1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Diagnoza la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - cum procedam - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de caruntu, 6 Dec 2007.

  1. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Chiar foarte norocos!
     
  2. romeo29 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi80-B4-ABK-1993-BENZINA
    Buna,
    Mi-am permis sa-ti postez eu imaginea ceruta. Sunt curios sa vad ce-ai facut. Eu am un Audi 80 B4 motor ABK din 1993 si nu am reusit sa leg masina la interfata de PC. Am cumparat si mufa VAG-COM dar imi da error-link. Succes.

    Imagine mufa diagnoza
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2011
  3. romeo29 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi80-B4-ABK-1993-BENZINA
    diagnostic error

    Sorry,
    Am facut toate combinatiile cu LED-ul si cu agrafa. LED-ul ramane mereu aprins (contact pus) fara a porni motorul.:keule: Nu iese nimic. Audi 80 B4 motor ABK din 1993. Deocamdata masina merge. Dar nu stiu ce erori are. Mentionez ca am fost la un atelier si imi da link error, cand am cumparat eu mufa 2+2 pentru diagnostic aceeasi chestie pe ecranul PC-ului. ASTA E. Poate stie cineva ceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2011
  4. dipetrica

    dipetrica 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    vatra dornei
    Masina:
    audi 80 avant b4 1.9tdi 66kw
    la fel si mie imi dadea link error
    dar am reusit cu un intrerupator si doua fire puse pe l si -. Led nu am folosit, am la bord beculetul galben check
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2011
  5. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Pai nu se foloseste LED daca ai bec Check galben in bord.La B4 lasi led-ul deoparte si te uiti pe bord la becul galben Check cum palpaie.Led-ul e valabil la unele tipuri de B3,golf 2,adica cele pe benzina si calculator de injectie.La B3 1,6 D sau TD nu merge nici macar cu Led sau agrafa.La B4 merge doar cu agrafa la la TDI fabricat pana in 93 inclusiv,incepand din 94 merge pus pe tester.La cele pe benzina merge cu agrafa si Check sau diagnoza daca e din 94.Mai sunt cazuri in care s-a mers cu becul check mult timp aprins,s-a ars si iti da impresia ca nu ai Check.Cititi cu atentie acest topic si aveti grija pe unde bagati agrafa!
     
  6. romeo29 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi80-B4-ABK-1993-BENZINA
    Buna ,
    Am demontat bordul in speranta ca voi gasi becul galben ars.Nu l-am gasit (nu exista).Iar LED-ul pus la masa cu L sau K. Toate combinatiile posibile le-am facut, cu LED-ul si cu agrafa. Poti sa pui agrafa unde vrei, mai putin sa faci scurtcircuit pe mufa neagra + cu-. La mine nu da nik. Succes voua. Eu nu mai pot. Vreau sa ma transform intr-un electron sa intru in calculatorul masinii.:whistle2::readit:
     
    Ultima editare: 4 Mar 2011
  7. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Audi 80 1.6 diesel din 1991, se aprinde ABS, cum se poate face diagnoza in acest caz?
     
  8. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    De ce sa mai faci diagnoza?Dai senzorii afara,pe rand,ii cureti,ii repozitionezi si cred ca ai rezolvat problema!
    Doar daca nu ai un senzor busit, sau mai verifica eventualele jocuri la roti,mai apar erori la ABS din aceste cauze!
    Bafta!
     
  9. dipetrica

    dipetrica 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    vatra dornei
    Masina:
    audi 80 avant b4 1.9tdi 66kw
    romeo29 sigur e bun ledul? vezi ca el se aprinde doar intr-un sens
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  10. d_a_n_gerous 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi B4 '92
    Si la mine acelasi rezultat. Oare sa fi pus inginerii de la Audi mufele alea fara niciun scop? Exista alte metode pentru stergerea erorilor in cazul asta in care nu merge manevrarea mufelor?
     
