1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia - Accesorii - Auxiliare -Transmisie motor 2.7 / 3.0 TDI la A6 C6 - schimbare distributie

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Gorre, 27 Ian 2009.

  1. nykky severin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2009
    Locație:
    tr severin
    Masina:
    A6 2,5tdi
    distributie lant la motorul de 2.7 si 3.0 curea pe pompa de inalta se schimba la 250 si respectiv la 80 de mii
     
  2. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    eu am 140 000 si mecanicul mi-a spus ca cureaua arata beton.Ideea e ca am deja cureaua, cica ar mai fi de comandat niste role, dar nu am timp pt ca mecanicul spune ca dureaza cateva ore sa ii dea jos fata ca sa poata schimba cureaua.
    ca urmare ma gandesc sa mai stau pana in toamna cand ii vine randul la revizie.
     
  3. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    cat costa crelele si rolele pe original.
     
  4. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    e vorba de cureaua de accesorii nu?
     
  5. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Stiu ca sunt un pic offtopic, dar vad ca se afirma ca la 3.0TDI si la 2.7TDI ar fi doar o curea si o rola de schimbat!!!
    Oare nu-i intelept a se schimba la 120k toate rolele (incl. a alternatorului), cat si capacul pompei de apa odata cu schimbarea curelei de accesorii?
    E unul asa am facut, ca doar nu am chef sa le schimb una cate una cand le vine sa-si dea duhul!

    Ontopic.
    Transmisia pe lant din spatele motorului din cate stiu nu are oficial limita de km. Daca cineva detine dovada contrariului il rog sa o expuna.
    Din pacate, chiar si lanturile se uzeaza dupa multi km. Fenomenul specific intalnit la 3.0TDI este ca incepe sa rontaie ciudat imediat dupa pornire pentru o secunda sau mai mult, pana se amorseaza sistemul intinderii lanturilor. A nu se confunda acest rontait cu cel specific de culbutori. Se intampla si din cauza proiectarii defectuase a intinzatoarelor (lubrefiate insufucient la pornire prin lipsa presiunii de ulei), dar si a lanturilor care se alungesc foarte putin, indeajuns insa sa fie necesara o cursa mai mare a "intinderii".
    Lanturile laterale se uzeaza cel mai mult din ce-am observat "ochiometric" prin compararea "sagetii" lantului uzat cu cel nou.
    Eu am schimbat tot ce inseamna lanturi, patine si intinzatoare. Am scapat complet de "rontait-ul" la pornire. Din pacate, fiind o hiba de proiectare, nu stiu pentru cat timp va tine!
     
  6. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    da , este vorba de cureaua de accesorii
     
  7. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    uneori ,si eu am timp de 1 secunda acel harait la pornire.tot aici pe forum s'a mai discutat de treaba asta la motoarele se 2,7 si 3,0 si cineva ar fi schimbat doar o rola(patina) si ar fi scapat de aceasta problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Sep 2013
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    in ce consta schimbarea transmisiei la un audi a6 c6 2.7 tdi fara quattro ca am inteles ca distributia este pe lant si nu se schimba. masina are 200.000 km si ultima oara a fost schimbata transmisia la 140.000km.multumesc
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ei nu.:)
    ...sper sa nu gresesc lantul si niste patine din cate imi amintesc +/- cateva chestii :huh:Problema este cat de desincronizata a ajuns distributia de asta se schimba periodic cateva piese pe acolo.
    Avantajul este ca nu poti ramane in drum din cauza ruperii vreunei curele;insa motorul sa fie afectat de angrenajul ''un pic'' desincronizat este posibil.
     
    Ultima editare: 12 Dec 2011
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lantul mi s-a spus ca nu se schimba niciodata, anul trecut am schimbat fulia de la alternator + niste role intinzatoare. As vrea sa stiu mai exact, se schimba distributia sau transmisia la motorul de 2.7 sau ambele.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2011
  11. twr

    twr 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI (CANA), 2010, 190CP, multitronic
    Buna seara. Sunt nou pe forum, proaspat proprietar (de 5 zile) de Audi A6, 2.7, model 2010. Vreau sa va povestesc - si sa va rog sa-mi dati cateva sfaturi - ce-am patit cu masina, in aceasta dupa amiaza: am pornit motorul, am plecat de pe loc din parcare cu viraj maxim dreapta si am auzit un "clanc": am ramas fara servo! Dupa 30 de secunde eroare in bord: "Alternator fault: battery is not charging"! Am oprit, am deschis capota si am constatat urmatoarele: (sper sa nu gresesc, dar nu ma pricep foarte bine la mecanica) cureaua din fata radiatorului, cea cu mai multe role era sarita! M-am uitat mai atent si am vazut ca acea rola care face legatura din partea inferioara (cred ca e cea de la motor, habar n-am) era sarita de pe ax! Din cate mi-am dat seama - parere de neavizat - acea curea e cea de transmisie, care face legatura cu seropompa si alternatorul. Cum e sambata si n-am gasit niciun service deschis la ora 18:00 - fiind sambata - am lasat-o in parcare si mi-am vazut de treaba, cu gandul ca o rezolv maine-poimaine. Masina porneste perfect, alta eroare in bord nu am. Intrebari:

