1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie - Curea si Role Accesorii / Auxiliare / Transmisie la motor diesel 2.0 la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vasilefarcas2003, 14 Ian 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motoarele CR avansul se regleaza singur din ECU. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  2. Bibildocu

    Bibildocu 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 2009 CAGB 136cp
    Multumesc!! Vreun raspuns si la a doua?
    Cu multumiri!!
     
  3. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Tot pentru prima, și pentru reconfirmare cumva, nici la mine nu au reglat nimic băieții. Doar cheie, și aia a fost :)
     
  4. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    Buna seara
    Detin un Audi A6 4F 2.0 TDI BLB 2005 motor.
    Distributia a fost schimbatata la 167.000 Km.Acum am circa 220.000 km
    Mai pot merge cu masina ? Si aprox cam cat ? Ar fi cam 55.000 Km cu distributia asta daca stau sa calculez.Distributia are cam 4-5 ani de cand a fost schimbata si este actual pe masina mea.Multumesc.
     
    Ultima editare: 13 Noi 2015
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Distributia pentru tipul tau de motor se schimba la fiecare 120.000 km parcursi deci o schimbi cand ajungi la aproximativ 290.000 km parcursi. Lasa numarul de ani in pace. Eu am mers cu distributia aproape 8 ani si 130.000 Km si era la fel de impecabila cureaua distributiei ca in prima zi de cand am luat-o. Topicul asta l-ai citit integral precum si alte topicuri care sunt strict legate de tipul tau de motor chiar daca trateaza alta model de Audi ?
     
    Ultima editare: 13 Noi 2015
    vladliviu85 apreciază asta.
  6. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    Buna seara.Am citit cu foarte mare atentie acest topic Cristi.Multumesc !
    Am citit tot in special postul cu nr #17.Ideea e ca am fost la un mecanic si mi-a spus ca la 60.000 km trebuie sa-l caut sa-mi schimbe kit-ul distributie.Cum am postat mai sus,am 55.000 Km cu acest kit distributie..si am zis ca peste 5000 km ca ar trebui sa schimb kit-ul.Stiu ca acest forum fiind dedicat exclusiv audi pot afla 100 % detalii si adevarul despre anumite aspecte/intretinere respectiv acest subiect adica distributia la masina cu codul motor al meu.Multumesc Cristi inca odata.Deci pot sta relexat.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invata ce motor ai la masina. Tu ai motor PD (Pumpe Duse) nu motor CR (Comon Rail) si nu se aplica la tine ce am scris in mesajul #17 din acest topic. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. Puiu

    Puiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 diesel , an 2011 , 170CP
    Buna seara ! Sunt nou aici si azi am intampinat o problema. Am audi a6 din 2011 2.0 diesel 170cp automat. Stateam la semafor in pozitia D asteptand verde. La un moment dat s-a auzit un zgomot mare ceva ca si cum pui intr-o oala metalica 10 pietre, pui capac si zdrangani oala.
    Am oprit repede motorul si la ridicarea capotei am vazut cureaua de alternator franjuri infasurata de rola vibrochenului. Am sunat mecanicul si a zis ca s-ar putea sa fi rupt si distributia. Am dus masina la el dar pana luni cand aflu sunt turbat. A mai patit cineva astfel de problema ? Va rog niste raspunsuri. Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o treaba distributia cu Accesorii / Auxiliare / Transmisie. Daca intinzatorul de la Accesorii / Auxiliare / Transmisie s-a blocat asta se intampla, adica ce ai patit tu. Neschimbarea anumitor piese la timp duce la asta. Cati Km ai la masina pentru ca imi vine greu sa cred ca ai Km reali. Probabil cine a umblat pe acolo nu a schimbat/inlocuit tot ce era de inlocuit si asa mai departe. Mergi la mecanic pentru ca nu ai ce raspuns sa primesti. Bafta.

    Inca ceva precum vezi ti-am mutat mesajul in topic dedicat unde trebuia sa scri. Intai citim pe forum aria care ne intereseaza, vedem daca exista topicuri in care trebuie sa scriem si pe urma daca nu exista topicuri deschidem altele noi.

