1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie viteze multitronic - sfaturi - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de horatiu09, 27 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. valentinageo 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4b7 break 2.0 dsg
    salutare,nu intra nimeni sa mai comenteze nimic,va cer un mic ajutor,am sunat la unu la bucuresti care repara si prima oara mi-a spus ca ma costa reparatia 450 e si pe urma dupa ce I-am zis ca vasusem pe anunt ca scria 300......mda atunci 300 daca asa scrie....hmmmm.....ce sa zic nu prea am mare incredere sa I trimit calculatorul de cutie...poate raman fara el....
     
  2. 30mmc

    30mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,2.0TDI,2005
    Ai dreptate, nimeni nu raspunde la problema cu repararea calculatorului cutiei, eu merg cu ea de un an cu eroarea g196, si pana acum nu s-a intamplat nimic. Nu stiu daca se merita sa dai 300E pe reparatia calculatorului fara nicio garantie, cand calculatorul este nou la reprezentanta 4200ron
     
    Ultima editare: 3 Iul 2013
  3. elvetianul

    elvetianul 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2013
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI 115 CP MY2007/ Audi A6 4F 2.0 TDI 170 CP MY2011
    Am citit cam tot ce scrie in acest topic si am sa expun si problema mea: de cateva zile, la mers constant, intre 60-70 km/h cu sau fara pilotul automat pornit am niste oscilatii la turometru cum am vazut si intr-un film postat de cineva aici pe forum. Masina are 48.000 km. nu agata cand schimba, nu bruscheaza la pornire, nu se aprinde nimic pe bord. Care ar putea fi cauza oscilatiilor? Masina mea este un Audi A6 4F 2.0 tdi caha 170 cp multitronic luata in 2011. Pana acum nu am avut nicio problema cu ea.

    http://youtu.be/nAiDM-mmds0 un filmulet facut astazi cu oscilatiile aparute la turatie
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Aug 2013
  4. goleadorin

    goleadorin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2013
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi a4, 2001, 2.0 benzina
    Salut. Am si eu o problema la masina. E un audi a4, 2002, 2.0 benzina achizitionata recet din germania. I-am facut toate schimburile, filtre, sonda de apa, ulei motor, etc. Aveam in bord senzorul de esp si senzorul cu motorul pe galben, niste simptome ciudate, la plecarea de pe loc,daca nu pleca singura si o accelerez eu pleaca sumcind, iar in mers la 1500-1700 turatie aprox constanta masina are o oscilatie pe turometru care se simte si in mersul masinii, ca si cum ar fi in viteza mai mare si nu coboara in treapa inferioara. Chestia cu plecarea de pe loc nu o face tot timpul, dar asta cu oscilatia o face mereu. Am mers la altcineva, am bagat-o pe tester si imi dadea eroare la debitmetru. Tipul mi-a zis sa il schimb si sa schimb si uleiul la cutia de viteze. Am schimbat debitmetrul, mi-au disparut erorile din bord, dar in rest se comporta la fel. Uleiul si filtrul cutiei inca nu l-am schimbat pt ca e destul de costisitor, undeva la 1200 lei cu ulei original si o sa il schimb in noiembrie. asa ca am zis sa mai verific si la altcineva, am fost azi si mi-a dat urmatoarea eroare: 18265, p1857 error message from ecu intermittent. Tipul asta imi zise ca e ceva la cutie, cel mai probabil nivelul de ulei scazut sau uzat ori, mai putin probabil o mufa ceva care face legatura intre motor si cutie, desi imi verifica legatura intre motor si cutie, iar acolo afisa corect rotatiile care aparea si pe turometru cand o accelera. A mai patit cineva asta, ati mai intalnit eceste erori?
     
  5. alexaltdar40 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    AUDI A 4 , 1.8 Turbo, Benzina, 2002 ; Ford Sierra , 2.0 benzina 1986 ; Ford Cortina 1.6 Benzina 1973
    Ai uzura in cutia de viteze! Si eu am patit la fel. Schimba uleiul si vezi apoi ce se mai intampla...
     
  6. raulalexa

    raulalexa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 b6 2004-1.8 T Multitronic
    Buna am si eu o problema la cutia multitronic.Cand pun pe Sport (S) nu schimba vitezele ramane in acceasi viteza...am fost la un tester si mia spus ca e defect un senzor..stie cineva oare despre ce senzor e vorba sau ceva detali multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fost la tester si ti-au spus ca este un senzor defect de ce nu ti-au indicat si despre ce defectiune este vorba sau aia la care ai fost au facut experimente pe masina ta cu diagnoza ?
    Mergi la cineva care stie sa umble cu VCDS-ul si stie ce inseamna un cod de defect si sa-ti indice exact cauza defectiunii. Bafta.
     