  11. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Ne-ar ajuta si pe noi,si pe voi,adica romeo 29 si d a n gerous daca ne-ati spune ce masini aveti,tip de motor,an de fabricatie,mai multe detalii.Dan vad ca are un B4 din 92,atat stiu iar Romeo audi 80.Daca sunt benzinare,exista probabilitatea sa mai aveti cel putin o mufa sub bord.La toate B4 cu Ecu s-a pus becul Check.Romeo,desfa bordul inca o data si pune si tu un bec acolo,chiar daca e gol.In afara de a se aprinde nu poate face altceva(vezi ca merg de Dacia ,din alea mici de bord).Poate a apucat la el vreun nepriceput si a scos becul de acolo si l-a pus in alta parte,unde probabil era ars.Va reamintesc ca daca aveti B3 doar la unele(pe benzina) merge agrafa!
     
  12. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Referitor la lipsa becului check engine, la mine nu exista nici macar locasul ca la alte ceasuri de bord,dar a mers pusa pe tester,asa ca,mai bine cauti pe cineva cu interfata si faci un test complet!
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2011
  13. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Nu ai bec Check?WTF?A mea e Tdi ca si a ta si are.Si de atunci incoace orice masina are Check.Chiar daca nu scrie Check,dar are ori o cheita(renault,par exemple) ori semnul acela de motoras galben.E acelasi lucru.
     
  14. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Iti dai seama ca nu vorbesc aiurea,am desfacut ceasurile special sa caut acel bec(sau oricare alt semn care sa fie echivalent) si nu aveam nici macar locasul pentru el!Am comparat ceasurile si cu altele,la un amic cu dezmembrari,iar al lui avea iar al meu nu! Si culmea,erau fabricate ambele in 1994!
    La fel ca si senzorul de temperatura antigel,cel care transmite semnalul la ceasul din bord,e mai rar intalnit si foarte scump de cumparat.
    O fi fost masina mea **comanda speciala** pentru viitorii proprietari din Romania?
     
  15. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Nu am stiut chestia asta.Oricum e ciudat de tot!De unde stii daca ai vreo eroare in ecu?mai bagi mufa la tester din cand in cand sau cum?iti recomand sa iti pui acel bord pe care l-ai gasit la dezmembrari.
     
  16. d_a_n_gerous 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2007
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi B4 '92
    fagarasan Masina mea e Audi B4 1992, motorul initial a fost ABT(2.0 66kw) dar a fost schimbat cu altul cod RP(1.8 66kw, am inteles ca de pe un seat toledo). Referitor la becul Check, am desfacut bordul, am masurat becul, am masurat cablajul, toate sunt ok. Mentionez ca becul nu l-am vazut niciodata aprins de 4 ani de cand am masina. Am executat si o procedura de stergere a erorilor(am pus strapul, am pus contactul, dupa 4 sec am luat strapul) si dupa ce am scos strapu s-a auzit un carait pe la injector cateva secunde. Aveti si alte idei ce as mai putea incerca?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2013
  17. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Ciudat sau nu,asta era masina pe care am avut-o,iar bordul nu mai necesita schimbare pentru ca agregatul s-a vandut!
    Iar cu erorile,mi-am luat interfata si am facut singur scanari,atunci cand credeam ca este necesar!
    Oricum,n-am avut timp de 7 luni de cand am cumparat-o decat 3 erori,din care una a ramas nerezolvata-sonda de temperatura aer admisie-chiar daca am schimbat sonda,defectul era din partea electrica,un scurt sau lipsa de alimentare,ceva!
    Astfel am ramas cu 2 sonde-1 temp.antigel si 1 temp aer admisie-noi,pe stoc!
     
  18. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
  19. angelciuperca

    angelciuperca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2010
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi 80 quattro 2,8 1992
    Am sa incerc si eu aceasta cu "agrafa"
    Multumesc pentru informatie.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mar 2011
  20. KIRANA

    KIRANA 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    NAVODARI, CONSTANTA
    Masina:
    AUDI 80, MOTOR 1.9 (1Z), AN FAB 1994
    salut baieti,

    poate sa imi spuna cineva, daca am ultimul vag-com (vas), si adaptorul 2+2 pot sa intru pe audi 80?

    va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2011

Distribuie pagina asta