1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Demontare - Montare - Reparatie - Inlocuire - Schimbare - diferite componente de caroserie A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de BRT, 12 Dec 2008.

  1. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Avand in vedere treaba de pomina care se face de obicei in service, cand am avut nevoie de demontat/remontat ceva la masina,determinati de pasiune si de dorinta de a nu exista imperfectiuni, atat eu cat si fratele meu ne-am apucat de treaba la cele 2 Audi pe care le avem si am obtinut rezultate net superioare celor obtinute de mecanici in service si fara zgarieturi, suruburi in plus sau minus...adica demontat/montat bare fata/spate,fete portiere, torpedo, capac cotiera, faruri, montat xenon, montat senzori parcare, schimbat oglinzi, demontat stopuri, scos scaune, demontat cele 2 scuturi fata,grile fata....Astfel m-am gandit ca in cazul in care cineva doreste sa faca acelasi lucru si are nedumeriri cu privire la prinderi, suruburi, cleme si alte cele, il indrum cu placere...
    Iata si o freza perfecta pt gaurirea capacului far pt montarea xenonului care datorita diametrului gaurii pe care o da nu apare fenomenul de aburire far...cauciucul de pe fire va sta perfect mulat pe suprafata perforata...Recomand!
    Si alte cateva poze din timpul distractiei la BRT-ul B6...
     
    Cristian094 apreciază asta.
  2. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Frumos. Si la mai multe ispravi de genul asta.
     
  3. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Daca tot te-ai oferit sa raspunzi la intrebari, hai sa aflu si eu mai multe:

    1. Cum ai reusit sa dai jos fusta de la bara spate, ca eu am vrut in toamna sa o demontez, si nu am reusit. Nu mi-am dat seama cum e prinsa de bara de sus (aia vopsita) si am renuntat, pentru ca nu dadea vreun semn ca ar vrea sa iasa. Am desfacut suruburile de la carenajele rotilor spate (care mi s-au parut ca ar tine si prelungirea, si acele 2 suruburi de la baza ei). Pana la urma se poate scoate separat, sau doar impreuna cu bara, demontand mochetele de prin portbagaj... ?
    2. Dupa ce ai dat farurile jos, cum le-ai pus inapoi? Adica ce reglaje ai efectuat, dupa ce alte linii te-ai luat cand le-ai reasezat?
    3. La praguri ai umblat? Ma bate un gand sa le vopsesc la primavara, si nu am incredere in mecanici, as face eu treaba. Dar pentru asta am timp sa ma documentez toata iarna :p

    Maine ma apuc si eu de repozitionat putin scutul si de schimbat ceva suruburi pe acolo, ca nu prea imi place cum e acum. Ai ceva sfaturi in mod special pt aceasta operatiune?

    Apreciez munca depusa si grija pentru masinile voastre, dar observ ca aveti si spatiu de desfasurare a activitatilor. Treaba iese garantat mai bine ca la "mecanici", unde niciodata nu va iesi perfect, ori raman suruburi, ori nu ajung :)

    PS: Daca mai ai poze din diferite momente ale demontarii/montarii, le poti posta pe imageshack.us (multiuploader) si sa le imparti cu noi. Eu ti-as fi recunoscator.
     
