1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare - Motor DIESEL 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Daniel Florici, 10 Mar 2016.

  1. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Va salut! Cand masina sta cateva zile si mai rece afara, la prima pornire sesizez un zgomot de rola cred. Se aude si un harsait in zona distributiei. Ar fi necesara schimbarea? Masina are 175k km!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca nu e de la distributie si sunetul provine de pe partea curelei de accesorii, nu schimbi distributia degeaba ?
    Nu ar fi mai ok sa te duci la un service sa iti faca o constatare ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Distributia nu face galagie. In general de la distributie in cel mai rau caz se aude pompa de apa. La tipul tau de motor s-a constatat acesta problema si s-a mai mentionat despre asta pe forum.
    De ce nu citesti forumul ? Ar fi necesara o verificare in primul rand ca sa vezi exact de unde vine zgomotul. Cum faci asta am mai scris pe forum de zeci de ori pana acum chiar si in acesta arie (unde trebuia sa citesti topicul dedicat despre asta):

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Inteleg ce zici, problema sunt mecanicii, care incearca sa te faca sa o schimbi... Nu prea sunt in tema cu subiectul, si aceste curele. Unde este pozitionata aceasta curea?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cureaua de distributie o ai la vedere iar pe restul rolelor/fuliilor libere trebuia sa fie cureaua de accesorii.

    Distributie :

    [​IMG]

    Accesorii :

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 3 Iul 2017
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca deja intrebi unde este cureaua treaba este clara. :) Mergi omule la un bun mecanic si lasa intrebarile.
     
  7. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Multumesc tuturor. Vineri merg la reprezentanta pentru revizie si le voi spune sa verifice tot.
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Uite aici curea de transmisie rupta și întrata în distribuție. Aviz amatorilor.

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    130.000 km motor cod CGLB 2.0 TDi
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ce a blocat distributia de s-a rupt cureaua ?
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    O simpla curea de accesorii rupta @romy.b ;)
    Neschimbata la timp , zgomot in functionare si de aici toata distractia
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Asta e!!
    O curea de accesorii e 80/100 lei.
    Am intrebat ce a blocat distributia pt.ca am vazut o"barbierita"si de aici banuiala ca ceva a blocat o.:):)
     
    Viomar apreciază asta.
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Este a 5a care pățește asa
    Probleme mici ce dau dureri mari de cap

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    CB927MF apreciază asta.
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Oricum paguba e mare!!
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mult mai mare decât un kit de distribuție și auxiliare (transmisie)

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  15. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Pentru o verificare a acestor curele este necesar sa merg la reprezentanta sau este ok si la un service autorizat? Trebuie demontata bara fata?
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @seftaka precum și altora o simpla verificare nu poate preveni un viitor incident. Cel mai simplu înlocuiti și respectați termenele de service.
    Nu va tine nimic mai mult de 5 ani fără doar și poate

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Blackwidow și M.Catalin apreciază asta.
  17. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Eu respect doar planul service, revizii doar la reprezentanta! O sa ma uit in carte sa vad cand necesita verificare/inlocuire! Ideea e ca as fi mers la un service autorizat pentru aceste curele.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Parca si prin autodata este trecut ce trebuie schimbat la anumiti km!!
     
    Sebastian Cimpoca apreciază asta.
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sunt dați doar ca și termen numărul de "km"

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cam tot aia e!!
     

Distribuie pagina asta