1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare - Motor DIESEL 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Daniel Florici, 10 Mar 2016.

  1. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Salutare,

    La 2.0 TDI CGLC cu ECU BOSCH EDC17, care este valoarea normala la torsion value?

    Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit forumul ai fi vazut ca tu ai avans electronic si nu este o valoare definita. La motorul tau avansul nu se regleaza mecanic ci electronic. Citeste topicul despre distributie din aria A4 B8. De asta va repet intruna: cititi forumul in integralitatea lui pentru ca ce intrebati voi s-a mai discutat si in alte topicuri.
     
  3. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Inteleg.

    @Cristi, measuring block051 - idle stabilization, stii cumva ce reprezintă?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu din pacate si sincer nu m-a interesat. Nu am studiat si aprofundat problema distributiei la motorul asta atat timp cat atunci cand o schimbi respecti procedurile si folosesti cale dedicate. Bafta
     
  5. Dan-Adrian Cif

    Dan-Adrian Cif 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI (CNHA), 140kw, 2014, S-Line, Manual
    Salut.
    Am tot urmărit discuția pentru distribuție o bună perioadă de timp aici pe forum pentru că urma sa fac și eu aceasta operațiune.
    Am făcut schimbul de distribuție la masina din profil la 208xxx km și cureaua ce a fost demontata de pe masina arăta exact ca una nouă. Pur și simplu nu avea nici o fisură/crăpătură, mai bine spus arăta ca in prima zi. Consultantul de service a spus ca are Kevlar in compoziție și el nu a auzit de o astfel de curea sa fie ruptă.
    Am făcut revizia in reprezentanta Audi si a constat in schimb de distribuție, ulei motor + filtru, filtru de aer, polen și de motorină. Cei din reprezentanta au spus ca noua curea ce a fost pusa merge tot 210.000 km.
    Cost total cu tot cu manoperă 4.850 lei.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cureaua nu se rupe singura. Se rupe din cauza rolelor, intinzatorului, fuliilor sau daca atinge in vreun plastic/capac si o freaca.
     
    Dan-Adrian Cif apreciază asta.
  7. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Salut,
    Vreau sa fac și eu schimbul la distribuție la Audi A6 C7 (4G) motor 2.0 TDI, manual, 2012-2013. Am sunat la service și baietii de acolo mi au zis ca cei de R.A.R. au greșit seria motorului in cartea service. Intr- adevar, comparând poza cu cartea de Germania pare ca au greșit o cifra cei de la R.A.R..
    Acolo unde începe cu e1 in loc de 47 ca pe cartea de Germania, este trecut 46 pe C.I.V.-ul emis de R.A.R. România. Ma poate ajuta cineva cu o serie sa pot compara cu ce am eu trecut pe carte sau cu alte sfaturi ? Mulțumesc.

    489CF5B0-6D5F-44E4-8886-F0296370A6E9.jpeg 2F155D7F-B5A1-48F5-A987-8218237A8B8E.jpeg
     
  8. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Ai o cifra gresita. Vezi in MMI seria corecta a masinii, sau sub capota ridici plasticul negru si e incastrata acolo. Seria aia de sasiu regasita in MMI trebuie sa o ai si in Certificatul de Inmatriculare si in C.I.V.. Dupa, mergi la R.A.R., pentru ca e o problema, la un control vei avea probleme mari si iti va fi imposibil sa vinzi si masina.
     
  9. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Multumesc.
     
  10. vladtyny

    vladtyny 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2019
    Locație:
    Riva Del Garda-Italia
    Masina:
    A6,C7 Avînt,2.0 tdi,177Cp._CGL_2014 vin WAUZZZ4G1EN138291
    Salut,
    Mă poate ajuta cineva cu un cod de fulie (alternator) original ? (A6 C7 Avant, 2.0 Tdi, 177 Cp an 2014 VIN: WAUZZZ4G1EN138291)
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    vladtyny uite codul
     
    vladtyny apreciază asta.
  12. vladtyny

    vladtyny 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2019
    Locație:
    Riva Del Garda-Italia
    Masina:
    A6,C7 Avînt,2.0 tdi,177Cp._CGL_2014 vin WAUZZZ4G1EN138291
    Mulțumesc
     
  13. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Salutare.

    Acum aproximativ 3 saptamani cand a inceput sa fie mai frig la prima pornire se auzea si la mine acel fasait metalic/greiere in zona curelei. Dupa ce se incalzea motorul disparea, iar dupa cateva zile abia daca se mai auzea la prima pornire. Acum dupa ce am sters motorul de praf (motiv invocat la garantie) si dupa un drum de peste 1300km in ultimul timp nu a mai facut. Parca parca se mai aude dar extrem de incet. Cei de la garantie au spus ca este cunoscuta problema si daca vreau pot veni cu ea sa schimbe piesa (asta daca o gasesc), dar din cauza umezelii+praf sigur o sa reapara dupa cateva luni avand in istoric multe astfel de cazuri pe 2.0. Mi-au comunicat ca zgomotul poate sa fie de la rola de intizator sau oricare alta rola. Masina are doar 63k km si deci nu am in vedere schimbarea distributiei. Voi ce parere aveti? Merita mers cu ea? Acum e si mai greu de detectat ca nu se mai aude mai deloc.
     
  14. T.Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Buna seara,sunt nou pe forum si proaspatul posesor al unui Audi A6 3.0 TDI quattro,2014.
    Masina are 160.000 km reali si doresc sa schimb distributia.
    In legatura cu kit-ul de distributie nu stiu catre care sa ma indrept: Oe sau Swag.
    Am tot citit pareri dar nu am gasit nimic concret
    Codul motor e CDUD.
    180 kw ,245 cp.
    Va rog daca se poate un sfat.
    Multumesc anticipat.
     
  15. CORNEL21

    CORNEL21 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 tdi 177 cp,an 2013
    Salutare, daca o sa mergi in reprezentanța o sa scapi de acea nedumerire.
     
  16. T.Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Multumesc, din pacate nu prea imi permite timpul, eu fiind mereu pe drumuri. Voi incerca telefonic.
    Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Distributia OE este (sau cel putin era) Febi Bilstein.
    SWAG sunt amblatori pentru Febi Bilstein.

    La C6 piesele din kit-ul Febi Bilstein veneau cu sigla OOOO polizata.
     
  18. T.Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Multumesc pentru raspuns.
     
  19. popescu luci 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Locație:
    Băicoi
    Masina:
    audi A6 C7 2016 2.0Tdi CSUD
    Va salut,
    Codul CT1168K1 pentru kit distributie marca Contitech se potrivește la Audi A6 C7 motor 2.0 cod motor CSUD an fabricație 2016 ? Momentan sunt in Germania si am comandat la un magazin pe baza seriei de șasiu și mi -au dat codul acesta. Vroiam sa fiu sigur pentru că, asa cum am mai spus, momentan sunt in Germania și as dori sa o cumpăr de aici. Multumesc.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Distributia se comanda obligatoriu pe baza VIN-ului. Deci daca aia ti-a fost mentionata ca s-ar potrivii la codul tau motor, ala este codul.
     
    Cata_ADC apreciază asta.

Distribuie pagina asta