1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Decarbonizare motor / Curatare cu APA a motorului

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de uscatu83, 15 Noi 2014.

  1. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,

    @Clauu tot ce ai spus mai sus este bazat pe ce anume ? :)
    Mai nou vad ca aceasta decarbonizare cu hidrogen dureaza doar 20min, problema nu ar fii neaprat banii pierduti deoarece nu o faci trimestrial/semestrial sau anual....ci aceea de a nu face rau motorului .
    Sincer si eu as incerca o asfel de procedura pt. a curata EGR+galerie admisie si spun si de ce :
    -timpul de lucru redus (fata de procedul manual)
    -totul se face curat + nu exista riscul sa mai rupi vreun surb pe la galeria de admise...etc
    - si cel mai important nu te lovesti de replici din partea service-urilor de genul "aaa noi nu facem asa ceva / da de ce vrei sa le curati, ce probleme ai / mai bine mergi cu ea turata si nu ai probleme / nu se merita / etc" majoritatea sunt setati pe a schimba cu piese noi !orice faci preventiv nu este bine in vizunea lor
    -sau cand iti cere 400 ron pt. egr+galerie admisie un Dorel sa o curate..pai nu ti vine sa apelezi la asa ceva :)

    Am vazut foarte multe rewiev-uri pozitive din partea multor persoane care au facut asta...oare chiar sa ne prosteasca pe fata ? :)
    Asa cum au spus si colegii mai sus si eu sunt putin rezervat in ceea ce priveste procedeul prin simplul fapt ca toata mizeria trebuie sa treaca prin DPF/catalizator si sa fie aruncata pe evacuare.
    Oare acestea nu vor avea de suferit cand intalnesc o cantitate mare de calamina ?

    Bafta
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Intreb si eu.. unde mama naibii se duc depunerile alea care se desprind ? Se evapora?
    Sa nu vorbim ca sunt galerii sau egr'uri obturate de poti sa le cureti juma de ora manual dar eliminand mizeria inafara nu lasand-o acolo.

    Ps : K3nt stai bland. Nu-ti strica masina singur. Doneaza banii aia , crede-ma o sa se simta mai sprintena.
     
  3. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Toata mizeria se elimina pe evacuare ....daca afecteaza sa nu DPF/catalizator nu ma intreba ca nu stiu(asa cum am spus si in mesajul anterior).
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pai stai putin ce se aduna pe evacuare , trece prin turbina. Ma amuza sa stiu cata mizerie e prin egr si galerie si trece toata prin turbina. Platesti sa-ti desfunzi egr si galeria si infunzi turbina. Eu zic ca merita 200ron.:haha: Cine vrea sa isi intretina masina tre sa stie ca demontarea e sfanta restu is bani aruncati pe geam + probleme ulterioare.:bye:
     
  5. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Am facut acum 25.000 KM acea decarbonizare, de curiozitate desigur. Diferentele s-au simtit instant, masina era mai sprintena...cu mult. Dupa cateva mii am zis sa ma duc la service pentru o curatare EGR (masina mergea bine), nu am avut ce sa curat deoarece nu avea depuneri deloc. Acum, eu spun ce s-a aplicat la mine, nu s-a infundat nimic, voi faceti cum simtiti. :)
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Va amagiti singuri, @Azlat pot sa-ti garantez ca este doar placebo. Am desfacut si eu clapeta la 180k si tot curata era fara sa intervin cu ceva asupra ansamblului, curata la modul ca i-am dat un servetel umed doar asa de dragul artei :) Un amic a desfacut un motor de 200k km opel 2.0cdti(2009) si era curat pistoane etc. Deci nu toate motoarele au depuneri consistente. Am mai zis-o procesul asta de decarbonizare nu se face in 40min ci in ore intregi cu repetitii frecvente pt rezultate notabile.
    @K3nT pe ideea de decarbonizare, ce inseamna cu adevarat procesul asta si cum se efectueaza in mod corect. Si nu in ultimul rand pe propria masina.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    De ce nu desfac acesti baieti EGR plus galerie admisie inainte si dupa acest procedeu?
    Fie au numai de castigat fie isi inchid taraba si pleaca acasa.
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  8. Bogdan.campean

