1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Diagnoza la audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - cum procedam - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de caruntu, 6 Dec 2007.

  1. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
  2. KIRANA

    KIRANA 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    NAVODARI, CONSTANTA
    Masina:
    AUDI 80, MOTOR 1.9 (1Z), AN FAB 1994
    Multam
     
  3. ovivanknobi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    2 audi 80 B4 avant 1.9TDI an '93 + '95
    interpretarea valorilor 1.9TDI 90CP 1Z

    salutare
    nu stiu daca am nimerit unde trebuie dar cred ca acesta e topicul unde trebuie sa afisez.
    problema mea este urmatoarea; cine poate sa ma ajute cu interpretarea valorilor din casutele de valori,ce reprezinta fiecare casuta si daca stie cineva care ar' trebui sa fie valorile ''normale''.
    valorile sunt urmatoarele in ordinea casutelor de la 1-10
    040;097;000;051;115;115;080;073;109;155;
    Aceste valori mi-le-a dat in urma testari

    Ce-a mai mare problema a mea este ca cred ca am alta pompa de injectie montata pe motor 1Z, dupa serie este una care se putea monata pe un motor AHU de la Golf, conform Autodata.
    De ce spun asta! Motorul pus la toate semnele care sunt ''la 0'' inclusiv pompa de injectie masina nu porneste,cum schimb un dinte la pompa de injectie porneste, dar nu trage cum trebuieste sa traga un Audi 1.9 TDI 90 CP. Ca si comparatie am facut un test cu aceeasi masina acelasi tip de motor a uni prieten, a lui TOP SPEED 200 KM/H pe ceas, ''la blana'', a mea 160 KM/H.
    A lui are un debitmetru de la PIERBURG aceasta e diferenta,poate sa faca o diferenta asa de mare un debitmetru?
     
  4. Atexi

    Atexi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 2005 2.0TDI BLB,multitronic si Logan 1.5DCI...
    Valorile de la 1-10 relanti si fulgaz..la tine avansul si cantitatea parca este mare,d-ar verifica cu motorul cald...

    000,1,TuraþieMotor,Prescris (ralanti): 41...45 (860...945 U/min) | Prescris (fulgaz): 136...150 (2800...3200 U/min)
    000,2,Început injecþie,Prescris (ralanti): 0...88 (1...5 °ÎPMS) | Prescris (fulgaz): 138...188 (8...14 °ÎPMS)
    000,3,PozPedalãAccel,Prescris (ralanti): 0 (0 %) | Prescris (fulgaz): 255 (100 %)
    000,4,CantInjecþie,Prescris (ralanti): 11...45 (2.2..9 mg/H) | Prescris (fulgaz): 174...178 (36...42 mg/H)
    000,5,GalerAdmisie (PresiuneTurbo),Prescris (fulgaz): 155...189/209...238 (1650...2000 mbar)
    000,6,Presiune atmosfericã (Presiune ambiantã)
    000,7,temperaturã antigel,Prescris: 80...35 (80...110 °C)
    000,8,Temperaturã aer admisie,Prescris: 80...182 (10...100 °C)
    000,9,TemperaturãCarburant,Prescris (ralanti): 91...201 (20...80 °C) | Prescris (fulgaz): 91...201 (20...80 °C)
    000,10,Absorbit- Masã aer,Prescris (ralanti): 69/84...128 (230...420 mg/H) | Prescris (fulgaz): 225...255 (750...890 mg/H)
     
    Ultima editare: 22 Mar 2011
  5. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Foarte utile aceste informatii.Multumim!
     
  6. KIRANA

    KIRANA 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    NAVODARI, CONSTANTA
    Masina:
    AUDI 80, MOTOR 1.9 (1Z), AN FAB 1994
    Este dreptul tau sa incerci, asa inveti.Daca reusesti te rog sa imi spui si mie.Eu vreau sa incerc la sfarsitul saptamanii(am ultima versiune de vag, si am si adaptorul), tinem legatura.
    Va salut, drumuri bune
     
  7. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Pentru cei care vor sa faca test cu vag com pe audi 80 1.9 tdi 1Z trebuie sa setati la optiuni de protocol casuta STAR BAUD valoarea 240 altfel nu merge, am gasit specificat in

    manualul vag com (Casuta de Start-baud nu este activa. Versiunile de VAG-COM ROJ 4XXX toate folosec interfete inteligente, pentru care aceasta functie nu are sens.

    In varianta „F” de VAG-COM insa functia se poate incerca si se pot prestabilii valorile specifice modulelor care au valori ciudate. Astfel setati 240 (douasutepatruzeci) daca incercati sa

    comunicati cu modelele vechi de Audi 80 TDI, care au inca debitmetrul de aer cu clapeta. Data fabricatiei la al meu e 01.1994 si am debitmetru VAF.

