1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Discuri frana /placute sport

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de Cata_ADC, 27 Oct 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sunt curios daca aveti si cat de multumiti sunteti de ele.
    A venit si vremea celor OEM care si-au facut treaba cu brio sa fie schimbate cu unele mai performante.
    Inclin spre ATE sau Brembo. Cu Zimmerman nu prea am avut tangente... :think:
     
  2. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Eu am discuri si placute ATE, pe fata si pe spate.
    Raport pret/calitate excelent dupa parerea mea. (130 de lire discuri fata/spate si placute).

    In afara micul zgomotul(scartait) produs la franarea usoara, nimic de reprosat.Discurile arata ca noi cu toate ca au app 35.000 de km si folosesc frana cu simt de raspundere :) .

    La placute de frana o alegere buna ar fi EBC ;) .
     
  3. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    ...depinde cit esti dispus sa cheltuiesti!!
    cele mai bune ar fi brembo,,,,,dar si cele mai scumpe 3.500$
    ....totusi nu as pune asa ceva la o masina sub 200 bhp....parerea mea:)
    cu siguranta sunt si alte variante mult mai convenabile
     
  4. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    si eu am schimbat discurile pe fata si placutele frana fata, spate toate marca ATE si sunt multumit de ele. la inceput cat si-au facut rodajul se mai auzea acel suierat cand se incalzeau, acum se aude mai putin si din cand in cand; doar cand e solicitata prea mult frana. insa nu sunt sigur daca provine doar de pe fata, tinand cont ca pe spate am inca discurile vechi, cele noi aflandu-se in cutie deoarece mecanicul a zis ca nu se desfaceau nus ce suruburi pe spate si i-am zis sa nu se ma chinuie deoarece mai merg cele vechi. placutele anterioare erau tot ATE si incepusera sa suiere prea tare, ma stresa sunetul de acuma cu toate ca nu s-a aprins inca senzorul. cat referitor la brembo nu stiu ce sa iti zic. eu cand am efectuat schimbul am intrebat mecanicul (acesta fiind italian) el ce firma imi pune si mi-a zis brebmo si nus ce ragalii si am ramas sa imi iau eu ATE. am mai multa incredere in ATE made in germany decat brembo. sunt si ATE made in italy insa am ramas uimit de faptul ca atunci cand le-am cumparat din magazin in italia acestea erau made in germany. cred ca eu sunt de principiul ala in care se zicea ca italienii sunt experti in incaltaminte,francezii in parfumuri, iar germanii in masini:p.
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    urmatorul meu set de discuri/placute va fi EBC Breaks
    am auzit numai de bine
     
  6. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    RED, la 3500 $ se gaseste kitul complet, in care se includ si etrierii si furtunasele , etc. Doar discurile si placutele cu siguranta sunt mult mai ieftine :)
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Discuri brembo sunt undeva la 200euro;etrierii sunt undeva la 1200-1500euro.
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Varianta cu kit de frana Brembo iese din discutie,pretul e maricel.
    In schimb poate merg spre discurile OEM montate pe S3 si pe GTI de 345mm x 30mm fata de cele stoc de 312mm x 25mm.
    Ar mai fi varianta celor ATE tot de 312 mm sau Zimmermann.
    Inca nu m-am hotarat si nici senzorul de placute nu si-a facut aparitia, mai e timp de studiu
    Ca si placute am urmatoarele variante Mintex, EBC sau Ate

    Intrebare pt posesorii de S3. La un mers sportiv apar urme de oboseala? Per total sunteti multumiti de ele si daca da in ce masura.
    Multam de feedback ;)

    Intre timp mai studiez si la momentul potrivit am sa va aduc la cunostinta alegerea facuta.
    Toate cele bune :thumbs-up:
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai modificari serioase la motor de vrei sa treci pe 345mm?Ca altfel nu vad rostul.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    La colt ma pandeste un stage 2 cu 220 hp dar nu asta e principalul motiv.
    Conduc destul de mult iar uneori simt ca nu ma mai ajuta deloc sistemul de franare.
    Impreuna cu cel de suspensie consider ca au un rol foarte important.
    Sunt genul de om pt care prioritara e partea tehnica.
    Vad nenumarate persoane care merg cu viteze exagerat de mari pentru cat poate sa duca cutiuta lor si ma intreb oare nu iubesc viata,ori sunt atat de inconstienti incat sa o puna in pericol si pe cea a altor participanti la trafic.
    Pe toti ii impresioneaza top speed-ul sau'' in cat face suta '' mai importanta imi pare o distanta de franare buna de la 180 km/h sau stabilitatea pe un drum virajat.
    Am ramas impresionat imi aduc aminte de RS4 B7 si de forta care te lipea efectiv de scaun la o franare de urgenta :shutup2:
    Zilnic am ocazia sa vad masini modificate cu puteri destul de mari ce merg pe un sistem stoc de franare iar mereu atrag atentia asupra acestui lucru si majoritatea imi asculta sfatul.
    Cam astea ar fi motivele.
    In rest asfalt uscat ;) si frane bune :beerchug:
     