    Ultima editare: 13 Dec 2008
  4. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Bara spate am dat-o jos cu tot cu fusta si nici nu am incercat sa indepartam fusta ca nu aveam nevoie pt montarea senzorilor...da se umbla la capitonaj portbagaj urmand succesiunea:indepartare cheder portbagaj/,roata de rezerva out ca incurca, plasticul negru care e prins intr-un surub(B6),2 la B7 pozitionate in peretele spatiului de depozitare al rotii de rezerva, apoi in partea de sus e prins in 4 sau 5 cleme metalice care ies prin impingerea brusca a plasticului, din partea de jos/,desfiletare a celor 4 inele de prindere plasa portbagaj/,eliberati clemele metalice de pe marginea capitonajului, cu tot cu acesta...atentie,nu trageti de capitonaj ci indepartati usor sa vedeti pozitia clemelor si trageti de suportul lor/,eliberati capitonajul din cele 2 carlige pliate peste acesta in zonele de sus, lateral simetric la vedere in interiorul portbagajului...daca le omiteti o sa sfartecati capitonajul/,trageti capitonajul cu totul spre interiorul portbagajului cat sa vedeti tabla si sa bagati mana pt a ajunge la cele 3 suruburi situate la imbinarea barei cu aripa si inca 2 cam intre stop si marginea gurii portbagajului(se observa imediat care sunt)...pt a le desface usor folositi tubulara cu cricheti....
    Nu uitati de suruburile de pe aripa interioara care se desfac cu un imbus si cele 2 de la baza, sub masina...Apoi se trage in afara de fusta incepand de la aripa, unde e presata pe un canal si ulterior de bara cu totul...
    Vezi ca la scut ai astfel de suruburi si daca le pierzi nu prea gasesti decat la reprezentanta...scutul e prins in cateva suruburi de fusta fata, in lateral de aparatorile de plastic dinaintea rotilor din fata si in 2 suruburi in spate la imbinarea cu scutul al doilea...nu folosi masina fara scut ca cel de al doilea o sa balangane, si se poata agata cu usurinta de asfalt...
     
  5. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    La montarea farurilor nu e mare lucru ca tre sa le pozitionezi in asa fel incat sa se potriv suruburile inapoi in gauri ;in afara de cele 2 suruburi de la urechile de plastic mai sunt 2, la unul accesul fiind ceva mai dificil...folositi o unealta cu cap magnetic, sa nu scapati imbusul in scut...cele 2 suruburi de la motor nu trebuie scoase ci doar slabite ca piesa de la far care se prinde in ele e in forma de furca...ca o shaiba sectionata intr-o zona...sper ca ati inteles...apoi farul se trage in afara, paralel cu bara...de preferat e sa puneti o laveta pe bara in acea zona, sa nu o zgariati cu partea de dedesubt a farului...
    La praguri nu ne-am bagat inca dar ne-am uitat si ar parea ca e simplu,ca se vad suruburile...
     
  6. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    super tare,felicitari pentru indemanare si curaj :)
     
  7. Buksy

    Buksy Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 150CP
    salut!daca ai poze facute pe parcursul demontarilor/montarilor ar trebui sa faci cate un thread separat pentru fiecare operatiune,pentru ca fiecare sa gaseasca ce cauta,toata lumea ti-ar fi recunoscatoare pentru asta,inclusiv eu.Si felicitari pentru indrazneala,nu multi s-ar incumeta sa faca ce faci tu.:o:
     
  8. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    O sa fac poze de acum...chiar dimineata am dat stopurile jos de pe B7 ca sa le fac fumurii...sunt cateva probleme la demontare pe care le voi expune, insotite de poze...mai pe seara cand le montez o sa fac si poze cu operatiunea...
    Oricum, de fiecare data, tot ce am remontat a iesit la linie, lucru ce nu prea ti se intampla in service, situatie cu care s-a confruntat fratele la B6 cu o bara spate in service...De atunci ne-am tot bagat coada si am facut treaba f buna...stiti cum e...cand lucrezi pt tine, o faci cu responsabilitate maxima.Nu zic ca nu s-a intamplat sa nu vina vreo componenta perfect din prima dar cu rabdare am reusit, insa in service daca ceva nu vine perfect nici nu se sinchisesc si iti baga aia..."N-are cum sa mai vina ca din fabrica"...
     
  9. Buksy

    Buksy Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 150CP
    normal,asa e la noi!mie cand m-am dus sa imi schimbe un far de pe polo mi-au dat un pumn de suruburi iar cand am intrebat ce e cu ele mi s-a spus ca sunt de la farul vechi cu toate ca nu avea de unde.in fine,cand m-am apucat eu sa dau spoilerul jos am vazut de unde erau,de la aparatori care se tineau in doua suruburi in loc de 6.Bine ca le-am pasrtar si le-am pus eu cum trebuie!asteptam poze
     
  10. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Am rezolvat si cu stopurile...imi place f mult cum au iesit...
    Mare atentie cand desfaceti stopurile la B7, cele de pe aripi au un surub care se desface apoi in partea exterioara spre aripa au 2 bulbi care intra in 2 orificii...trebuie putin insistat la scoatere...insa dupa ce desfiletati surubul stopului nu trageti de acesta intr-o parte (ca in poza cu X/sub nicio forma nu trageti mai mult ca se rup piciorusele)ca la B6 ca sa iasa bulbii din orificii ci introduceti o lama de cutit tare, sau o rigla tare exact cum am pus cartonasul in poze si formati o parghie prin care sa indepartati stopul de caroserie...astfel o sa iasa bulbii...atentie, inveliti unealta intr-o laveta sa nu zgariati aripa sau stopul.Eu am folosit o surubelnita lata invelita...
     
  11. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Iata si operatia finalizata, doar ca s-a cam intunecat pana sa termin si se vad cam inchise fata de realitate...ce ziceti?In primele 3 poze linia portbagajului e mai joasa ca nu montasem chederul...ulterior la ultimele 2 il montasem...
     
  12. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    ai montat si senzorii de parcare?i-ai vopsit?
     
  13. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Da, am senzori pe parcare vopsiti in culoarea masinii si montati de mine dupa ce am achizitionat masina...
     
  14. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Nu-i nevoie de nicio rigla suplimentara pt scoaterea stopului de pe aripa: pur si simplu se trage lateral putin de lampa CONCOMITENT cu tragerea spre inafara! Asa spune si la carte si mai este si un post pe aici cu miscarea asta.
    La montare se procedeaza exact la fel, adica se potriveste putin inlateral lampa si se apasa in locasuri ( cei 2 bulbi).
    Asa mi-au facut in Franta pt schimbarea unui bec ars pe spate , adica mi-au bagat o surubelnita intre lampa si aripa si mi-a sarit vopseaua in 3 locuri la limita de separatie intre lampa si aripa ....niste tarani!!!!!!!! cica meseriasi francezi la service-ul P..ii!! :)
    Apropos, super faine stopurile! Bravo!
     
  15. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    salut BRT...au iesit frumoase triplele...poti sa imi zici si mie cu ce solutie le-ai si de unde ai cumparato?
     
  16. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    salut,cat a durat sa montezi senzorii pt parcare???m-ar interesa si pe mine..
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  17. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    jony: stopurile mi le-a facut un vopsitor in service...le-a tratat, dat cu primer apoi vopsite si bagate la cuptor...sunt vopsite total insa partea de sus fumurie si cea de jos transparenta dar habar nu am cum a procedat...sorry

    TDK:senzorii i-am montat destul de repede caci mai montasem anterior...ce pot sa-ti zic e ca sunt f utili si arata si bine modelul acesta...ca sa nu arate ca niste muste, in cazul in care ai masina deschisa la culoare, poti sa-i vopsesti ca o sa functioneze...asa am procedat eu...eu am pachetul cu ecran color wireless si-ti recomand...sunt net superiori celor originali...pozele sunt facute ieri dar in Piatra Neamt nu Iasi
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  18. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    eu auzisem ca daca vopsesti senzorii o sa-ti dea multe alerte false ca si cum ar fi murdari.poti sa ne spui mai axact ce model ai tu si cat au costat?arata destul de bine pe masina
     
  19. Ionescu Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2007
    Locație:
    TR
    Masina:
    A4 1,9 TDI AVANT 2004
    daca tot a venit vorba de demontari daca stii cum se desprinde fusta de sub parbriz aceea din plastic care trece prin ia bratul de la stergatorul de parbriz
    am avut un ax de la stergator blocat si de nu m-am muncit si tot nu am reusit sa dau jos pana la urma am dat cu degripant si a luat-o dar asi vrea sa dau jos sa bag geva unsoare acolo
    msy
     
  20. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Ionescu Marius Nu am desfacut acea parte...sorry...
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014

Distribuie pagina asta