1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteze manuala la A4 B5 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de bogdan33, 18 Feb 2009.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ine stie pe unde exista posibilitatea sa observ usor o scurgereintre aprox. intre pedala ambreiajului si bidonul de lichid de frana?
    Pedala este ok,debreiaza ok,sistemul de franare nu are scurgri cel putin vizual nui,nimic.

    Kitul de ambreiaj+ pompa ambreiaj etc este schimbat acum 2 ani,cam de atunci tot pierd lichid de frana nu rapid dar il pierd,cum am lasat masina din vedere la mecanic cu ocazia unei vizite in Romania ,cum treaba nu a fost 100% okMi se tot plangea ca de ce vreau sa schimb pompa de ambreiaj ca este greu de montat. Se pare ca asa a fost :)

    Undeva in zona dintre pedalier spre vasul de lichid,este un furtun sub masina am tot gasit cateva picaturi de frana pe lateralul cutiei sa spunem,insa nu localizeze locul.
    Din interiorul masinii nici o scurgere,ce este vizibil deasupra cutiei curat.
    Intre bidon si pedala este un furtun de cauciuc acela imi pare,nu stiu cam sa il urmaresc.

    Merci anticipat,daca are cine idei.
     
    Ultima editare: 12 Dec 2014
  2. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Destul de al dracului de vazut in zona aia...scoate capacul ala de sub volan, ca sa ai partea de sus a pedalelor la vedere. Cu o lanterna, te chinui un pic si te uiti acolo, in sus, eventual tragi si mocheta, altfel nu vad cum, ca pe la compartimentul motor in zona vasului de lichid de frana nu cred sa vezi mare lucru, poate pana unde intra furtunul ala in habitaclu.
     
  3. Flex42

    Flex42 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2013
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    A4;1,6i;2000
    Cutia de viteze

    Salut.
    Am un Audi A4 din 09.2000.Motor 1.6i.De catava zile a inceput ,cand bag in viteza a-treia ,sa caraie.Numai cand bag in a treia.La celelalte viteze intra normal si nu se aude vre-un zgomot suspect.
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut
    Posibil din sa fie din cauza uleiului din cutie schimbal si vezi daca mai face aceelas zgomot si poate scapi asa ieftin ,iar daca tot asa face poate fii sincronul treptei a3a ceeace inseamna ca tre data cutia jos desfacuta si ilocuit
    Asta inseamna bani multi pt manopera si piese scumpe ,mai ieftin iesi daca schimbi cutia cu una din dezmembrari
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Una din dezmembrari pe la cat se invarte?
     
  6. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Depinde de dezmembrari, in jur de 150 Euro.
     
  7. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Salut. Imi intra mai greu in vieza intai si a treia, cam ce poate fi ?
     
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Timoneria dereglata. Ambele viteze sunt in fata, ar mai fi si a 5-a, nu prea cred in coincidente.
     
  9. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Si ce i-as putea face ?
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Poze !
    Evident, o reglezi. Un mecanic priceput stie ce are de facut. Daca nu te pricepi, mai bine nu umbli ca o strici mai rau.
     
  11. Raduu. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2013
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1997
    Salutare tuturor. Am si eu o foarte mare problema. Am un B5 1.8 ADR. Sambata, ma intorceam de la mare pe A2 si dintr-o data masina a inceput sa se infraneze ca si cum ar fi intrat in treapta inferioara. A facut asta de 3-4 ori, apoi, dupa 5 minute s-au auzit 2 trosnituri mari undeva sub bord si s-au blocat rotile.. Am incercat sa o imping, dar nu am putut, fiindca si pe liber erau blocate rotile. Am reusit sa o misc numai dupa ce am scos o planetara. Nu intra in a intaia, in a cincea si in marsalier, dar restul merg. Are idee cineva ce ar putea fi?
     
  12. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Daca motorul se "invarte" cand dai la automat inseamna ca ai cutia de viteze "bulita". Daca nu, inseamna motor "bulit". Ar mai putea fi ambreiajul spart. Deci e groasa treaba, trebuie demontat cam toata partea mecanica.
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cutia de viteza imi pare din descriere cu intratuil in viteze este dus un pinion cel putin.
    Mergi la cineva care repara cutii de manuala daca doresti o mai repari desigur,interesant de stiut cat ulei mai este in cutie.
     