    Ultima editare: 8 Feb 2011
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cand spui 220cp banuiesc ca te referi si la modificari hard,nu numai soft?Este f adevarat ca multi cresc puterea motorului,dar nu prea pomenesc nimic de frani.Am mers cu un a4 b6 131cp motor chipuit si franile erau...neajutorate,de altfel asa simt si eu;eu vreau sa-mi i-au etrierii de pe b6 cu tot cu suporti si fuzete,sa pun discuri de 312mm brembo max cu placute feroodo premier.
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    De placutele Ferodo DS2500 am auzit lucruri bune .
    La motociclete doar pe Ferodo merg insa pe clasa Auto sunt multe branduri iar decizia este mai grea. :)
    Kitul de S3 este de pe modelul 8p (rulat aprox 25.000 km) si este complet insa pretul ajunge sa fie egal cu al unui sistem nou poate nu la fel de sport insa macar ai garantia lucrului brand new.
    Alegerea mea in privinta discurilor sta intre Brembo Max si Ate Powerdisc ambele de 312 mm. Placute Ferodo DS2500 sau cele sport de la ATE.
    Sa nu uitam de furtunasele metalice si lichidul de frana sport ;)
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Parerea mea,din ceea ce am citit ca au folosit altii,mergi pe brembp max si feroodo ds2500.
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cornel atunci cred ca in proportie de 90% asta voi alege.
    Ma tenteaza si DS3000 dar avand in vedere mersul in oras cred ca ma va stresa scartaitul lor cu toate ca sunt mult mai performante de cat DS2500.

    Upgrade-ul consta in:
    DISCURI : Brembo Max de 312 x 25 mm si spate 286mm x 12mm
    PLACUTE: Ferodo DS2500 fata si spate
    Lichid de frana Motul RBF 660
    Furtunase metalice

    Astept aparitia senzorului.
    Preturi va voi da in curand daca sunteti interesati;)
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu trebuie sa te arunci la placute f dure,pt ca acestea sa devina eficace,trebuiesc incalzite,ele fiind bune pt circuit,nu in viata de zi cu zi.Gandeste-te putin,tu stai in BV unde iarna temperaturile sunt scazute,ce zici la -10grade iti bate crivatul pe la jante si tu ai nevoie de frani intr-o situatie limita,te vei duce ca pe sanie.Deci nu exagera,combina utilul cu necesarul.Btw,citisem pe undeva cu baieti care si-au pus placute dure si inainte de a pleca faceau cateva frani bruste prin parcare sa se incalzeasca franele ca altfel nu tineau;nu cred ca-ti doresti asa ceva.
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exact de aceea am deschis threadul.
    Cam ai dreptate, iarna temperaturile pot scadea si mai mult.
    Multam :friends:
     
  17. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    cata si pana la urma ce discuri/placute ai folosit?
    ca sunt si eu interesat de acest subiect...banuiesc ca pana acum leai si schimbat...ne spui si un scor ceva? sa imi fac o ideie...
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu le-am schimbat pt ca asa cum mentionam mai sus astept sa ma avertizeze senzorul.
    Am postat mai jos
    DISCURI : Brembo Max
    PLACUTE: Ferodo DS2500 fata
    Lichid de frana Motul RBF 660
    Furtunase metalice
    Varianta sport ATE este si ea pe lista
    Cu preturi nu te pot ajuta inca
     
  19. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Am si eu o intrebare, care sper sa nu fie offtopic: Discurile Zimmermann Sport(cele perforate) cum vi se par? Le-a incercat cineva? Netul este plin de pareri, insa sunt 50% pozitive, 50% negative. Fata de sistemul original de franare cum credeti ca sunt? Mai bune sau mai proaste?
     
  20. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    @barladi la intrebarea asta iti voi raspunde eu in zilele ce urmeaza..maine ma duc sa mi le montez si o sa revin cu un feedback
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta