1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. Valy06 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 2013
    Salutare!
    Imi poate spune cineva niste coduri de original pt. Kit distribuție +accesorii...
    WAUZZ8K5DA204135
    Mulțumesc!
     
  2. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Salutare,
    Am o problema la un A4 2011 2.0 tdi 143 cp: nu mai vrea sa porneasca si apare eroarea din poza cand dau la automat. Distributia am verificat-o si e ok. Aveti vreo idee ce as putea sa fac sa remediez problema ? Va multumesc.
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare ca e pusa distributia gresit
     
    Vlad Fru și vladliviu85 apreciază asta.
  4. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    A demontat toata fata si am verificat distributia. Toate semnele corespund. Cand e pe 0 la axul cu came corespund gaurile, la arbore corespunde semnul iar la pompa corespund semnele. Distributia a fost inlocuita recent la cineva si am zis ca sigur de acolo e problema dar toate semnele corespund, iar dupa ce a schimbat distributia, masina a functionat perfect
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Gresit! Distributia se pune cu cale si se respecta procedura.
     
    Bebelu22 și vladliviu85 apreciază asta.
  6. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Eroarea se refera la necorelare intre senzor arbore cotit si senzor axa came, deci mai mult ca sigur este de la distributie. O defazare de 2 grade nu se vede cu ochiul liber, dar ECU motor o sesizeaza si genereaza eroarea de mai sus. Verifica cu vcds " camshaft adaptation" , ar trebuii sa fie cit mai aproape de 0 ( zero ).

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  7. Lucian17

    Lucian17 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5, B8, 2.0, 2014
    Salut, baieti. Am un Audi A4 B8 2.0 TDI 136 Cp din oct 2011. In apr 2014 la 96.000 km s a schimbat distributia la Porsche. Masina are acum 191.000 km, deci a rulat 95.000 km cu acea distributie. Cea noua am inteles ca tine 210.000 km dar cea schimbata cati km tine? Multumesc
     
  8. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salut, tot atat.
     
    vladliviu85 și Lucian17 apreciază asta.
  9. Ionut v 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Salutare.imi spune si mie cineva cum se desface intinzatorul la accesorii?
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Desfiletezi surubul cu reperul nr 10
     
  11. Ionut v 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Cum ajung la el asta e ideea, din cate vad eu vine din blocul motor
     
  12. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Ala-i suport de accesorii nu bloc motor. O sa te chinuie un furtun de aer dar prin spate se desface.
     
  13. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Demontezi alternatorul ca sa ajungi mai usor la surubul intinzatorului.
     
  14. Lucian17

    Lucian17 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5, B8, 2.0, 2014
    Cureaua din poze a fost montata in apr 2014 la 96.000 km. Acum masina are 191.000 si cureaua arata ca in imaginile atasate. Am citit forumul si am inteles ideea ca se schimba dupa 210.000. Cum vi se pare aspectul vizual al curelei? Necesita schimbare dupa 95.000 de cand a fost montata si un timp de 5 ani? Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Respecta numarul de km. Toate crapa si toate arata asa chiar si dupa un numar mult mai mic de km fata de cei mentionati de tine.
     
    Lucian17 apreciază asta.
  16. Lucian17

    Lucian17 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5, B8, 2.0, 2014
    Mie mi se pare ca arata foarte ok cureaua dar e drept ca nu sunt de specialitate, doar zic ce vad. Multumesc pentru raspuns. Daca respect nr de km atunci ar mai trebui sa merg minim 100.000 km cu ea de acum inainte.
     
  17. Calin93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 06/2011 2.0 TDI (CAHA) 170CP
    Salutare.
    Dețin și eu un A4 B8 2.0 TDI 170CP CAHA 2011 și am ajuns la 210k km și vreau sa schimb distribuția.
    Am fost la un service autorizat și vine 1500 lei cu tot cu manopera pt curea contitech.
    Întrebarea mea este câți km tine acea curea fata de una OEM ca să merite diferența de preț?
    Mulțumesc
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    210.000 cu orice curea fara numar de ani. Daca ai o pompa de apa buna si role, va duce fara probleme. Cureaua nu se rupe de la sine. De cele mai multe ori cand se intampla sa se rupa, de vina e pompa apa (se blocheaza axul) si macina cureaua sau vreo rola.. sau pot aparea microfisuri in curea.. pe curea de obicei scrie "do not crimp". Adica sa n-o tensionezi fortat .. vezi poza pe scurt.

    [​IMG]
     
    Calin93 apreciază asta.
  19. Robert Manea 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2011
    Salut,
    Urmeaza sa schimb distributia si dupa ce am citit pe forum am reusit sa selectez piesele din imaginea atasata. As vrea o parere daca sunt bune piesele, daca mai trebuie ceva adaugat si daca aveti cumva alte recomandari.
    Masina: A4 B8 cod motor CAGB 2.0 TDI

    Va multumesc!
     
  20. nik5691 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4 quattro 2013 CGLC
    buna ziua,
    eu am schimbul de 210.000 facut la reprezentanta midocar din bucuresti. mi-au spus ca este valabil 140.000 km sau 4 ani.
     

Distribuie pagina asta