  14. Raduu. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2013
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1997
    Am dus-o azi la cineva si o sa o desfaca sa vada.. Ideea e că ambreiajul se duce normal pana la fund, dar nu intra in vitezele care am zis.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Sep 2015
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu e motorul, e cutia.
     
  16. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salutare colegi, cred ca a venit timpul pt cea mai costisitoare reparatie la masina mea:
    Presupun ca este ambreiajul dupa simptome si mai ales ca este cel original la 367 000 km
    Sa va detaliez simtomele asa cum le-am perceput eu, nu ma pricep foarte bine:

    Ieri seara la sfarsitul unui drum mai lung(300 km) a inceput sa intre mai greu in viteza ca si cand ar fi agatat ceva, brusc nu a mai vrut sa intre deloc in nici o viteza iar cand am fortat initial a facut un zgomot ca de rulment supra-turat, a intrat in viteza cu caraituri si timp de cateva secunde acel zgomot de rulment turat s-a auzit crescator in timp ce acceleram orice viteza selectam.
    La un moment dat dupa 2-4 schimburi de viteza si-a revenit singura.
    Azi dimineata cand am vrut sa plec cu ea, selectat marsalier usor iar cand iau piciorul de pe ambreiaj smuceste ca si cand ar cupla brusc si intermitent ambreiajul, am incercat sa selectez a 1-a si face la fel ca aseara.

    Ce ar putea fi?, ambreiaj, cutie de viteze sau timonerie sau toate?
    MUltumesc:think:

    Ps: Ambreiajul tinea sus dar foarte bine in ciuda varstei, te baga in scaun la accelerare brusca iar daca trag frana de mana patineaza rotile din spate/fata
    Nu am batai in pedala sau alte zgomote la cutie/ ambreiaj.
    Ce am observat dar foarte rar si dupa drumuri lungi: desi dau drumul lin la ambreiaj, nu cupleaza lin ci zmuceste ca si cand as da drumul brusc la pedala de ambreiaj.
     
    Ultima editare: 6 Oct 2015
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    S-a dus placa de presiune de aia zmuceste. Dacă nu ai bătăi în pedala sau alte zgomote, ia doar un kit de ambreiaj și schimba-l păstrând volanta. O sa includă placa, disc și rulment.
     
  18. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Se pare ca am gasit problema:
    Apa in cutia de viteze din nou, am intrat prea cu incredere in zonele inundate din oras iar uleiul era din nou ruginiu iar cutia face un zgomot de rulment cand sunt pe liber si iau piciorul de pe ambreiaj.
    Am schimbat uleiul in cutie, si-a revenit dar dupa un drum de 20km face aproape la fel dar se pot schimba vitezele mai usor, voi schimba cutia, am gasit la 500 Ron, pun si un kit nou de ambreiaj daca tot umblu acolo, cel original are 370K deci nu cred ca va mai tine mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2015
  19. animalus Junior Member

    Înscris:
    21 Oct 2015
    Locație:
    Lehliu Gara
    Masina:
    A4/B5 quattro, ADR, 1997
    Cutie manuala quattro ADR

    Buna ziua.

    Merge inlocuita cutia de pe motorizarea ADR quattro 1.8i cu una de pe un 1.8i turbo ?

    Intreb fiindca de pe 1.8i turbo am gasit o gramada pe motorizare 1.8i fara turbo nu am gasit decat fara quattro.

    Multumesc.
     
  20. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Revin cu un update:
    Am schimbat kitul de ambreiaj, pedala este mult mai moale si ambreiajul tine mult mai de jos si mai brusc.
    De noua cutie de viteze pot sa zic asta:
    Cand schimb in a 2-a simt ca agata(dar mult mai lin ca cea veche) si imediat simt o lovitura in maneta inainte sa intre in viteza. Nu caraie, nu face zgomote la relantiu ca cea veche.
    Cateodata si a 5-a agata ceva inainte sa intre
    Fata de cutia veche nu ma lasa deloc sa bag a 1-a pana nu ma opresc de tot, asta am inteles ca este un lucru bun.
    Posibil sa fie din timonerie sau am luat cutie cu probleme?
     

Distribuie pagina asta