1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B9 (8W)

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mishu_, 14 Noi 2018.

  1. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Salut,
    La motorul de 190 cp 2.0 tdi montat pe A4 B9 (8W) la cati km se face inlocuirea distributiei ?
    Multumesc!
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    210.000 km
     
  3. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce lene va este sa cititi forumul si sa cautati singuri informatia. :) Mai bine intrebam, la fel ca pe mizeria aia de facebook. Mesajele au fost mutate in topic nou dedicat.

    vibeup o parte din datele tabelului atasat de tine sunt gresite. La masina mea din profil an 2007 distributia se face la fiecare 150.000 si mai sunt si alte greseli, minore de altfel. Insa 80-90 % informatia este destul de exacta asta referitor la intervalul de schimb al distributiei.
     
    vibeup apreciază asta.
  5. AlexKaddy. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2021
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016
    Salutare. In urma schimbarii distributiei (cu tot cu pompa de apa hepu cu senzor) la un a4 b9 2.0 tdi (DEUA) a aparut un zgomot (huruit, rontait) in zona din fata a motorului, l-am identificat ca fiind in zona distributiei. Am schimbat din nou distributia, fulie, rola intinzatoare si cam tot ce e prin fata, fara pompa de apa, dar zgomotoul nu a disparut. Mecanicul mi-a spus ca la toate motoarele astea dupa ce a schimbat distributia (OEM, singura piesa neoriginala fiind pompa de apa), toate au inceput sa faca acest zgomot. Am tot citit pe aici si am vazut ca motoarele astea au ceva probleme cu sistemul pompei de ulei. Am fost la alt mecanic care mi-a spus sa schimb pinionul de la arbore si cureaua de la pompa de ulei. Colegii de pe club audi mi-au spus ca zgomotul poate veni de la mansonul pompei de apa (nefiind originala). Mentionez ca dupa ce apa ajunge la 90 grade zgomotul dispare. A mai patit cineva asa ceva? Multumesc pentru viitoarele pareri !
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca nu ai citit ce am mai scris eu in alte topicuri pe acest forum adica asta si citez:

    Inainte sa scrii pe forum de ce nu ai demontat cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie ?

    Adica de ce nu ai facut ce am scris eu aici pe forum in mai multe topicuri:

    Pentru ca sa verifici zgomotul si/sau cureaua faci proba asta descrisa de mine in mai multe topicuri si citez:


    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie pentru ca sa izolezi / elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.


    In al doilea rand
    daca tu te-ai inscris pe forum astazi ?

    Si nu in ultimul rand problema ta nu o rezolvi pe forum intreband ci facand ceva concret. Daca nu este scris inseamna ca nimeni nu s-a mai lovit de aceasta problema sau nu au mentionat cum au rezolvat daca au avut aceasta problema. Mai precis inlocuiesti din nou prin eliminare cu piese noi si originale ce nu s-a inlocuit pana acum cu piese noi si originale.

    Intotdeauna cand mai scrii mesaje aici pe forum mentionezi obligatoriu numarul de km ai masinii la care te referi, seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Este foarte important sa mentionezi tot ce ti-am spus eu mai sus si absolut tot ce s-a facut la masina legat de problema pe care o ai pentru a stii exact si a nu te intreba daca ai facut asta sau ai facut cealalta. Cred ca ai nimerit si la niste mecancii care nu au facut tot ceea ce trebuia si nu au verificat tot ceea ce trebuia.

    Daca si dupa ce demontezi cureaua si s-a facut tot ce este mentionat anterior, tot se mai aude, treaba se complica si mergi la mecanic sa te apuci de demontat motorul (distributie si altele) si facute alte verficari.

    Mai revin-o pe forum dupa ce verifici cum ti-am scris eu anterior.
     
  7. AlexKaddy. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2021
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2016
    @Cristi

    - Masina are 213.000 km, este un A4 B9 tdi cod motor DEUA, 150 cp, automata, serie WAUZZZF46GA063035, an fabricatie 2016.

    - cand am spus colegii de pe club audi ma refeream la grupul de facebook audi romania.

    - am pornit masina si cu cureaua de accesorii demontata si zgomotul tot se aude. Am identificat zgomotul ca fiind in baia de ulei (asa pare sa se auda). Am fost la multi mecanici si fiecare cu parerea lui. Daca ma apuc sa schimb tot ce mi-au spus, mai bine cumpar alta masina. Intreb pentru ca e destul de ciudata treaba. Din spatele tastaturii pare simplu de spus, ia prin eliminare si schimba tot cu piese originale, dar cand bagi mana in portofel, crede-ma, treaba nu mai e chiar atat de simpla.

    - acest motor are probleme cu pompa de ulei ca cele anterioare ? Pinionul de la arbore se uzeaza si trebuie inlocuit ? E vreo diferenta intre pompa de apa Hepu sa spunem si cea OE cu senzor ? Cureaua de la pompa de ulei necesita inlocuire ? Eu zic sa pornim de aici.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune pompa de apa OE.
    Cele AM lasa de dorit, chiar si Hepu, Graf, GK.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Din Iunie 2015 nu mai sunt aceste probleme. Sunt alte probleme la pompa aia mica de ulei. Trebuie schimbata cureaua aia mica de la pompa de ulei la fiecare schimb de distributie. Chiar daca sta amorsata in ulei sunt niste probleme cu acele curele. S-a mai discutat despre asta pe forum dar nu ai citit, din pacate.
    Dar asta trebuia sa stii deja cand ti-ai cumparat masina pentru ca altfel ai cumparat-o in necunostinta de cauza. Cand te inscrii pe forum incepi cu cititul NU cu intrebarile. Eu zic ca nu ai facut ce trebuia si ai fost la niste mecanici care nu se pricep.
    Cand raspunzi asa inseamna ca nu ai bani pentru intretinerea acestei masini. Cand ai cumparat masina trebuia sa te astepti sa cheltui jumatate din valoarea ei cu reparatiile, daca era cazul, nu sa te vaiti ca sunt piesele scumpe. O repari si gata indiferent cat costa si indiferent de ce probleme intampini pentru ca de asta ti-ai cumparat Audi si nu Dacia Logan. Fa ce ti s-a spus pana acum si lasa intrebarile si fara replici la acest mesaj.

    Niciodata aici pe forum sa nu mai aduci in discutie ceva legat de facebook pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii mesajele de felul asta.
    Masina nu se repara pe facebook sau pe forumuri. Dar asta o sa inveti mai tarziu. O zi buna.
     
    crazy_be84 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei care intreaba la cat se schimba cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie, trebuie sa stiti faptul ca 120.000 km este intervalul de schimb al curelei de accesorii / auxiliare / transmisie pentru Audi A4 B9.

    upload_2021-10-3_0-33-17.png
     

Distribuie pagina asta