  8. raulalexa

    raulalexa 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 b6 2004-1.8 T Multitronic
    Mi a spus doar ca senzorul e in cutie si ca e destul de complicat.O sa merg sapt asta sa vad mai exact despre ce e vorba:D
    Ms de sms Cristi!!
     
  9. AsaCaMine 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A4 , 1800 , 1995
    Salut tuturor ,

    am citit majoritatea topicurilor de mai sus si tot nu am ajuns la o concluzie .

    Am audi A4 1995 B5 , cutie Automata , ieri am constatat ca masina nu prea mai avea forta de tragere , am mers frumos la un service Audi , si mi sa spus ca nu are ulei suficient la cutie , foarte bine , Am cumparat ulei , am dat ceva banuti acolo si am plecat acasa , masina functionand un pic mai bine . Acum de dimineata cand sa plec la serviciu , surpriza , masina porneste dar cutie nu primeste nici o comanda , nu functioneaza nici D , nici R , nici pe manuala ... Oare ce a patit ?
     
    cataon apreciază asta.
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Diagnoza in primul rand. Du-te la cei care ti-au completat/schimbat ? uleiul si intreaba-i. Trebuie sa stie ce au facut (sau nu au facut).
    Ai gasit Duminica service Audi deschis ??
     
  11. AsaCaMine 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A4 , 1800 , 1995
    Duminica pe la ora 11 era deschis , sunt din Braila !

    Pai am pus intrebarea aici , poate stiti ce e de facut , de dus oricum ma duc . Nu vreau sa ma " jupoaie " de bani sa imi zica cine stie ce piese sunt stricate . Nu puneam intrebarea aiurea daca mergeam acolo si daca eram plin de bani
     
  12. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Stie cineva , ce fel de ulei se pune in cutia Multitronic de a4 2009 tdi ??? Multumesc
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai una din seriile/codul cutiei din prima imagine, ai specificatia originala a uleiului in imaginea 2. Bafta.
     
  14. Monstercat 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 , 2.0i ALT - 131 CP, 2001
    Salut, am un audi a4 b6 2001 motor 2.0i 20v ALT cel de 96kw legat la o cutie se pare multitronic in 6 rapoarte. Nu are filtru la vedere adik nu am un capac pe undeva sa il pot desface. Intrebarea este cum aflu exact ce fel de cutie este si la ce interval trebuie sa ii fac service-ul si daca trebuie facut. Am inteles de la cineva dupa ce i-am descris putin cutia ca este o cutie la care nu se schimba uleiul decat daca o desfaci sa umbli in ea. La fel si cu filtrul.
    Daca se poate un sfat de la cineva care mai are configuratia aceasta de motor - cutie. Sau nu numai :)
    Multumesc
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ca trebuie sa ai in portbagaj sau pe cartea service un sticker cu PR codes, de forma celui de mai jos, iar acolo ai codul cutiei, pentru identificare.
     
  16. AndrusKanu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Seat Exeo, CAGC, 2011
    Buna ziua!
    Am achizitionat un audi a4 b7, an fabricatie 2006, motor 2.0 TDI BLB, cutie multitronic. Problema suna in felul urmator: cand plec de pe loc, iau piciorul de pe frana, masina pleaca singura (cum mi se pare firesc), apoi accelerez usor si se tureaza pana la 2000, nu pleaca daca accelerez pana ce turatia nu ajunge la 2000 si apoi pleaca brusc, care ar putea fi problema?
    PS: Eu cred ca este ambreiajul care patineaza..
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La masina ta nu ai ambreiaj, poate te referi la cel din cutie. In TM si Arad sunt doua servisuri de cutii, numa sa te tina buzunarul...
     
  18. AndrusKanu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Seat Exeo, CAGC, 2011
    La ambreiajul din cutie m-am referit.
     
  19. mike78mke 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    AUDI A4 2.0tdi CAGC 120CP 2010 M6 ; AUDI Q5 2.0tdi CGLB 170CP 2012 s-tronic
    Cutiile multitronic au volanta sau convertizor ( un vas mai mare , daca cauti ai sa gasesti niste postari mai vechi de-ale mele cu poze ). Modelul tau cred ca are convertizor, dar cel mai bine faci o vizita la service-ul din Timisoara sau suni pe unul din cei care repara cutii, gasesti numerele tot in posturile anterioare.
    Deci tu spui ca masina pleaca singura cand iei piciorul de pe frana si merge incet, "se taraste" si abia dupa ce motorul ajunge la 2000 rot/min masina incepe sa accelereze efectiv ?
     
  20. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Modelul lui nu are convertizor iar din volanta nu are cum sa scape. Problema de calculator cutie sau chiar din cutie. Orcum o iei o sa coste enorm orsicare ar fi problema. Doua firme specializate in cutii, Samer in TM sau Mercom in Arad, ambii niste hoti.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta