1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetrul / Mass Air Flow senzor defect la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de v_stefan, 3 Noi 2008.

  1. v_stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002
    Am scanat audi A4 cu vag-com si mi-a dat cod de eroare 1/ 17552 - Mass Air Flow Sensor G70 - Open or Short to Ground. P1144 - 35 - 10 .... intermitent.

    Ce probleme pot avea daca merg cu el asa?
    Cam cat costa un senzor ?
    Ce face senzorul asta ?

    Merci
     
  2. cristian7481

    cristian7481 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, BLB, 2005
    help

    frate am si eu ceva asemenator :

    16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
    P0101 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 1680 /min
    Torque: 0.0 Nm
    Speed: 70.0 km/h
    Temperature: 18.0°C
    (no units): 75.6
    (no units): 1.46
    Temperature: 80.1°C

    tu cum ai rezolvat ? da si mie o solutie pls .

    :think:
     
  3. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Senzorul este amplasat pe racordul intre filtrul de aer si turbina, aproape de filtrul de aer (avezi o mufa care intra in el cu un fir). Are rolul de a masura cantitatea de aer ce este "supta" de turbina si cu care se realizeaza amestecul pentru motor. In functie de aceasta cantitate se regleaza cantitatea de carburant (mai sunt si alti senzori dar asta este unul din ele). Poti verifica daca este defect scotand mufa din el si vazand cum merge masina. Daca merge la fel...e defect. Daca merge mai prost masina, MAF-ul este bun. Asta o faceti evident dupa stergerea erorii cu VAG-COM.

    Pretul pentru un MAF de 1.9 TDI este aprox 2.5 mil (asta nu la reprezentanta evident)

    Daca se merge cu el asa, masina trage mai prost, scoate de obicei fum negru (care se depune si pe diversele componente ale evacuarii, turbinei, etc) si consuma mai mult...altceva nimic:)
     
    daniel 07 apreciază asta.
  4. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Lasa ca eu am schimbat MAF in Decembrie, si cu ala vechi nu mergea masina. Asta nou merge bine, numai ca sta aprins Check Engine. Am sters de 3 ori eroarea cu Implausible Signal si degeaba. In maxim 30 km e la loc, faza e ca nu am idee ce sa fac, debitmetrul ala e nou.
     
  5. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    depinde si ce senzor ai cumparat,daca este unul ieftin,atunci te poti astepta la asa ceva,doar e o facatura.pun pariu ca unul noriginal e de 3 ori mai scump,dar face toti banii,adica si merge,si nu ai erori(asta in cazul in care si masina e ok).
     
    DanuAL apreciază asta.
  6. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Senzorul G70 trebuie inlocuit ! Iti recomand sa schimbi orice senzor la reprezentanta pentru ca ai o garantie de 2 ani la ei !
     
  7. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Senzorul ala de imi da eroare e Pierburg de il lauda toata lumea :( ...masina merge bine cu el dar e exasperant becul ala.
     
  8. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Pe original e Bosch. Am suspectat si eu odata MAF-ul si am facut cateva zile teste cu un Pierburg nou...si ce credeti, masina mergea dar cum ma dadeam un pic la ea, se aprindea check-engine-ul. Stergeam eroarea, dupa aia iar...dupa 2 zile l-am dat inapoi si l-am pus iar pe cel vechi Bosch care de fapt nu avea nimic (mi-am dat seama ulterior). Am inteles ca Pierburg are tolerante mai mari decat Bosch, poate de asta face asa. Si sunt multi care le lauda, se poate sa depinda si de "compatibilitatea" cu masina...nu stiu cum sa-i zic altfel. Pt unii merg bine, la altii da probleme. Ia unul Bosch si gata.
     
    Florin Luchian apreciază asta.
  9. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Pacat ca nu am aflat asta mai din timp cu Pierburg. Azi am sunat la mag de unde il am "uite, imi da eroare pe VAG-COM". Raspunsul m-a pus jos : "MAF nu e debitmetrul de aer, e senzorul de pe traseul turbo", dupa care am vb cu un coleg al lui care a zis ca nu imi poate da garantia decat daca vin cu dovada ca e montat in service si asta e tare rau constatare facauta in service autorizat si semnata de inginer cum ca sursa defectului e debitmetrul. Buna asta nu? (ca idee numai astea doua operatiuni costa mai mult decat am dat pe el)
    O sa vad ce fac, dar il schimb pana la urma. Are dreptate Rapier, cat merg cu masina ca bunica e ok. Cum accelerez putin mai tare...gata si becul vesel :( . Oricum ca o concluzie, nu mai cred de acum inainte fazele cu ieftin si bun, imi iau jucarii originale ca sa nu mai am surprize, in DE am vazut in ETKA ca e 90 de euro cu piesa mea la schimb si cred ca rog pe un prieten sa imi faca manevra asta.
     
