Buna din nou domnilor, de curand am observat ca atunci cand ploua nu mai pot sa dezaburesc parbrizul nici cum, tin sa mentionez ca nu am aer conditionat. Daca opresc aerul chiar si pe vreme buna, vine pe parbriz din priza de aer de pe bord aer cald si umezeste parbrizul, iar asta corelata cu pierderea de apa din vasul de expasiune si faptul ca am gasit mocheta uda sub presul din dreapa, apa fiind calda, se poate sa fie o pierdere pe la radiatorul de caldura? Va multumesc
Va salut Am probleme cu dezaburirea luneta la un b4 1.9 tdi din 1994. Am scos butonul dezaburire cu modulul ectronic. Are un led rosu care imi sta aprins. In interiorul carcasei este un montakj electronic care probabil regleaza timpul cat trebuie sa stea rezistenta de pe luneta alimentata. Cum lucreaza butonul: cand apesi pe buton, capacul pe care apasam are la interior un cui de plastic care impinge o lamela , acea lamela atinge alta lamela fixa din interiorul montajului, probabil ca la contactul lor se inchide circuitul si rezistenta este alimentata. Mai sunt si doua leduri albe langa ledul rosu , ledurile albe care la mine nu se aprind deloc, probabil ca atunci cand sisemul functioneaza se aprind ledurile albe? Are cineva niste proceduri pentru rezolvarea dezaburirii? Multumesc
Te referi la modelul acesta de buton, din poză? Din câte știu nu reglează vreun timp de alimentare al rezistenței. Cel din poză l-am avut mai demult pe mașină, l-am înlocuit cu unul de B3 pentru că poți schimba ușor beculețele și are alt sistem de culisare, când apeși pe el merge mai bine. Cel de B4 trebuie să-l faci bucăți ca să poți schimba beculețele, și alea cu pistolul de lipit . La tine s-ar putea să nu facă contact acele lamele, sau mai rău vreo problemă pe traseul electric până la rezistență. Siguranțele le-ai verificat? Când apeși butonul ar trebui să se aprindă săgeata galbenă. Poți verifica mufa care intră in buton, cu contactul pus : ar trebui să existe un +12V pentru becul roșu și un +12V de putere pentru rezistență, asta ca să vezi dacă vine tensiune spre buton. Pune totuși o poză cu el desfăcut, dacă zici că are mai multe led-uri e posibil să fie buton de A4 B5, care se potrivește fără probleme pe B3/B4.
Salut, Butonul de dezaburire nu este asa. La mine are un montaj cu o bobina, niste rezistente. Oricum butonul intra cu mufa tip mama in mufa tip tata cu 6 pini. Pe cei 6 pini se alimenteaza oglinzile incalzite si luneta. Pinul 5 si 6 odata si 5 si 3 alt circuit. M-am uitat pe o diagrama electrica la audi 80 si eu am 3 leduri: 1 rosu care sta aprins tot timpul si 2 albe care ar trebui sa se aprinda cand lucreaza sistemul. O sa mai scot odata si o sa fac masuratori cu voltmetrul. Cu stima
Nu am rezolvat problema cu dezaburirea, dar am citit in manualul de reparatii si e cam asaȘ pe pinii 6 si 3 cand apesi butonul de dezaburire ar trebui sa ai 0,5 ohmi, daca nu ai ar trebui sa schimbi modulul de dezaburire , asa spune in manualul de reparatii. cu stima
Arată ca cel din dreapta ? Dacă da, e clar de A4 și are integrat un releu care are funcție de auto-oprire a dezaburirii. Ai măsurat tensiunile la mufa care intră în buton ? Cum ziceam mai sus, sunt necesare 2 tensiuni separate de +12V. Dacă există și tot nu se aprind led-urile albe atunci e o problemă din buton și probabil cel mai simplu e să-l schimbi, sunt ieftine oricum la dezmembrări.
da , este ca cel din dreapta, se aprinde doar ledul rosu. In interior are doua lamele care se ating intre ele atunci cand apsa pe buton, la mine o lamela era cazuta. Urmeaza sa masor daca imi vine 12 V pe pini din spate, si eu banuiam modulul electronic. Multumesc
Problema Dezaburire Parbriz Audi 80 B4 2.0 Buna ziua, Am un audi 80 b4 motor 2.0 benzina cod motor abt. Am o mare problema cu dezaburirea parbrizului, in treapta maxima de ventilatie si cand este dat pe caldura si cand este pe rece nu dezabureste deloc. Va rog sa imi spuneti care ar putea sa fie cauza???
Ventilatorul merge deoarece vine aerul...si am observat ca din cand in cand din ventilatie iese ca si un fel de bucati de burete.
Daca baga aer si cald si rece ( cand comuti de la butoane ) si nu dezabureste inseamna ca ai umiditate f mare in habitaclu . Iti cumperi cat litter si o pereche de sosete de bumbac , le umpli pe amandoua si una o pui pe bord si una pe placa spate - sa ti " traga " umezeala din masina .
Cauzele pentru care nu dezabureste parbrizul pot fi legate si de treaba cu bucatile de burete din circuitul de ventilatie. Directinarea aerului, separatia cald/rece si recircularea se fac prin niste clapete gauritea, acoperite cu un burete. Acest burete se cam duce in timp si poate face sa nu mai lucreze bine dezaburirea. A doua cauza ar fi ceva pierderi de lichid de racire pe la caloriferul din bord, bagand astfel abur pe parbriz. pierderea nu trebuie sa fie mare cat sa ude mocheta, dar suficient sa abureasca parbrizul.
Buna ziua, Cum se scoate tot mecanismul cu butoanele de la dezaburire și ceata ?Nici mie nu îmi merge dazaburirea pe spate Audi 90 coupe