1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Diagnoza la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - cum procedam - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de caruntu, 6 Dec 2007.

  1. Xtremer

    Xtremer 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Si dupa atatia ani, foarte util topicul. Revin cu o precizare la cele zise de colegul fagarasan : la mine e invers la switch in sensul ca atat la frana cat si la ambreiaj cu pedalele NEAPASATE am contact, cand le apas se intrerupe contactul. Mentionez ca la mine sunt pozitionate in fata pedalei, spre sofer. O fi altfel la altele, desi nu cred. Aveam si switchul de frana dus si cel de la ambreiaj (fara continuitate pe ele in nici o pozitie). Check aprins, masina mergea ok, apasam frana si disparea checkul. Acum merge totul perfect. Mi se taie acceleratia cand calc frana, nu se mai aprinde checkul, motorul merge rotund (mergea si inainte).
     

Distribuie pagina asta