1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut.

    Da, imi arata cand o pun in D.

    Faza ciudata e cand o bag in D, se aprinde led-ul care este de intensitate mai mare ( cum este cel de P, in poza ).

    Daca era ars presupun ca nu trebuia sa se aprinda deloc..
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate sunt 2 led-uri si nu unul singur care functioneaza pe 2 nivele.
     
  3. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    Va salut,

    Detin un A4 B8.5 1.8tfsi 170cp, cu transmisie cvt, 8+1. Ma puteti ajuta cu procedura de facut adaptare pentru transmisia multitronic?

    Cand spun "procedura" ma refer la:
    -ce trebuie verificat si facut inainte de adaptare
    -ce presupune adaptarea propriuzisa
    -ce trebuie facut dupa adaptare

    Am facut schimbul de ulei si filtrul exterior iar cei de la service au spus ca nu trebuie adaptare. Pe unde am tot citit, e recomandat sa se faca o adaptare, datorita diferentelor in propritatile uleiului.

    Soft disponibil VCDS 19.6.

    Multumesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe unde ai citit ? Topicul asta l-ai citit tot ?
     
    Charles apreciază asta.
  5. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    Am citit aici, chiar am ceva comentarii postate prin 2019. Am mai citit forumuri din USA, UK si Germania.

    Dupa cele citite de mine, vreau sa fac adaptare, insa nu gasesc un WDI.
     
    Scofield apreciază asta.
  6. Trandafir Octavian

    Trandafir Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2020
    Locație:
    Jud. Galati, Com. Barcea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant Facelift, 2 TDI, 2012
    Salutare,
    Dețin un Audi A4 B8 Avant Facelift 2012, 2 TDI 143 cp, cutie automată. Mașina a fost adusă din Olanda acum vreun an. Uneori întâmpin o problemă ciudată la plecarea de pe loc, mai exact mașina tinde să plece cumva în șuturi sau trepidează (dacă mă exprim corect). Se întâmplă mai ales la plecarea din rampe chiar și mai ușoare. Ba chiar am pățit de vreo două ori să și moară motorul. Menționez că nu am nici un martor aprins în bord și nici pe tester nu dă vreo eroare. Nu scoate nici un sunet ciudat. La drum întins mașina se comportă absolut normal doar plecarea de pe loc face figuri uneori. Nu i-am făcut până acum schimbul de ulei la cutia de viteze. Până o duc la un service mai de Doamne-ajută vă cer și vouă o părere poate ați mai întâmpinat.
     
  7. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    @Trandafir Octavian aceeasi problema o am si eu. Nu schimba uleiul ca il schimbi degeaba deoarece problema este in cutie si mai exact suportul de ambreiaje defect.
     
  8. Trandafir Octavian

    Trandafir Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2020
    Locație:
    Jud. Galati, Com. Barcea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant Facelift, 2 TDI, 2012
    Aoleu. Păi și ai reușit să rezolvi cumva ?
     
  9. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Nu am rezolvat, sunt inca in cautari. Pana acum am primit doua devize de la doua service-uri unul de 12.500 lei si altul de 7.500 lei dar fara ulei pentru ca eu vreau original iar ei imi pun Ravenol. Varianta buna, dar si scumpa e in Timisoara dar e prea departe, plus ca trebuie sa stau vreo 3 zile pe-acolo.
     
  10. stefan b 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A4
    @Trandafir Octavian , ca pont: verifica in prima faza etrierii, la mine asa a inceput aventura cu plecatul masinii in suturi. Dupa o perioada de timp am depistat ca o roata era mai calda decat restul pana a fost blocata total. Dupa inlocuire au disparut asa zisele "suturi".

    Bafta!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca voi cu masinile astea si detinand aceasta marca nu sunteti in stare sa faceti diferenta intre o plecare smucita din cauza cutiei cu o plecare franata din cauza sistemului de franare va spun ca va meritati soarta si nu meritati aceste masini iar treaba e grava iar in plus puteti sa va suparati cat vreti.
    Masina nu pleaca smucit din cauza sistemului de franarea ci pleaca taras (franata). Fara comentarii la acest mesaj.
     
    CosminRobert, Filip Daniel și Scofield apreciază asta.
  12. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    @stefan b imi este greu sa cred ca poate fi de la etrier, sau sa fie de la etrier si sa nu-ti dai seama. Refuz sa cred acest lucru. La mine e clar cutia chiar daca nu-mi da nici o eroare pe cutie. Probabil e “inceputul” si o sa se accentueze mai mult in timp.
     
  13. Trandafir Octavian

    Trandafir Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2020
    Locație:
    Jud. Galati, Com. Barcea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant Facelift, 2 TDI, 2012
    Nu sunt vreun priceputeanu între-ale mecanicii auto, sunt pasionat de IT/Calculatoare de-asta am și întrebat aici cum și pe mine mă întreabă alții despre diverse probleme/simptome pe forumuri cu profil IT. În consecință e clar că trebuie să merg la un service/mecanic bun să deslușească buba. Sper doar să nu trebuiască să-mi vând vreun rinichi pentru reparație ci să fie varianta cea mai puțin costisitoare ‍:(!
     
  14. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Tocmai ce am venit de la Automatic Gearbox de pe Mehadiei (Bucuresti). Cost final 3.000 de euro fara TVA. I'm still looking for the best price.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ai zis ca ai o oferta de 7.500 lei (1500€) fara ulei.
    Ce mai cauti ? Vrei sa repari o cutie automata cu 500€ si cu schimbul de ulei inclus ?
     
  16. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Nu, sunt convins ca fara 10.000 de lei nu am cum sa o repar, dar la pretul asta mi-o repara cu piese sh, nu noi si asta ma pune pe ganduri. Nu am dat detalii cand am zis ca am doua devize, si in ce consta reparatia la fiecare in parte. Plus ca garantia este doar de 6 luni la piese SH. Service-ul in cauza este Automatico de pe Bdul. Preciziei (Bucuresti)
     
  17. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salut,
    La fel am pățit și eu la fosta masina A4 B8.5, 2013, 143 cp, multitronic. La început făcea doar câte o data la cald, pleca în șuturi, apoi din ce în ce mai mult și ultima oara abia am putut sa ies dintr-o parcare subterană cu o panta considerabila. Se oprea motorul și smucea de ziceai ca se rupe în doua.
    La fel, am cautat mai multe oferte pentru înlocuirea ambreiajului, dar în final am ajuns sa schimb toate injectoarele deoarece erau diferențe mari între valorile la rece și la cald, apoi am făcut adaptare la ambreiaje. După înlocuire am crezut ca am schimbat masina, pleca cu scârțâit de roti din rampa dacă apasai mai tare pedala. Am vândut masina între timp și actualul proprietar nu a a mai avut nicio problema. Asa ca va recomand sa verificați și motorul când aveți probleme la cutie.
     
    smurff apreciază asta.
  18. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Salut,
    Revin, la problema mea a fost de vina suportul de ambreiaje din cutia CVT. Am rezolvat problema cu 7.200 de lei

    Cateva completari pentru cei care tot intreaba si nu citesc referitor la smuciturile cutiei.
    Daca se face schimbul de ulei, probabil va trebui sa faceti si o adaptare. Daca nici cu adaptare nu funcționează sau funcționează pentru o perioada scurta, va trebui sa faceti o inlocuire de ambreiaje. Foarte important este faptul ca atunci cand se demonteaza cutia de viteze automata pentru inlocuire ambreiaje sa se desfacă si sa spele blocul de valve deoarece in multe cazuri nu sunt ambreiajele de vina ci este vinovat blocul de valve

    Pentru toate aceste operatiuni nu este necesar sa mergeti la reprezentanta, cei care se ocupa de cutii automate o pot face ei. Adaptarea se poate face cu VCDS dar de preferat este sa o faca cineva care a mai facut asta. Adica trebuiesc șterse adaptarile existente si făcute adaptarile noi. Se fac pe canalul 2 Transmission Electronics, iar uleiul trebuie sa aiba intre 80-85 grade altfel adaptarea se va face foarte greu cu temperaturi mai joase. Si eu am facut-o dar pana la urma tot la mecanici de cutii automate am ajuns fiind necesar inlocuire de ambreiaje.

    ATENȚIE:

    Daca nu stapaniti bine lucrul cu VCDS-ul NU va bagati, o sa-i faceti mai mult rau cutie, iar șocurile pe care le aveti acum sunt un fleac pe langa ce o sa-ti faca dupa aia daca nu stii ce sa faci. Mult succes
     
    CosminRobert, Filip Daniel și gteo apreciază asta.
  19. Ion 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4,2001,awx
    Salut

    Dețin A4 B8, multitronic an 2010 si ieri mi-a apărut în bord mesajul: gearbox malfunction (you can continue driving limited functionality). Am mers in continuare, mașina mergea ok. După câțiva km a început să patineze ambreiajul in D. Am făcut diagnoza si apare: supraveghere patinare ambreiaj - semnal prea mare

    Mașina merge in continuare, nu s-au blocat nimic, însă patinează in D. Mecanicii de acolo mi-au zis că trebuie recondiționare ambreiaj, preț 7000 lei.

    Dacă aveți alte idei, sugestii ce ar trebui sa fac, e ok prețul, merg schimbate doar anumite componente in cutie, exemplu variatorul sau convertizorul sau trebuie refăcut tot în ea ?

    Menționez că mașina o am de 2 ani, cred ca are peste 400.000 deși în bord sunt 290.000, ulei in cutie are dar nu știu când a fost schimbat ultima data.

    Mersi

    20210526_131247.jpg
     
  20. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    @Ion eu zic sa te multumesti decat cu inlocuirea ambreiajelor, si sa nu fi obligat sa inlocuiesti cele doua variatoarele cu lantul care costa in jur de 700-800 de euro doar un variator iar suma de 7000 lei este rezonabila
     

Distribuie pagina asta