1.8i ,125 cp , motor ADR . ....daca termostatul este ok,lambda,debitmetru si pe admisie nici un furtun fisurat, rupt 7 % exterior 120-130 km:/ora max , in oras intre 10-12 % functie de talpa.
1.8 motor adr quattro 1997 mai jos de 14% in oras nu reusesc sa scot.a mea mai are inca niste probleme carora n-am reusit inca sa le dau de cap.afara n-am iesit deocamdata:D
Eu am o masina ca a ta. Am mers combinat oras si afara cam 120 de km din care 80 afara si am tacut testul plin-mers-plin si am scos 8.2%.
Probleme cu cosumul - Audi A4 B5 avant, din 97, 1.8i, 20v, 125CP Am o mica problema cu consumul de benzina la masina. Am alimentat de la rompetrol 16l benzina de 95 aditivata si am facut 130 km, de mers cu amsina am mers normal adica nu iam dat talpa, nu am mers mai tare de 120km/h, am scimbat vitezele in jurul la 2500rpm. Am curatat filtru de aer, am scimbat bujiile, am schimbat termostatu pt k deschidea in juru la 65 grade o sa ii schimb si filtru de benzina sa vad daca se intampla ceva. Am fost la tester cu masina si nu o gasit nimic. Asa consuma ia?, mie mi se pare cam mult. Mar interesa consumul normal, stiu k iarna consuma un pic mai mult.
Din ce spui tu tie ti-a consumat 12,3%. ...cu termostatul blocat se ducea la mine in 13-14 chiar. Iar St.Etienne se circula cam gen Brasov. ...in mod normal se invarte in jur de 10-11%. Totusi Hunedoara nu e Bucuresti daca erai din Bucuresti era un consum normal.Afara 7 cu clima 7,5. Daca ai mers doar urban ai un consum cu un litru mai mult decat normalul. Nu este usor sa gasesti cauza: -clapeta de acceleratie curatata -sonda lambda defecta (asta de obicei consuma un litru in sus) -debitmetrul ...dar spui ca nu ai nici o eroare. Eu pun 98 iarna,95 doar vara. Incearca benzina de calitate diferita si benzinarii diferite daca obtii un 11 si ceva cam acolo este. ...e bine sa testezi mai multe benzinarii,posibil sa ai o surpriza
Ai 12% consum... Si a mea daca o tin in drumuri scurte, prin oras, mai ales cu aglomeratiile astea, e iarna, motorul se incalzeste mai greu, tot cam pe-acolo se invarte. Plus ca motorul asta nu e unul economic nicidecum. Eu am avut niste probleme, un mic accident, si am tot plimbat 20km masina prin oras, drumuri foarte scurte, la service-uri. Rezultatul? 14% consum Daca motorul nu lucra la cald, e dezastru ce consumuri ies. Daca reusesti ceva sa-l scazi anunta-ne si pe noi. Bafta! Stiu ca s-a mai discutat de n ori, dar mi-a zis cineva ca pot fi probleme cu debitmetrul chiar daca la test nu se vede nimic. E posibil? Daca da, la anul o sa-l schimb si eu. Am un prieten cu A6 1.8T, i-a schimbat debitmetrul si parca i-a facut chiptuning. Sonda lambda am inteles ca se "vede" la test daca are probleme.
tind sa cred ca omul se referea la consum extraurban dupa viteza de 120-130 la ora.Ca daca se referea la urban,este normal un consum de 12% tinand cont de forjele pana la 120 la ora.ce nu-mi place mie este treaba cu curatatul filtrului de aer.Ai filtru sport?Daca nu,nu exista metoda eficienta de al curata.Filtrul de carton se schimba,nu se aspira,nu se sufla cu aer comprimat,nu se spala in masina de spalat rufe.Sonda lambda din cate stiu eu,daca este defecta afecteza mult performantele si consumul,dar parca ea incepe sa lucreze de la 90 de grade.Termostatul defect iti ridica cu mult consumul(la mine fiind diesel si tot papa cu 1-1,5 mai mult).
... extraurban este foarte mult 12% omul are o problema. De la 7% la 12% nu cred ca din sonda lambda se trage. -un debitmetru poate sa faca din astea. Filtrul de aer normal se schimba,acum nu stiu ce fel de filtru foloseste
Nu ma refeream la consumul extraurban, ci la cel mediu iar viteza de 120 exte viteza maxima cu, care am mers pt ai face consumul, filtrul este de carbon.
