AM BAGATO PE TESTER SI NU-MI RECUNOASTE DEBITMETRU,CU SAU FARA MUFA ACEEASI PUTERE NICI O DIFERENTA!!! AM PUS ALTU SI TESTERU SPUNEA CA NU DESCHIDE CLAPETA INTERIOARA!!! cumpar debitmetru sau incerc sa-l reconditionez daca se poate! ma gandeam sal anulez (SE INTAMPLA CEVA,eu stiu sa ajunga mizerie in turbo praf)si sa pun un filtru sport in capu turbinei sa anulez debitmetru,filtru de aer cu tot cu carapace si furtunu care pleaca din turbo si duce la debitmetru!!! e bine?se poate intampla ceva??? AM CURATZAT TURBO(ACUM FLUIERA!!!) SI ADMISIA COMPLET SURUB CU SURUB!!!NU PREA MA PRICEP LA VACUM0URILE ALEA,de unde vin incotro se duc,sau ce rol au!
pai daca anulezi debitmetrul nu mai este a6 ..devine un amarat de logan care abia se taraie pe drum...fara debitmetru nu mai are vlaga masina...
Ai vreun log de la diagnoza cu debitmetrul? Trebuie sa fii ferm convins ca e eld e vina si la diagnoza se vede foarte bine acest lucru. Testul trebuie facut in sarcina, pe loc n-ai sa vezi valoarea reala citita de acesta, ma refer la cantitatea maxima de aer masurata cand pedala de acceleratie e calcata la fund. Un debitmetru nou pentru motorul tau e foarte scump, crede-ma. Cel putin 1500 lei !
thedoctor,is putin in ceata cu termenii astia pe tester nu se vede nici ca masina ar avea in dotari debitmetru,e nul am mers cu ea si cu mufa scoasa si nici o diferenta ai dreptate nou e 12-13 mil. am fost la magazin!!! da cand am auzit pretzu imi venea sai dau fosc la masina!!! ORICUM NU E A6 PT CA NU TRAGE GRAV!!! AM PUS UNU DE LA UN PRIETEN SI SE CUNOSTEA DIFERENTA,ERA ZAPADA PE STRADA SI N-AM PUTUT SAI DAU GRAV!!! AM VAZUT IN ALTE POSTARI CA AR TREBUI 10 SEC - 100 KM/H,PT ALA DE 140 CAI CRED
Incearca la reprezentanta si ai sa fii uimit de ce pret o sa-ti spuna,eventual daca ti-ar cere si debitmetrul vechi ,ar mai scade ceva din pret!
Ai grija ca debitmetrul inlocuit sa aiba exact aceiasi serie ca cel "nou". Eu am patit cu unul luat de la dezmembrari si pina nu am gasit aceiasi serie nu a mers.
Raducu s-a vandut, AI DREPTATE. Dar am alta la fel. Am stat decat o luna de zile fara ea. Codurile trebuie cumparate la fel.
Comparatie Am gasit din intamplare filmuletul asta din link si m-a pus nitel pe ganduri. Acuma, se vede ca la primul debitmetru s-a umblat, a fost desfacut. Sa-i fi schimbat arcul ? Iata link-ul: http://www.youtube.com/watch?v=jXdZllZesqk. La masina mea se deschide fix la fel de greu ca la al 2-lea debitmetru...
Nu Iulian, nu i s-a schimbat arcul, clapeta are un ax în jurul căruia este înfăşurat un arc spiralat, la fel cu cel de la ceasurile mecanice. Deasupra arcului este un platou care conţine un mecanism de tensionare reglabil, Prin răsucirea mai mult sau mai puţin a arcului, poţi face ca acea clapetă care se opune fluxului de aer, să fie mai uşor sau mai greu împinsă de aer. Pe vremea când făceam şi eu diverse teste, am detensionat acel arc (însemnând poziţia de la care-am plecat), obţinând o acţionare foarte uşoară a clapetei. Punând VAG-ul pe maşină am constatat că la senzorul de cantitate a aerului, apăruse o eroare de semnal implauzibil. L-am retensionat cu câte 360 de grade şi m-am întors aproape de unde am plecat (parcă o tură-n minus din câte-mi amintesc). Numai atunci s-a putut şterge eroarea, fără să mai reapară. Dintre cele două debitmetre din filmul tău, al doilea are setările de fabrică, clapeta trebuie să opună o rezistenţă inexplicabil de mare, practic este o restricţie care "sufocă" motorul.
Mersi Nelu, contam pe "vigilenta" ta. Deci nu se poate modifica prea mult taria acelui arc, fara a avea alte efecte secundare...
Va salut ! Hai ca uite, s-a facut anul de cand n-a mai dat nimeni pe aici... Mai aveti masinile, cum mai merg ? Chiar nu gasim pe cineva sa ne ajute cu tranzitia de la VAF la MAF ? Nu e usor, stiu, dara daca ne strangem mai multi poate devine convenabil pt ambele "parti"... Ca idee, uitati aici un link, pe AEL s-a pus MAF din fabrica, pe ultimele serii din 1997: http://www.maf-shop.com/product_inf...PIERBURG-7-22684-10-0-Audi-Seat-Skoda-VW.html Apoi, am vazut ca si pe Audi B4 e acelasi debitmetru aparent. Aveti idee, se poate face un swap direct de pe B4 pe AEL ? A incercat cineva ? Teoretic, ma gandesc ca ar trebui sa mearga, doar interpretarea se face in ECU.