    Ultima editare: 12 Ian 2009
  10. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    "Senzorul de pe traseul turbo" se cheama MAP (Manifold Air Pressure) nu MAF. Nu sunt mecanic si nu stiu detalii multe despre internele acestor motoare dect ce am citit si invatat singur si de pe la altii mai specialisti ca mine (poate cineva care se ocupa cu tuning-ul stie mai multe) asa ca nu sunt sigur daca motoarele noastre au si MAF si MAP (sunt motoare care au doar unul din ele si altele care le au pe amblele, depinde de abordarea producatorului), dar oricum sunt doua chestii diferite si un magazin de piese auto ar trebui sa stie lucrul asta.
     
    Vf Mar apreciază asta.
  11. cristian7481

    cristian7481 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, BLB, 2005
    am schimbat senzorul si merge perfect .
     
  12. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Si eu stiam de diferenta asta, dar asta a fost un text din categoria "hai sa scapam de asta :(". Exista si senzor MAP la TDI(la Golf IV e pe intercooler, la Audi A4 e pe futunul care iese din intercooler undeva sus in spatele motorului, se si vede cand dai jos capacul ala de plastic). Oricum sa spui MAF nu e debitmetrul.....e chiar tare ca si idee. Oricum eu unul m-am cam resemnat, o sa iau altul cand oi avea banii, sa nu mai aud de Pierburg in viata mea si cam atat. Nu mai scriu ca aglomerez topicul degeaba, poate din patania mea invata altii sa nu faca la fel ca mine. ::keule::no:
     
  13. ipsylanty 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.5 tdi, 150cp
    baieti aceeasi problema o am si eu cu debitmetrul asta de aer, azi mi-am luat unul nou, oricum nu pe original si imi merge masina chiar mai rau ca inainte. din ce am mai citi pe forumuri am inteles ca se poate reconditiona cel vechi, am fost la service si baietii de acolo l-au dat jos, l-au curatat sau nu shtiu ce i-au facut si cam 1000 km nu am avatu treaba cu cel vechi, dar dupa acesta s-a plafonat iar.
    se poate reconditiona sa tine mai mult de 1000 km?
     
  14. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    acea "reconditionare" consta in spalarea senzorulu,mai precis a partii active,cu alcool izpropilic,sau se curata cu un spray special.este doar o metoda de "resuscitare" a unui pacient in stare de coma.
     
  15. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Eu mai am si un Golf IV, la ala dadea debitmetrul niste valori de te speriai.
    S-a dat abundent cu spray de contacte in fanta unde se vede hotwire si merge relativ ok, trage bine.
    Asta am facut-o acum 7 sau 8000 km. Depinde si cat de omorat e debitmetrul ala al tau (la mine cel vechi de Audi are sarma aia ruginita asa ca de ce sa ma mai mir ca citeste floricele)
     
  16. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    am testat si eu azi cu vagcom_ul si mi-a gasit si eroarea asta :
    17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
    P1144 - 35-10 - - - Intermittent . ce este de facut? sterg eroarea dupa care fac un log in mers sa vad cum se manifesta?
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Un log in mers este edificator sa vezi care e treaba cu debitmetrul.
     
  18. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    poti sa o stergi sa mergi putin si sa vezi daca reapare . daca reapare go to service .
     
  19. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
  20. doctoru_mdi

    doctoru_mdi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    ot
    Masina:
    audi a4
    salut
    Am un Audi A4 1.9tdi 101cp
    si am o problema cu martorul de motor...daca poate sa ma ajute cineva.
    nu stiu din ce cauza e ..daca merg prin orash cu ea la 30-40 km/h mers normal se aprinde.
    Daca merg cu ea afara si o si aleg un pic se stinge la urmatoarea pornire.Daca ramane aprins seara ..si a doua zi daca o pornesc se aprinde becul.
    nu stiu ce are da ma calca pe nervi
    mentionez ca masina merge perfect ..nu scoate fum ,porneste perfect, nu are trepidatii la motor...
    va multumesc
     
    Zangur ovidiu apreciază asta.

Distribuie pagina asta