1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteze manuala la A4 B5 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de bogdan33, 18 Feb 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca si schimbat si ambreiajul si cutia recomandat este sa reglezi timoneria din nou. Daca nu simti nici o imbunatatire, problema cu agatatul este din cutie. Ori o rezolvi cu ulei nou in cutie, ori cu schimbarea a cativa rulmenti si posibil sincroane. :)
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vin si eu cu o intrebare : E normal ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie si accelerezi din nou sa simti o miscare in schimbator de du-te vino?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, incepi prin a verifica suporti motor, suporti cutie, bucse jug motor, bucsa din fata motorului.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    In urma cu o luna , am schimbat suporti motor cel din fata doar un fel de cauciuc si cei doi hidraulici , mai mult din moft ca auzeam un zgomot la mersul cu spatele dar cica mecanicul se aude din cauza tobei atinge undeva ceva..Acum nu se aude mai aude asa tare acel zgomot dar masina a devenit mai rigida , ma gandesc pana se mai rodeaza suporti.. Daca te rog nu-mi poti spune unde sunt mai exact aceste bucse la jug motor si bucsa din fata motorului ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel din fata de cauciuc cred ca l-ai schimbat, este in fata motorului. Un cauciuc rotund.
    Ti-am atasat poza cu jugul motor.
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Multumesc frumos. Mai cautam , mai intrebam , mai rezolvam din probleme. Sa vedem ce zice mecanicul.
     
  7. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Multumesc de raspuns audi66
    Incerc sa reglez timoneria si revin cu update
     
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cand agata sa spunem,intra ceva mai greu si are un joc in timp
    insa atentie fara sa existe zgomote doar un clicait la miscarea schimbatorului:
    -la timonierie exact acolo unde timoneria face legatura cu cutia este un fel de "cautator" o bucsa care prinde joc,se schimba impreuna cu acel brat metalic,nu se gaseste after market ci doar un singur producator.
    In rest se pot face adaptari home made cu alte bucse,fixarea sa fie fara joc trebuie bine gandita fixarea.
     
  9. balacenoiu

    balacenoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2013
    Locație:
    Novaci,Gorj
    Masina:
    A4 B5 1.9tdi 1996
    Am si eu o problema, brusc am sesizat azi fiind in mers, cand sa bag a 3 ca imi caraie si intra mai greu......nu a mai facut niciodata asa, m am trezit cu problema asta in mers... nu face nici o figura la alte viteze doar la a 3.... aveti idee ce problema ar putea fi ? Va multumesc !
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Verifica nivelul uleiului din cutie si eventual schimba-l. Sau poate fi inel sincron treapta 3 dar asta e mai grav adica inseamna cutie demontata si facuta bucati, inlocuit piesa defecta, manopera mare plus ca trebuie mecanic bun sa stie ce sa faca nu sa o ia pe dibuite.
     
  11. balacenoiu

    balacenoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2013
    Locație:
    Novaci,Gorj
    Masina:
    A4 B5 1.9tdi 1996
    Am fost azi la un mecanic bun unde merg de obicei si mi a zis ca trebuie schimbata cutia.... a zis ca ma costa in jur de 100euro doar cutia la mana a 2 :( .....
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Verifica bine cutia pe care o vei lua sa nu fie mau bonlava ca a ta . Daca mecanicul e bun mai bine schimbi piesa defecta in cutia ta decat sa iei alta cutie cam tot pe la 100/150 de euro ajungi. Da cutia ta jos de pe masina desfao , vezi ce e stricat in ea , posibil sa ai un inel sincron dus care nu este foarte scump. Daca e mai grav si ai ceva mai scump de inlocuit atunci cauta cutie .
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca problema nu e de inlocuit piesa stricata, problema in mare parte este manopera ceruta pentru a desface o cutie. Si de obicei, cand o desfaci constati ca nu e doar un sincron dus, mai un rulment, mai un schimb de ulei ...
     
  14. balacenoiu

    balacenoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2013
    Locație:
    Novaci,Gorj
    Masina:
    A4 B5 1.9tdi 1996
    Va multumesc pentru sfaturi ! Imi dau seama ca e o lucrare care necesita atentie, timp..... finete chiar si multi mecanici nu sunt dispusi sa stea atata timp.... Ma gandesc sa ma interesez in germania la dezmembrari sa o iau de acolo una la mana a 2 ....
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Am schimbat suportul din stanga, Lemforder 17702 01, a disparut jocul lateral ce era vizibil la nuca schimbatorului, dar mai are joc longitudinal.
    Am tras o poza sub masina si dupa forma, suportul din dreapta trebuie sa fie Lemforder 21114 01. Pana aici pare sa fie destul de clar, dar ma baga in ceata suportul Lemforder 25866 01, acesta unde vine?

    Mersi.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lemforder 25866 01 are corespondent cod OE 8D0 399 415 E care de fapt si de drept sunt cele 2 bucsi (spre fata) ale cadrului motor.
     
    paul14 apreciază asta.
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am găsit după ceva asemănător după ce am postat, dar nu eram foarte sigur.
    Celelalte două bucșe, dinspre spate, sunt la fel ?
     
  18. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Vreau sa pun cutia din imagine pe masina din semnatura dar nu stiu detalii de pe ea .
    Se potriveste, are cineva idee ?

    Singura diferenta vizibila e ca are flansele de prindere a planetarolor care intra in cutie cu 6 colturi ca in ultima imagine, si la mimne sunt normale, adica rotunde. Ma gandeam sa scot flansele mele sa le bag in cutia asta, sau sa imi cumpar capetele interioare modelul asta ca o ultima solutie .

    Cutia din cate stiu ar fi fost pe audi a6 c5 1.8t aeb , manual.
    Pe net n`am gasit nimic exact ..

    20160919_161934.jpg 20160919_162223.jpg 20160919_162409.jpg planetara-audi-a4-b5-1-9-tdi-90-cp-si-110-cp-66-196dd21b5be9028dcf-0-0-0-0-0.jpg
     
  19. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    PT OGYO SI ANIMALUS in special si pt restul membrilor va spun cu limba de moarte ca sunt patit:
    AUDI a facut in anii 1994 carcase de cutie pt toate modelele pana in 2001 si Quattro si normale dar numai ei stiu ce au pus inauntru
    La b5 1,8t quatrro mi-a spart cutia fiica mea draga cu prietenul ei si credeti-ma am schimbat 3 cutii pana am gasit una relative compatibila sa zic asa dar nu mai e ce a fost
    Deci la 1,8 cu si fara turbo NU sunt compatibile am pus cutie de adr pt motor aeb si n-a mers pt ca cei de la dezmembrari nu mai stiu sau nu vor sa spuna ce cod de motor a avut masina sau daca a fost benzina sau diesel deci cutia trebuie sa aiba aceleasi coduri pe ea cum se zice identica si la fel
    Alt lucru :schimbati-va uleiul din cutii daca vreti sa aveti masini ,cu ulei de calitate ,eu la A3 l-am schimbat la 160 000 si am gasit cu aproape 200-300 gr mai putin si cutia nu pierdea ,va spun intra in viteze cu totul altfel si se simte altfel masina ,ganditi-va ca masinile noastre au cativa zeci de ani si uleiul ala si-a pierdut din proprietati,e vechi plus ca a mers fiert la temperatura motorului plus ca el se mai evapora daca va uitati orice cutie are deasupra un capacel pt gaze
     
  20. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    De ce nu a mers, fi mai explicit .
     

Distribuie pagina asta