    1: E grava situatia?
    2. Pot merge cu ea pana la service pe roti sau trebuie platforma?
    3. Acea curea are legatura cu distributia? A avut vreun efect negativ faptul ca am mai pornit-o de 2 ori dupa incident?
    4. Trebuie mers cu ea neaparat la Audi sau poate fi rezolvata treaba si intr-un service oarecare?
    5. Pompa de apa e angrenata de cureaua asta sau de cea de distributie?

    Multumesc! Sper sa nu fie ceva grav...
     
    Ultima editare: 18 Mai 2013
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cureaua aia e doar pentru alternator si pentru servo. Poti merge linistit pana la service numai sa ai grija ca nu iti incarca bateria.
     
  13. twr

    twr 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI (CANA), 2010, 190CP, multitronic
    Tocmai am aflat ce piesa este: fulie curea arbore cotit. Din ce-am vazut pe net, piesa costa aproximativ 900 lei. Ce parere aveti, odata cu asta schimb si cureaua de transmisie sau o las pe cea veche? Precizez ca e originala audi si nu prezinta semne de uzura...
     
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Acum depinde si cati km are de cand a fost schimbata ultima oara. Poate sa arate bine si sa fie pe duca... Parerea mea: daca tot desfaci, schimba si cureaua.
     
  15. twr

    twr 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI (CANA), 2010, 190CP, multitronic
    cata, mersi. Asa am sa fac. A fost schimbata cureaua la 120.000, in prezent masina avand 156.000. Sper sa nu fie si alte belele. Va anunt maine dupa service ce/cat/cum. Multumesc inca o data
     
  16. twr

    twr 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6, 2.7 TDI (CANA), 2010, 190CP, multitronic
    Fulia e 780 de lei si daca tot demontez partea din fata schimb si toate rolele, plus cureaua de transmisie, in total aprox 1100 lei. Ce e aiurea ca trebuie sa astept pana maine dupa fulie pentru ca prin Ro nu se prea gasesc. Gasisem o varianta mai ieftina de pe un alt A6 cu o fulie second, la un sfert din pret. Dar am zis sa nu ma risc aiurea, in caz ca cedeaza platesc de doua ori manopera. Si decat sa mai am batai de cap, mai bine nou.
    Numai bine
     
  17. rem_saint Guest

    Am observat ca partea de sus a distributiei este pe curea. Ciudat, nu ma asteptam stiind ca distributia la 2.7 tdi este pe lant. Aveti idee daca este normal sa fie curea in partea de sus adica imediat sub conducta de admisie? Nu ar trebui sa fie lant? Ce rol are acea curea? Audi a6 c6 03/2005 2,7 tdi berlina tractiune fata cod motor BPP
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Aug 2013
    Uny apreciază asta.
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Referitor la cureaua ce ai vazut-o sub admisie, aia este cureaua de accesorii, nu are nici o legatura cu distributia. Si intr-adevar ea se inlocuieste. Apropos si eu tot BPP am, numai ca a mea este automata.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Aug 2013
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A schimbat cineva curele + rolele (transmisie+accesorii) ? Mai trebuie schimbat ceva in plus din lista pusa de mine daca tot umblu acolo ? Sau poate am scris ceva in plus. :)

    059 109 243 P - rola intinzatoare curea transmisie
    059 109 119 D - curea transmisie

    059 903 137 AB - curea accesorii
    059 903 341 E - rola alternator
    059 145 201 F - intinzator curea accesorii
    06E 121 018 A - pompa apa
    059 121 031 L - rola pompa apa
     
    Ultima editare: 4 Mai 2014
  20. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    audi 66,daca ti le schimbi tu ar fi bine sa faci un tutorial cu intreaga operatiune.Si eu trebuie sa schimb cureaua,a inceput sa scartaie la rece si as vrea sa mi-o schimb eu,nu mi se pare o operatie complicata.
    Bafta si spor la munca.
     

Distribuie pagina asta