1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Denish 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 2009
    Salutare colegi,

    La masina din profil, Audi A4 B8 cutie Multitronic 8+1, azi dimineata am observat ca turatia ramane la 1.500 rpm in loc sa coboare la 1.200 rpm. Trecand din Drive in Manual, nu imi mai permite sa schimb pana la 2.000 rpm si atunci coboara la 1.500 rpm unde se mentine chiar daca las pedala de acceleratie.

    Singurul moment in care coboara la turatia normala este la semafor cand rotile stau pe loc. Mentionez pe ca tester nu apare nici o eroare. Multumesc
     
  2. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Își face regenerare.
     
  3. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Salut tuturor, a venit timpul sa fac revizia la un 2013 Audi B8.5 Multitronic . WAUZZZ8K3EN011511 . Inceputul este deja dezamagitor .. am sunat la Porsche Nord am cerut un deviz au zis ca ei nu trimit deviz, m au sunat si mi au zis prin telefon 2100 ron o doamnă foarte gretoasa! Am sunat la Audi Midocar a ramas ca mi trimit devizul pe mail nu l am primit nici acum..si mi au zis ca o sa las masina la ei 2,3 zile. Ultima oara am apelat Metrotehnica si mi au trimis acest deviz pe care il atasez aici poate imi puteti da un sfat , o parere daca e ok. Daca puteti sa ma ajutati cu o recomandare incotro sa ma indrept , la ce sa fiu atent , un sfat ceva ..v as fi recunoscator! Multumesc
     
  4. Radual 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, cglc, 2014
    Cam scump, daca vrei o parere personala dar, acestea sunt preturile la dealer.
    Uleiul il poti gasi in jur de 110-120 lei cu tva inclus litrul, filtrul de ulei undeva la 250-260 plus manopera aprox 300 lei. Per total, 1500-1600 lei.
    Bine, acum multi imi vor sari in cap sa imi spuna ca e cel mai bine la dealer, piese originale, etc...
    Ca sfat, daca nu cunosti un service care sa faca schimbul de ulei conform indicatiilor Audi, mergi la dealer si stai linistit. Acum, cum ti-o fi norocul, stiu cazuri de rulmenti cazuti in cutie cu toate schimburile facute la Audi si la termen, masini cu 200.000-250.000 km reali.
    Bafta
     
    audi_8k apreciază asta.
  5. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Și eu ma apropii de schimbul de ulei. Am cerut oferta la un service din Suceava care se ocupa doar cu cutii automate și ma ajunge în jur la 1400 lei. Ulei. Filtru exterior și manopera. Doar ca ei merg pe alta marca de ulei pentru aceasta cutie.
    Legat de conductele de ulei. Este indicat sa fie schimbate, cele din fabrica se fisureaza în timp și vei pierde ulei, eu am pățito și noroc ca am văzut la timp. Am schimbat tot la ei conductele.
     
  6. Bogdan Bîrle 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2018
    Locație:
    Tulghieș
    Masina:
    A4 19 2003
    Salut, sunt un nou posesor A4 B8 2011 automat. Stie cineva ceva despre erorile astea ?
    Fostul proprietar îmi sugerează sa schimb uleiul in cutie. La service imi zic ca trebuie desfăcuta cutia.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi nu suntem la ghicitoare. Intrebi un specialist care repara cutie automata asta dupa ce citesti integral toate topicurile despre cutia automata exitente pe forum inclusiv acesta pe care nici macar nu te-ai obosit sa-l citesti.

    Un forum (pentru ca aici nu este mizeria aia de facebook) functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.

    Inca ceva: vezi ca diagnoza generala la masinile astea se face obigatoriu cu VCDS original sau VAS-PC / ODIS si nu cu alte interfete. Pentru cutia automata exista interfete dedicate dar astea le au cei care repara cutia automata.
     
  8. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Ce sa va zic fratilor, in Romania suntem in lumea a treia pe bune. Am atasat doua fisiere. La unii intra 10 litrii de ulei la altii 8.
    Am tot insistat la Midocar Vw pentru un deviz, nu au vrut nici in ruptul capului sa mi trimita. Am fost astazi de dimineata la Midocar Vw, am luat legatura cu omul care se ocupa de masina mea si i-am spus ca am vorbit cu cineva in urma cu cateva zile tot de la ei de la Midocar dar de la Audi (fiind redirectionat catre omul de la Audi tot de ei) care mi a dat pretul 1.850 lei ron verbal prin telefon dupa ce i am spus VIN-ul si ca asta include manopera , 8 litri ulei, filtru, conducta, buson si adaptare cutie viteze.
    La care el imi spune ca la cutia mea nu exista filtru si ca pe deviz or sa fie doar 7 litri de ulei, un buson si adaptare nu se face. Deci eu nu mai inteleg nimic. Masina mea are filtru care necesita schimbare la revizie Conducta ulei exista la masina asta se schimba ? Adaptare se face ? Jur ca nu mai inteleg nimic. Cum au ajuns astia sa lucreze si sa reprezinte un brand ca Audi cand ei saracii nu stiu pe ce planeta traiesc, chiar nu mi pot da seama.. Unde sa ma duc ? Ce sa mai fac ? Am seria sasiu WAUZZZ8K3EN011511 cod motor CJCB. Daca ma poate lamuri cineva ii multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In cutia ta intra 8 litri de ulei cod G 052 516 A2 si in diferential intra 1.3 litri de ulei cod G 055 190 A2.

    Filtrul intern are cod 0AW 301 519 C, iar garnitura acestuia are cod 0AW 301 463 C.

    Filtrul extern are cod 0AW 301 516 H.

    8 litri o sa iasa daca inlocuiesti uleiul cu aparat dedicat sau daca desfaci cutia bucati.
    Daca il schimbi prin metoda gravitationala, nu o sa bagi niciodata 8 l inapoi.

    Toti iti vor spune ca filtrul intern se inlocuieste doar la inverventii asupra cutiei (reparatii, etc.). si filtrul extern se inlocuieste la fiecare schimb de ulei.
    Eu unul, ca sa am inima impacata, le-as inlocui pe ambele odata cu schimbul de ulei.
     
    Ultima editare: 22 Oct 2020
    nelu nelu, smurff, flavius89 și alți 2 apreciază asta.
  10. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    audi66 multumesc mult pentru informatii.
     
  11. Cristian249

    Cristian249 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 b8 2010
    Salut,
    Vreau sa descriu si eu problemele masini mele Audi A4 b8 multitronic 2010 poate primesc niste pareri.
    Prima problema si cea mai deranjanta este pornirea din rampa care se manifesta astfel: masina sta pe loc, se turează in gol pana la 2000 rpm apoi smuceste si pleacă cu turația de 1000 rpm in urcare. Cu spatele nu exista aceasta problema, funcționează bine.
    A doua problema ar fi oscilațiile de turație in Drive fara sa accelerez de la 900-1000.
    A treia problema este ca poate doar mi se pare ca merge cam subturat. Atașez si o fotografie.
    Si inca doua probleme ar fi smucituri din D in N si din R in N sau P. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai ce pareri sa primesti pana nu desfaci cutia.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cristian, pentru niciuna din probleme nu sunt raspunsuri la concret pe forum din zeci de motive. Nu exista un tipar al diagnozei pentru ca fiecare problema are zeci de cauze si asta (cauza) trebuie sa o diagnosticheze un bun reparator pentru cutia automata.
     
  14. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Salut,
    Cutie 8+1 multitronic, masina A4 B8 cod motor CAGA an 2010, 310.000 km. Acel "agatat" (usor click metalic care se resimte in pedala de acceleratie doar la pornirea de pe loc) a inceput sa se manifeste si in mers la viteze mici dar apoi in mers normal au mai aparut 2, 3 smucituri usoare (balbaieli) urmate mai apoi de erori cu rotita si mesajul Gearbox malfunction- you can continue driving, Parking brake malfunction, ESP fault, ABS fault.
    La o testare electronica a aparut eroarea "Senzor turatie iesire cutie viteza". Am continuat sa merg cu masina inca 1 zi si toate simptomele s-au amplificat si a aparut si un usor suierat aproape insezizabil (ma gandesc ca este tot de la cutie si este legat de celelalte probleme). S-a mai confruntat cineva cu astfel de problema ? Daca da, care a fost rezolvarea si ce a implicat ? Mersi.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspunsul pentru tine este acelasi dat de audi66 si de catre mine. Daca ai citit topicul si nimeni nu a scris o rezolvare depre problema ta atunci tu ai obligtia sa mergi la niste profesionisti si dupa ce o repari sa ne spui si noua cum ai rezolvat. Asta inseamna forum (astazi), nu intrebari ci rezolvari. Bafta.
     
  16. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Rezolvat problema dar destul de costisitor. S-a inlocuit lantul si patina, tamburul forward, ambreiajele din cutie, uleiul si cele 2 filtre (exista si un filtru interior care se schimba DOAR cand se desface cutia), pret total 6500 lei.
     
  17. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Cuplajul format din discurile de frictiune (ambreiaj) trebuie schimbat și el ca oricare alt ambreiaj. La multitronic este garantat 200.000 km dacă mașina este exploatata corect. In concluzie este o situație fireasca ca la orice alta cutie.
     
  18. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Este o situație firească pentru firma Audi. Pentru mine, consumator de rând, nu îmi vine deloc bine să plătesc 1.500-2.000 de euro la fiecare 200.000 km. Nu este corect și adevărul este că aceste cutii automate nu merita acești bani.
     
  19. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salutare !

    Adresez o intrebare care poate parea tampita, ma scuzati avans.

    Detin un Audi A4 B8 2011 multitronic 2.0 TDI.

    De ceva vreme nu se mai aprinde luminita "D" de la schimbator. Se aprinde doar cand pun in "D". Atasez o poza.

    Intrebarea este daca are vreo legatura cu, cutia in sensul in care indica o defectiune, eroare sau pur si simplu s a ars ceva pe acolo.

    Inca o data scuze pentru intrebarez no hate va rog.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel mai probabil s-a ars led-ul.
    In bord iti indica D cand o pui in D ?
     

Distribuie pagina asta