    Bogdan.campean 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 tdi 2009 CAGA 143 HP multitronic
    Eh Paul aici ai zis o vorba mare. Din cate am citit îți recomandă să mergi turat vreo 50km fupa operațiune. Daca merg turat cu mașina 50 de km e că noua fără nici un fel de curățare(asta după 2 saptamani de mers in oras).
    Fiecare hotărăște ce e mai bine pentru mașina lui, dar chestia aia chiar mi se pare BS. Bafta
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    A fost unul pe PubliTim (facebook-ul) care ar fi acceptat provocarea, dar si-a schimbat brusc si tariful. Nu stiu deznodământul ca n-am stat sa urmaresc, oricum era o tiganie.
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  10. AdiPPP89 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2018
    Locație:
    Belfast
    Masina:
    Audi a5, 3.0 tdi, 2008
    Am facut decarbonizare la Lexus is220d , dupa vreo saptamana a inceput sa imi ceara masina tot mai des regenerare la dpf, in conditiile in care inainte de decarbonizare intervalul de regenerare a dpf nu era la fel de scurt ca dupa decarbonizare, dupa cateva regenerari a DPF, mi-a picat de tot, la vreo 4 luni dupa decarbonizare.Eram cat pe ce sa ma duc sa fac si la A5, m-am lasat la mana mea si consider ca decarbonizarea iti poate aduce un plus al masinii doar pe o perioada scurta, dupa care masina revine la comportamentul ei sau mai grav picand cate o piesa costisitoare sau mai putin costisitoare.Asta a fost experienta mea cu decarbonizarea, timp de 2 ani nu am avut o problema cu dpf la Lexus, dupa 4 luni de la decarbonizare mi-a picat, 5500 ron piesa cu manopera.Mi se pare cam mica sansa sa fie ghinion sa pice dpf la masina cu 120000 km
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    In functie de cum se efectueaza procesul asta(corect sau nu) vor rezulta mizerii date afara. Dpf este facut sa filtreze particule si nu mizeriile alea care evident il vor infunda iremediabil.
     
  12. marcicibrian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2019
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    dagia, 1.2 2017
    SI eu subscriu la ce ai spus tu, mi-a luat ceva pana mi-am facut o parere. Site-ul astora este bine structurat si ofera informatie de calitate
    http://decarbonizare-eco.ro
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este o pagina copiata si tradusa de la altii. Au greseli tehnice si gramaticale, dar ce ma deranjeaza cel mai mult sunt declaratiile clientilor. Puteau pune macar "moaca" unor europeni. :)

    Eu inca sunt sigur ca nu ajuta cu nimic aceasta decarbonizare... in plus, daca nu este facuta de personal calificat, se risca sa apara probleme.
    Parca "miroase" putin a reclama venind din partea ta, dar poate gresesc!? :think:
     
  14. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Frectie la picior de lemn sau mai bine zis te prosteste sa iti ia banii.

    Probabil daca ai face asta regulat la o masina ce o ai de noua ar fi alta discuție,adica daca ai compara dupa multi km cu una ce nu a facut curățarea regulat sigur ar fi diferență intre ele.
    Dar la o masina cu depuneri singura solutie este demontarea si curatarea fizica sau inlocuirea elementelor.

    De ce nici un producator de aparate sau de produse pentru aceasta decarbonizare nu demonstreaza ca fac minuni si desfac un motor ne arata cum sunt depunerile,il monteaza isi fac numarul magic si dupa aia il desfac si arata rezultatul?

    Altfel este o MARE ȚEAPĂ ca si masinile de azot in cauciucuri care iti baga azot 100% in cauciucuri dar aerul are in compozitie 78% azot(cred ca diferenta de 12% face diferenta doar la formula 1).
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am explicat mai sus ce si cum, cine inca pune botul.. continuati sa va mintiti :) oricum nu ma mir pt ca ai nostrii au o erectie la vrajeala impachetata frumos, asta se cere asta se da.
     
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Revenind asupra subiectului, NU am ales sa fac asa ceva :) totul a fost curatat manual.
     

Distribuie pagina asta