1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Ion in primul rand pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara explicatii nu mai atasa diagnoza in limba romana cu mizerii clone chinezesti ci doar cu VCDS original in limba engleza. Nu ai diagnoza VCDS originala ? atunci ghinion.

    In plus te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Si nu in ultimul rand citeste acest topic si toate topicurile despre cutia automata existente pe forum. Vad ca tu descoperi apa calda.

    Nu mai scrie mesaje fara sa faci ceva concret adica in traducere: un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
     
  2. Ion94 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B8 2008
    Se poate afla codul de cutie din VIN? Vreau sa cumpar una lovita pentru cutia de viteze si proprietarul nu stie ce cod are cutia si nici eticheta nu e in spate la roata de rezerva. Multumesc.

    P.S.:
    Daca stie cineva simptonele astea. Se aude un sunet ciudat in spatele cutiei cand accelerez gen un rulment sau ceva, chiar daca e in P,N,D,S sau R. Cutia functioneaza corect. Doar ca se aude prea tare si nici nu am mai folosit masina de cateva zile.
     
  3. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Sunt persoane ce au schimbat uleiul de la grup la cei care au cutia multitronic? Nu găsesc prea multe informații legat de compartimentul lui, bușon scurgere, capacitate ulei.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod are cutia ta ?
     
  5. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    @audi66 , se poate folosi o cutie cu cod diferit fata de ce am pe masina ? De exemplu eu am cod LLA, pot monat cod KSG ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    LLA, LAT, KSR si MMV sunt compatibile intre ele.

    La toate acestea exista doar 2 uleiuri :

    G 055 190 A2 - 1.3 litri - ulei diferential
    G 052 516 A2 - 8 litri - ulei cutie viteze
     
    flawyl31 apreciază asta.
  7. Trandafir Octavian

    Trandafir Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2020
    Locație:
    Jud. Galati, Com. Barcea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant Facelift, 2 TDI, 2012
    Revin cu feedback la mesajul anterior de aici:
    AM REUȘIT și am găsit un service local ok unde mi-au schimbat uleiul din cutia de viteze și filtrul pentru suma de 1.350 lei. Am scăpat de acele smucituri la plecare. Acum mașina se comportă absolut normal. Procedura a durat undeva la 1 oră și ceva. Foarte ok băieții.

    P.S.:

    Mă rugase un coleg de-aici de pe forum să dau de știre dacă rezolv problema. Pentru cei interesați și care sunteți din apropiere, service-ul se numește LIVOLAS AUTO și se află în comuna Drăgănești, Judetul Galați. Găsiți detalii pe Google.
     
    audi66 apreciază asta.
  8. Mikailthalas 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2021
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI Quattro 2013
    Salutare tuturor.
    Am un Audi A4 B8.5 2013 2.0 TDI Quattro cu cutie automata si trebuie sa ii fac schimbul de ulei.
    Din cate stiu, sistemul este DSG DL501 (S Tronic) cu filtrul de ulei in afara cutiei. (iar multitronicul care se aplica pe modelele fara quattro are filtru inauntru)

    Poate cineva sa imi confirme daca ii cum am spus sau nu?

    Vreau cateva detalii va rog despre procesul de schimbarea a uleiului + filtre.

    Va multumesc.
     
  9. Gabrielpan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 quattro 2.0 tfsi 2012
    Salut,
    Eu mi am schimbat singur uleiul plus cele 2 filtre la masina mea Audi A4 B8 2.0 TFSI cod motor CDNC si cutia S-tronic DL501 0B5, 7 trepte dublu ambreiaj umed
    Ca sa ajungi la filtrul din interior trebuie sa dai jos capacul de la cutie cel care are in jur de 12 suruburi , eu am schimbat si garnitura acelui capac
    Au intrat in jur de 6 litri. Nivelul se face cu temperatura la cutie la 40 de grade celsius. Pui ulei pe la surubul de sus pana incepe sa curga apoi pui surubul inapoi.

     
  10. Silviu G

    Silviu G 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Dumbrăveni
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2013,2.0 tdi 177 cp, multitronic
    Salut,
    Spuneti-mi și mie va rog la cutia multitronic de pe Audi A4 b8.5, la schimbul uleiului se schimba și acest filtru din poza atasata ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ghicim noi anul de fabricatie si motorizarea, pentru a verifica in ETKA ?
     
    rominika apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Silviu G cand mai ceri ceva scrie obligatoriu modelul de Audi, seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Se schimba si acel filtru si ti s-a mai spus asta si pe alt forum dar nu vrei sa intelegi asta. Filtrul ala este in cutie si obligatoriu se schimba si niste o-ringuri la el. Tot ce insemana filtru se schimba la o anumita perioada de timp.

    Nu inteleg de ce te intereseaza pe tine aceste aspecte si nu mergi cu masina la un mecanic profesionist care stie ce are de facut si iti poate comanda el piesele sau iti spune tie ce trebuie sa comanzi. Va place sa va complicati si sa puneti intrebari aiurea si inutil in loc sa faceti ce trebuie.

    Ma repet si iti mai spun si tie ceva pentru ca vad ca nu stii si ar fi trebuit sa cunosti deja:

    Forumul NU mai este/exista pentru intrebari de ani de zile. Forumurile sunt si exista pentru a afla cum rezolvi probleme fara sa intrebi nimic. Daca NU exista raspunsurile le scrieti voi cei care va rezolvati problemele fara sa intrebati nimic.
     
  13. Bl4nko

    Bl4nko 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant CJCA 2013
    Obligatoriu si filtrul acesta
     
  14. Silviu G

    Silviu G 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Dumbrăveni
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2013,2.0 tdi 177 cp, multitronic
    Mersi frumos!
     
  15. Cristian249

    Cristian249 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 b8 2010
    Salut,
    Am observat o mica "umezeala" în zona cutiei. Am înțeles, ca de vina, pot fi conductele de răcire. Trebuie schimbate doar conductele sau cu tot cu filtru ? Cod cutie LLA

    IMG_20220402_140842.jpg IMG_20220402_140840.jpg
     
  16. Silviu G

    Silviu G 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Dumbrăveni
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2013,2.0 tdi 177 cp, multitronic
    Probabil oring-urile de la conducte.. Sau posibil conducta fisurata. Daca tot se lucrează acolo merita sa înlocuiești și filtrul plus oring-uri și șuruburi.
     
  17. Cristian249

    Cristian249 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 b8 2010
    Se poate schimba doar filtrul și o-ringurile fără sa necesite și schimbul de ulei ? Asta deoarece mulți mecanici nu vor sa schimbe doar filtru si o-ringurile ci numai cu tot cu ulei.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai mi se pare si normal asa cum ti-au spus toti mecanicii. Adica inlocuiesti O-ring-uri, inlocuiesti filtrul si mergi asa cu masina fara a sti cat ulei mai ai in cutie, implicit cat ulei a pierdut ? Important este ca s-a rezolvat pierderea, nu ? Peticeala ce vrei tu sa faci.
     
  19. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salut,
    E normal sa ai putin joc radial la axul intermediar din partea stanga ? Cutia fiind una multitronic. Ma refer la faimosul rulment care vine pe axul respectiv.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, dar foarte mic.
    Daca axul ar fi fix fix, ti-ar trepida masina in draci pe accelerare.

    Cand ai joc axial, sa te preocupi.
     
    Ultima editare: 16 Iun 2022

Distribuie pagina asta