1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8I cod ADR pe Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jiva, 23 Iul 2008.

  1. Stelian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1,8 1996
    Salut. Se poate demonta motorașul pas cu pas ,de pe un a4 B5 1.8 5V 125CP 1996,fara sa demontezi întregul corp clapeta accelerație de pe mașină? Am desfăcut cele două șurubele ,se mișcă 2mm in sus..și atît. Mi-a fost frica sa trag mai tare sa nu stric ceva. Mai are ceva sistem de prindere pe dedesubt? Vreau sal scot și să încerc să-l curat
    Mulțumesc
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Parca sunt 4 suruburi,trebuie sa te uiti atent nu este pozitie facila,se demonteaza tubulatura intai,indicat sa ai patent pentru repunerea colierelor daca mai sunt colierele originale pe ea.
     
  3. Stelian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1,8 1996
    iulian_1976 Multumesc.
     
  4. Adi_kly 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6,1.9tdi,2002
    Buna ziua,
    Am si eu ceva probleme cu acest cod motor ADR si anume dupa 3200 rpm imi da rateuri in admisie.
    Mentionez ca am verificat pompa de benzina, bujile, sonda Lambda, bobinele, furtunasele vacuum, intinzator lant, distributie s.a.m.d.. Clapeta de acceleratie a fost curățată si adaptată pe masina. Nu am nici o eroare pe tester insa urca foarte greu peste 3200 si atunci se balbaie cu rateuri mari si lipsa de putere.

    Multumesc
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    debitmetru,valva de la canistra de carbon....
     
  6. Adi_kly 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6,1.9tdi,2002
    Salut,
    Am verificat debitmetrul si canistra de carton insa nici o schimbare. Între timp am verificat si compresia si se pare ca am ceva probleme acolo: 10.5/6.6/11/11
    Urmează s-o desfac saptamana viitoare si va anunt cum se comporta dupa.
    Multumesc,
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Injectoare,regulatorul de presiune din rampa...

    Eu personal cred ca este de la sistemul alimentare:de la pompa pana la injectoare in fine sa ne spui care a fost cauza,mai invatam ceva...
     
  8. Yonut drx 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2019
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    A4 b5 1.8 ADR
    Salut,
    Recent am cumpărat un Audi A4 B5 1.8 cod motor ADR.. Ceva nu este in regula cu admisia. Are un furtunas improvizat din cate imi dau seama si m-am uitat pe net la mai multe motoare ADR. dar nu au acel furtunas. Incă ceva: cand acelerez brusc da detonati pe admisie. Bănuiesc că trage aer fals pe la acel frutunas

    6AslGVK.jpg
     
  9. Edward .c

    Edward .c 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 b5 18. 96
    Maine ma uit acolo sa vad daca e dar nu cred ca aici e problema. Eu am ala de langa rupt de un an si se comporta impecabil.
     
  10. Edward .c

    Edward .c 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 b5 18. 96
    Sigur e acelasi care e rupt la mine. Cel care trece in jos printre galerie.
     
  11. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut,
    La masina mea Audi A4 B5 cu motor 1.6 AHL asa vrea sa schimb motorul cu unul cod ADR.
    Am și eu o întrebare legată de suportul antibalans/antirasturnare din fata motorului. Am văzut că varianta cu clima are tamponul pe trager, iar cea fără clima are tamponul pe motor (poziționate diferit). Eu vreau sa schimb motorul și am găsit unul care nu a avut clima pe el, așadar acel suport diferă.
    Cum as putea proceda ?
    Se poate monta suportul acela în care intra tamponul de pe motorul cu clima pe motorul fără clima sau trebuie adaptări facute ?
    Mulțumesc.
     
  12. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Îmi răspund singur la întrebare, deoarece am verificat problema. Se poate muta suportul de la tamponul antibalans de la motorul cu clima, la cel fără clima.
     

Distribuie pagina asta