...in mod normal trebuie sa ai o medie de 9-10% insemnand ca mergi extraurban cel putin 40% . -temperatura in bord sta in 90 de grade constant variaza cumva? -incearca o scanare cu vagcomul la MAF. -mici interventii:bujii schimbate,filtrul schimbat,clapeta de acceleratie schimbata,filtru de benzina ,sonda lamda.schimbat desi o medie de 12% nu cred ca vine de aici -daca faci drumuri foarte scurte gen 3-4 km de asemenea va consuma. Daca ai medie de 12% inteleg ca in oras se duce in 14-15% este foarte mult . Insista pe debitmetri,de la debitmetru >este intrebator filtrul de carbon tu il cureti nu stiu ce sa spun . Incearca un filtru normal si inca o scanare cu vag comul pe MAF. Un filtru neschimbat la timp sau neadecvat afecteaza debitmetrul in timp pentru Romania la 5000 de km ar trebui schimbat. Ia-o ca o parere oricum consumul nu este normal.
In general eu nu ma ghidez dupa erori. Alea sunt fix-pix ! Evident ca poti sa ai probleme cu debitmetru, cu sonda lambda, cu turbina, cu EGR-ul si cu multe alti senzori si sa nu-ti dea eroare. RETINETI: Un senzor daca nu lucreaza bine nu inseamna ca trebuie sa dea si eroare !!! De aia va sugerez sa urmariti parametrii si modul in care acestia variaza. Aia e diagnoza !
Asa este cum spune dorutzu@ . -ADR -ul 1.8i ,125cp nu are turbina deci asta este exclus. -lambda din cate stiu se duce cu un litru in plus cand e defecta -termostatul a spus ca e schimbat Problema dupa parerea mea se trage din acel filtru de aer care nu stiu cat de filtru a fost si este,in timp a terminat debitmetrul. Cand se face scanarea se face un log la Maf si se compara valorile rezultate cu cele care ar trebui,posibil sa fie decalibrat.
Referitor la filtrul sport,un prieten si-a pus filtru sport pe o corsa de 1,2 benzina.Si i-a crescut consumul in oras de la 10-11 la 13-14,desi nu si-a schimbat stilul de mers,iar in mare parte circula seara.Deci cam in aceleasi conditii a inregistrat cresterea asta la consum.Eu pe langa sunetul motorului schimbat nu vad nici un beneficiu cu acest filtru sport.Investitia se amortizeaza pentru ca filtrul se poate curata(atentie curatarea se face cu solutie speciala si dupa se pulverizeaza ulei special pe filtru),dar am semne de intrebare asupra cantitatii pe praf pe care o lasa sa intre in motor(tind sa cred ca intra mai mult praf decat cu un filtru de carton).Poate merita sa incerci si un filtru normal de aer.
Am fost la tester din nou si nu o gasit nimic, am un prieten care o avut probleme cu debitmetrul (motor 1.9 TDI), motorul se oprea la relantiu cand era cald, avea oscilati de turatie, scotea fum negru iar eu nu am patia asa ceva (difera problemele de la TDI la benzinar sau sunt cam acelasi sintome). Pot sa am probleme cu debitmetru sau sonda landa si masina sa fuctineze normal, inafara de consum ridicat.
Eu am scos odata mufa debitmetrului si am mers asa cu masina 2km sa vad daca se simte diferenta, si adevaru e ca nu prea se simte, de asta am banuiala ca s-ar putea sa fie ceva bai cu el... Masina merge bine, dar parca si la mine e usor ridicat consumul. Cum zicea Iulian, trebuie facuta o testare mai amanuntita la debitmetru, sa se verifice in ce parametri functioneaza, asta urmeaza sa fac si eu.
salut ce valori trebuie sa imi afiseze debitmetru pe vag-com si pe ce canal e recomandat sa ma uit. multumesc
Distributie Audi A4 B5 ADR 1.8 125ps pobleme Audi A4 B5 adr 18 125ps 96 la rola de intindere de la distributie....help....
poti fi mai explicit ce fel de ajutor vrei? incarca printre picaturi sa citesti putin si regulamentul altfel postul tau va fi sters de un moderator