1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. RealPusky 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5/8R 2010 - 3.0 TDI CCWA‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏Audi A6/C7 2013 - 3.0 TDI CDUD
    Buna seara.,
    Am si eu o problema cu un A4 B8.5. Cutia 8+1. Smucea ocazional la plecarea de pe loc, mai ales in panta, iar azi mi s-a aprins martorul cu gearbox malfunction. Am facut un scan, dar nu reusesc sa gasesc ceva prea clar legat de mesaj. Am vazut de la senzor la ambreiaje la presiune ulei si alte posibile solutii. Atasez si poza cu scanul, daca ma poate ajuta cu cineva informatii in plus.

    WhatsApp Image 2020-06-07 at 22.04.47.jpeg WhatsApp Image 2020-06-07 at 22.04.46.jpeg
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu citesti tot topicul ?
    S-a mai discutat de minim 50 de ori despre aceasta eroare.
     
  3. RealPusky 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5/8R 2010 - 3.0 TDI CCWA‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏Audi A6/C7 2013 - 3.0 TDI CDUD
    S-a rezolvat. A fost vorba de un circuit oxidat de pe calculatorul cutiei ( VL 381 ).
     
  4. Razvan726 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Salutare, de curand detin un audi a4 cu cutie multitronic LLA e prima oara cand detin o un audi sau o cutie automata. Vreau sa fac schimbul de ulei la cutie si as dori sa stiu ce ulei este recomandat si ce piese filtre si alte chesti trebuiesc schimbate o data cu schimbarea uleiului in cutie.
    Din toate cautarile mele am gasit urmatorul ulei VW GROUP G052180A2 ATF sau VW GROUP G052516A2 ATF. La filtru 0AW301516H si am inteles ca trebuie schimbata si garnitura de la baia de ulei 0AW301463C.
    Vreau sa stiu daca mai este nevoie de alt ceva.
    Multumesc.
     
  5. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mergi la reprezentanță cu temele făcute, cu toate lacunele lor e cea mai bună variantă pentru o astfel de revizie.
     
    smurff apreciază asta.
  6. Razvan726 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Multumesc.
     
  7. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Nu știu dacă ți-am răspuns în privat sau nu, dacă este prea târziu îmi cer scuze. Sper sa fie de folos și pentru alții acest răspuns. Eu am schimbat discuri de ambreiaj, filtru interior și cel exterior plus bucsat acel rulment în Suceava la Planet tiptronic.
    Pentru cei cărora le pleacă cu smucituri în rampa sau la o rampa ușoară masina nu pleacă singura de pe loc deobicei se datorează discurilor de ambreiaj, chiar dacă sunt în ulei se uzează și ele.
    Iar pentru anumite vibrații în mers sau zgomot ca și cum ceva nu ar fi la locul lui la aceste cutii multitronic este un rulment la cota greșită și trebuie bucsat, eu am realizat aceasta operație tot la Suceava. Iar a și sfat, în momentul în care faceți o intervenție mai mare la cutie și necesita demontarea cutiei, schimbați și țevile de răcire ale cutiei. Sunt modele noi cu niște garnituri de cauciuc. Eu nu le-am schimbat când am umblat în cutie și după un an am observat ulei pe cutie, noroc ca am văzut la timp și am schimbat acele țevi la timp. Ele costa în jur de 450 lei dar manopera este mai scumpa decât țevile.
     
  8. Cristian249

    Cristian249 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 b8 2010
    Salut Florin, cat a costat toată intervenția ?
     
  9. Vasy Goia

    Vasy Goia 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2019
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A4 2.0 tdi cglc 2012
    Salutare tuturor,
    Ma inscriu si eu in randu ghinionistilor cu probleme la cutia cvt a masinii din profil. Problema fiind pornirea din rampa greoaie. Am dus masina in service in Italia unde in urma unei diagnoze cutia nu are nici o eroare dar ca problema ar putea surveni din 2 cauze
    1 discurile de ambreiaj
    si
    2 ceva problema la valvele hidraulice
    Tin sa precizez ca in rest cutia schimba impecabil fara smucituri.
     
  10. Simonsays

    Simonsays 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.7 V6 TDI, 2009
    Salut,
    La masina din profil am un sunet ciudat de planetara care se aude doar in sarcina si care de fapt nu este de la planetara.
    Am verificat tot ce se putea verifica fara a demonta cutia. Am bucsat rulmentul de pe partea stanga si degeaba. Aveti idee ce se intampla in aceasta cutie minunata ? Nu am vazut nicio postare cu aceasta problema.
     
  11. Alex90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 ,105 kw, Automata, 2013
    Salut,
    Schimbul de ulei la cutia de viteze l-am facut la 140.000 km (stiu ca se face din 60 in 60 ... dar la momentul respectiv nu am stiut). Acum masina are aproape 179.000 km. Ce ma sfatuiti sa fac ? Sa fac schimbul acum la 180.000 km cum era normal sa il fi facut daca se facea din 60 in 60 ? Sau sa il mai las si sa il schimb la 200.000 de km. Mersi.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il schimbi din nou la 200.000 km.
     
  13. Catalin13b 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a4 2008
    Salut, am un audi a4 b8, cutie automată, 2.0, cumparat recent cu 187k km.
    Cutia schimba foarte bine, motorul tragea, toate ok.
    Intr-o zi, deodata, mi s-a aprins martorul in bord cu gearbox malfunction.. cutia nu mai schimbă ok, trepideaza cand este in drive la semafor, merge in șuturi.. am fost la un service si mi s-a comunicat ca este valva ambreiaj murdară.
    S-a mai lovit cineva de aceasta problemă? Ce e de făcut și cam care ar fi costurile ? Va multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare, posteaza erorile si dupa ceri pareri.
    Pe ghicite nu iti poatea zice nimeni.
     
  15. Catalin13b 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a4 2008
    Asta e eroarea ce mi s-a spus, valva ambreiaj murdară ?!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eroarea se vede cu VCDS (de preferat original nu clona mizerie chinezeasca) la concret nu ce ti s-a spus pe vorbe.
     
  17. Catalin13b 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2020
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a4 2008
    Astea sunt erorile ..
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Salut! 4200lei
     
  20. Adrianlip

    Adrianlip 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp caga
    Cristian249 Salut,
    La mine a costat 3.000 lei.
     

Distribuie pagina asta