1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetru aer motor benzina la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Nerra007, 16 Sep 2008.

  1. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    incearca si la dealer.
    Am prieten care si`a luat unu nou la 5mil. original, cu cel vechi la schimb.
     
  2. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Baieti, care imi zice si mie daca la relanti valoarea aratata de VAG-COM pt cantitatea de aer masurata de debitmetru (g/s) e constanta?
     
  3. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    Normal ar trebui sa fie aproape constanta,adica sa oscileze foarte putin dar la aceleasi valori. Asta daca la relatii nu iti oscileaza turatiile.
     
  4. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    91DON Multumesc pentru raspuns. Exact asta urmaresc eu sa aflu de la cineva cu un relanti perfect stabil daca si valoarea de pe debitmetru e constanta. Doar cineva cu o interfata si dispus sa faca testul m-ar putea ajuta.
     
  5. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    zamolxez Salut,
    Eu mi-am pus un debitmetru second-hand, OEM Hitachi. Il am mai mult de un an, masina merge foarte bine, erori nu am si am dat doar 200 de lei pe el.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2012
  6. shobo91

    shobo91 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 ahl 1998 prefacelift
    salut baieti,si am avut probleme cu debitmetru aer,nu puteam sai dau mai mult de vreo 4000 de ture si nu mergea mai mult de 120 la ora,mam dus la dezmembrari si miam luat unu de aluminiu nu de plastic ca cel original cu doar 150 lei. dupa ce lam montat am si puso pe rosu la trepte si 180 la ora in treapta a 5, in 5000 ture aprox si mai aveam pedala ,cu motor de 1,6
     
  7. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    E ok ,sunt compatibile cele de aluminiu cu cele de plastic.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Suspectez si eu o problema lagata de debitmetru.Am incercat sa-l verific cu metoda clasica,adica cu motorul pornit am deconectat mufa,am observat ca pret de 2-3 secunde motorul a avut o usoara poticneala dar imediat a functionat la fel ca si cu mufa conectata.In mod normal trebuia ca motorul sa mearga prost pe toata durata cat era mufa scoasa? Pe vag-com nu a aparut eroare decat o singura data,dar atunci am gasit siguranta arsa.Un sfat ceva?
     
  9. angelyn23

    angelyn23 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2014
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4 b5 2.6 v6 1997, a6 3.0 quattro 2006
    salutari!!

    stie cineva din ce motiv sar opri motorul daca ii scot mufa de la debimetru? al meu nu e cel rotund cu sita , este pozitionat pe carcasa de la fiiltrul de aer si are 2 mufe.
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    E normal sa se opreasca. Debitmetrul masoara cantitatea si viteza coloanei de aer pe admisie pentru a se forma amestecul carburant in camera de ardere iar daca scoti mufa, motorul se opreste pentru ca nu mai citeste cât aer intra in motor si il ineaca sau ii taie benzina de aia se opreste. Sper ca te-am lamurit
     
  11. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    @Ionut lucian, poate ca ma insel , insa, la masina mea, daca scot mufa debitmetrului se schimba doar turatia motorul, il apuca un "tremurat" si scade relantiul la vreo 300 de ture, insa nu se opreste. Daca conectez la loc mufa, dupa circa doua secunde isi revine relantiul la 900 de ture. Nu stiu daca e normal ca motorul sa se opreasca.
     
  12. angelyn23

    angelyn23 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2014
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4 b5 2.6 v6 1997, a6 3.0 quattro 2006
    Asta zice multa lume, ca nu e normal sa se opreasca ci sa se schimbe turatia ori sa mearga mai bine ori sa mearga mai rau insa nu stiu ce sa cred. Masina nu merge rotund, tremura motorul se misca si masina cam tare.
     
  13. angelyn23

    angelyn23 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2014
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4 b5 2.6 v6 1997, a6 3.0 quattro 2006
    Am pus masina pe tester si eroarea era senzor colector de admision ( in spaniola ) deci nu e de la aprindere. Stie cineva ce senzor este si unde se afla? Multumesc frumos

    Din cate am inteles masina mea nu are debimetru. Se numeste altfel numai tin minte cum si arata asa
     
  14. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Din descriere pare sa fie debitmetrul. Mai este un senzor pe admisie care masoara temperatuta aerului in admisie, insa , dupa parerea mea, valabila e prima descriere, anume debitmetrul.
     
  15. angelyn23

    angelyn23 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2014
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4 b5 2.6 v6 1997, a6 3.0 quattro 2006
    A mea nu are debimetru inseamna ca e acela care masoara aerul din admisie. L-am gasit, l-am curatat insa nici o schimbare, cred ca ar trebui schimbat.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ultima editare: 22 Iun 2014
  17. angelyn23

    angelyn23 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2014
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4 b5 2.6 v6 1997, a6 3.0 quattro 2006
    O sa fac poza azi sa vedeti ca nu are debimetru. Probabil 2.4 si 2.8 au, insa 2.6 nu are. Sunt motoare care il au in carcasa de la filtrul de aer insa a mea nu are nimic si ma indoiesc sa il fi anulat vreodata cineva pentru ca nu exista nici o mufa pe acolo plus ca am citit pe un forum in engleza ca 2.6 nu are asa ceva. Daca stiti ceva poate ma ajutati si pe mine. Multumesc anticipat.

    Cam asa arata la mine:
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2014
  18. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. La a4b5 1,6 adp ,la relanti, daca ii scot mufa de la debitmetrul de aer nu se intampla nimic absolut, motorul merge rotund oricat l-as lasa , iar dupa circa 5 secunde de cand bag mufa la loc in debitmetru, motorul are o tentativa de a se opri dupa care revine la normal. Este normal acest lucru????( debitmetrul functioneaza normal?????- pe tester nu imi arata nicio eroare legata de debitmetru) mersi
     
  19. niku7

    niku7 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, Quattro, 2009 211 CP
    Salutare,
    Se poate ca de la debitmetru sa se opreasca motorul? A mea se comporta in felul urmator (motor 1.6 adp 74kw): O pornesc rece....porneste si merge impecabil aproximativ 2 minute (Se tureaza rotund, bine) dupa care incepe sa dea rateuri, sa oscileze turatiile si imediat sa se opreasca. Daca incerc sa o pornesc, nu o mai ia oricat de mult as da la automat. Trebuie sa astept cateva ore sa se raceasca iar si o iau de la capat. Problema e ca nu o pot duce la un mecanic din cauza problemei (doar pe platforma sau tractata). Are cineva idee daca toate astea pot fi de la debitmetru, asa cum ma sfatuia cineva?
    Mersi anticipat!
     
  20. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Sunt mai multe cauze... senzor temperatura, poate fi si debitmetrul dar nu cred... eu inclin spre pompa benzina, filtru benzina, clapeta acceleratie, etc! Eu vreau sa te intreb... De cand se comporta asa? Ai schimbat ceva, gen distributie?
     

Distribuie pagina asta