    Am reusit sa vad graficul avansului si maine o sa ma ocup sa-mi reglez avansul si daca reusesc si iq-ul (debitul).
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mar 2011
  8. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Am incercat azi metoda "agrafa". De 2 ori a palpait 4444, si am presupus ca se repeta codul pentru lipsa eroare. E corect? Trebuie sa astepti mai mult?
    Mentionez ca am facut testul cu motorul oprit, doar cu contactul pus.
     
  9. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Asta inseamna ca ai cel putin un cod stocat din maxim 5.Cand semnalizeaza 4444 inseamna ca a ajuns la capatul codurilor.Faci o data strap,vezi un cod,mai faci o data vezi urmatorul sau 4444.Cand nu ai eroare semnalizeaza 0000 adica 4 flash-uri mai lungi.Fiecare cod se repeta de 3 ori.Oricum trebuie sa stergi erorile.
     
  10. ovivanknobi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    2 audi 80 B4 avant 1.9TDI an '93 + '95
    ajutor!!!:(
    nu mai stiu ce sa-i mai fac!
    dupa spusele lui ''Atexi'' am avans si cantitate injectie prea mare,pe VAG la cald avansul este 091 si cantitatea 052 adica casutele 2 si 4 daca am inteles bine.
    avansul din pompa l-am luat este la minim mai mult nu imi da voie mai mult decat daca alezez suportii de montaj ai pompei.

    despre cantitate urmeaza sa-i fac un reglaj hammer mode cat de curand, daca nici dupa asta nu se arata o imbunatatire, o sa dau pompa de injectie jos, o s-o sparg cu barosul si o sa-mi cumpar alta noua,alta solutie eu nu mai gasesc
     
  11. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    S-a mai discutat pe forum aceasta problema...o sa reiau cateva lucruri:
    1.Din Vag com > Foloseste Engine---basic settings--group 000 ---tdi timing. Acolo cu motorul cald selectezi tipul de motor si faci o poza cu graficul. Punctul trebuie sa se afle deasupra liniei din mijloc dar sub linia cea mai de sus .
    2.Daca nu e ok acolo si nu mai poti regla avansul. Se procedeaza in felul urmator. Se trage reglajul din pompa pentru avans pe mijloc. Se trage motoru la punct si apoi se ia un dinte avans din curea sau se da un dinte avans (depinde de situatie). Apoi se strage rola .Se verifica tensionarea din curea si se porneste. Si se reia testul cu tdi timing.Dupa ce esti in grafic cu avansul poti sa-ti reglezi si iq-ul(debitul).am pus si o poza sa vezi cum trebuie sa arate avansul cu TDI timing de preferat sa fie chiar pe linia albastra daca poti sa-l reglezi asa.Spor la treaba!
     
  12. ovivanknobi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    2 audi 80 B4 avant 1.9TDI an '93 + '95
    cu avansul de la fulie am facut treaba asta, dar dupa cate stiu eu rola dintata si axul pompei sunt centrate printr-o pana?(la pana nu m-am uitat daca mai este acolo sau ba)
    graficul acesta l-am facut dar nu am stiut sa-l interpretez, ceea ce retin era ca in casuta timing aveam valoarea de 92.
    graficul din poza este unul cu valori normale?
     
  13. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Aha, deci ar trebui sa sterg erorile, cu un strap de 10 secunde, apoi sa merg cu masina, si apoi sa fac strapul de 4 secunde de 5 ori, corect? :)
     
  14. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Nu trebuie sa mergi cu masina doar daca ai drum undeva.E de ajuns 10-15 minute la relanti sa isi verifice eventualele erori.Strapul il faci cu contactul luat.pui contact si lasi 10 secunde.Mai faci unul de 4 secunde dupa aceea si vezi ce iti arata(ar trebui 0000).
     
  15. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    tot nu inteleg fagarasan, cum sa iti dea codu 0000? sa nu clipeasca deloc?
    in poza atasata mai sus scrie clar 4444=no fault recognized...
     
  16. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Cam asta am vrut sa spun.
     
  17. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Aham, am inteles acum. Mersi ;)
     
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Cum gasiti acesti parametri?
    VCDS - 1Z.jpg
     
  19. ady_1987ro

    ady_1987ro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi B4 Avant 1.9 TDI 1994
    Dupa ce am reusit sa reglez avansul si debitul cu ajutorul vag-comului i-am dat o scanare si mi-a gasit urmatoarele erori:
    1 Fault Found:
    00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Uneori imi trage intrerupt (ca si cum nu s-ar alimenta cum trebuie) doar in viteza a-4a a5-a cand o calc si imi aprinde becul Check.Dupa ce am reglat avansul si debitul a inceput sa-mi traga intrerupt tot mai des.Ce poate sa fie?
     
  20. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Dupa defectul care il ai 00541 problema este in pompa de injectie.La descrierea codului de defect spune ca posibile efecte : mers intrerupt , zguduituri si motorul se poate opri apoi se da o seria de teste pt a verifica daca este circuitul intrerupt sau defect senzorul.
     

Distribuie pagina asta