutie multitronic? De curand am achizitionat un Audi A4 B8 143 cp , multitronic care a avut schimbata volanta. La pornire se aude un zgomot metalic, care dispare imediat, in rest nu se aude nimic. Un alt simptom observat de mine, pleaca mai greu in marsalier, si uneori la panta smuceste la plecarea de pe loc. Nu stiu daca problema vine de la cutie sau de la volanta. Mentionez ca volanta a fost schimbata in Romania, volanta este Sachs, nu pe original.
     
    Bradau apreciază asta.
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ai probleme cu cutia ... multitronicul asta e cam problematic... si probabil au schimbat volanta degeaba
     
  13. gongut

    gongut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 b7, 140cp, manual an 2006
    Nu stiu daca a schimbat degeaba volanta, proprietarul mi-a dat dovada ca a schimbat volanta, si mi-a dat si volanta veche de pe masina. Am avut anterior tot un multitronic si la fel a fost schimata volanta , dar in Germania am verificat pe istoricul masinii. Este aceeasi problema cu volanta atat la cutia manuala cat si multitronic. Mi-ar fi de folos cateva pareri de la cei ce au schimbat volanta la multitronic, ce simptome au avut.
     
  14. costelzb 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2010
    Locație:
    Panciu
    Masina:
    audi a4, 2.0 TDI multitronic, 2011
    Socurile de la scosul sau bagatul in viteza la cutiile multitronic se reduc considerabil printr-o readaptare a ambreajelor.

    Uleiul intre 65 si 90 de grade, se merge in fata pe o distanta de maxim 20 de metri cu plecari foarte fine si franari foarte foarte fine. Viteza pana in 20km/h, turatia pana in 1500 rpm. Dupa fiecare franare se mentine piciorul pe frana 30 de secunde.
    Se repeta procedura de 3 ori sau pana cand valoare unui canal (nu mai stiu care) citita cu vag-com arata "adaptation ok". Sunt doua canale, unul ptr in fata si unul ptr inapoi.
    Ptr mersul inapoi se face la fel, tot de 3 ori sau pana cand valoare e ok.
    Daca modificarile sunt semnificative (peste 6 mA era trecut in fisa) se tine masina la relanti, pe loc, 6 minute...probabil sa salveze noile valori.

    Nu se da resetare, plecarile si franarile obligatoriu foarte fine, de 3 ori in fata (sau pana da ok) apoi de 3 ori inapoi (sau pana da ok). Se poate controla cu vag-com parametri si starea adaptarii. Dupa oprirea si repornirea masinii se afiseaza iar "adaptare in curs" lucru ce este normal, masina mergand dupa adaptare ultima adaptare reusita.
    Exact procedura asta se face in reprezentanta.
     
    MajeStik apreciază asta.
  15. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Am fost cu problema asta la garantie in Porsche Vest, au ridicat din umeri, apoi in 2 min cum s-a rezolvat cererea: Ne-am urcat intr-o masina noua din curte, cu 0km la bord, am facut cateva teste, concluzia "asa face toate". cam 1,5sec masina sta pe loc dupa cuplarea in R, pana se inverseaza sensul de rotatie in cutie, apoi abia pleaca. Frustrant cand sta ditamai coloana de masini dupa tine pe o straduta, unde tu intorci din 3 miscari, dar asta e.
     
  16. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    Exact la fel face si la mine dupa cuplarea in R, ai un delay de 1-2 secunde pana poti pleca. Intr-adevar nu este cel mai placut sentiment cand iesi cu spatele intr-un drum aglomerat sau cand intorci pe o strada mai ingusta, dar te obisnuiesti; mai trebuie si restul care asteapta dupa tine sa aiba un pic de rabdare. :)
    Plecarea din panta foarte abrupta si la mine o mai face cu smucituri, dar repet, cand e vorba de panta foarte abrupta. Din ce am intrebat la Audi si am mai citit, este normal.
     
  17. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    La un A4 B8 cu motor 2.0 Tdi și cutie de viteze automata multitronic este normal sa nu pot accelera motorul în poziția P sau N mai mult de 3000 rotatii ?
     
    Bradau și labontu apreciază asta.
  18. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nici la manuala nu poti scoasa din viteza :)
    e protectie ...
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Dar acea protectie este data de ESP!

    Mai precis daca dezactivati ESP (tinand lung pana apare mesajul inactiv - nu doar apasat scurt) vei putea accelera cat te tine turometrul ;)

    Spor :)

    P.S:

    Este bine ca cei de la RAR sau ITP sa nu afle de acest lucru !
     
  20. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    anarchy si rotitza Multumesc mult, m-ati linistit.
     

Distribuie pagina asta