    Te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise. Multumesc pentru intelegere.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am 250.000 de cand nu am mai schimbat cureaua de accesorii + role si merge bine mersi, deci tu ai mult peste daca s-a rupt. :)
     
  11. Puiu

    Puiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 diesel , an 2011 , 170CP
    De 5 mii de km am schimbat eu cureaua si rolele pe original. Am cumparat masina la 212 mii de km din germania. Si am plecat cu ea pana in spania. Am rulat aprox 15 mii de km in 2 sapt. Cand am revenit in tara am schimbat curea , role si ambreaj alternator. Si am favut 5 mii si am patit ce am scris mai sus.... toate reviziile sunt facute la audi germania. Distributie schimbata la 205 mii de km.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intinzatorul de la Accesorii / Auxiliare / Transmisie l-ai schimbat ?
     
  13. Puiu

    Puiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 diesel , an 2011 , 170CP
    Tot ce inseamna accesorii curea e schimbat. Am pus mana pe toate rolele si se invart nu e nimic gripat. Nu inteleg de ce s-a intamplat asta. Abia maine o sa aflu cand vine mecanicul.

    Si inca ceva: masina nu mai porneste, invarte dar .. nimic. Eu stiu ca daca se rupe cureaua la alternator masina porneste dar a mea nu. Am dus-o pe platforma la mecanic.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stii corect. Chiar daca se rupe cureaua de la Accesorii / Auxiliare / Transmisie masina trebuie sa porneasca si va merge pe baterie pana se opreste de tot deoarece nu va mai avea curent, bateria nemaifiind incarcata. Trebuie facute niste investigatii mai ample. Bafta, ca ai nevoie.
     
  15. Puiu

    Puiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 diesel , an 2011 , 170CP
    E atinsa cureaua de distributie... nu e rupta... dar a sarit de la punct... acu o desface sa vedem cat de afectata e. :((
     
  16. rradu95

    rradu95 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C6 2.0 tdi -2011; 170ps, multitronic 7+1 LDV, motor CAHA, motorul cu softul smenuit de nemti
    [QUOTE="Puiu, .... toate reviziile sunt facute la audi germania. Distributie schimbata la 205 mii de km.[/QUOTE]




    Curios, ceva nu bate aici. Exact cum a spus si Cristi: ,,imi vine greu sa cred ca ai Km reali".

    Neamtul schimba uleiul la 30.000 km. deci la al 7-lea schimb va schimba si distributia, adica la 210.000 km. De aceea si uleiul la cutie se schimba la 60.000km., adica sa fie in ton cu schimbul de ulei motor.

    Neamtul face si mai devreme / tarziu aceste schimburi dar cu +/- 1.000-1.500km., nu cu 5000 de km. cum ai spus tu, ca s-a schimbat cureaua la 205.000 km., e diferenta prea mare, nu prea imi vine sa cred. Neamtului nu prea ii place sa se duca des prin services-uri, de aceea cand se duce la schimb de ulei, schimba mai multe.

    Pe ce te bazezi cand spui ca are toate reviziile la Audi Germania? Te bazezi numai pe cartea services?? Eu spun sa cauti si la reprezentanta Audi de unde esti tu, sa vezi daca bate una cu alta. Fa-ti un istoric services complet, sa vezi exact ce s-a schimbat la masina.

    Da-i la un mecanic de la reprezentanta 50 lei si iti va scoate la imprimanta tot istoricul complet, cu date si km.+ tot ce s-a schimbat la masina.

    Tare sunt curios ce s-a intamplat pe acolo, mai ales cu zgomotul metalic de care spui tu.

    Cum de ti-ai dat seama ca este sarita cureaua de la punct, deoarece jos la vilbrochen nu ai cum sa vezi, fara sa demontezi capacele si fulia.

    Cand ai schimbat cureaua, rola si intinzatorul la transmisie, ai stat langa mecanic si ai urmarit lucrarea?

    Tu ai spus ca a fost schimbata distributia la 205.000 km. in Germania.

    Nu te supara pe mine, dar din poza ta se vede clar ca acolo nu s-a umblat niciodata, mai ales cum arata cureaua si rola de la distributie. Tu vrei sa spui ca aia e curea si rola noua, pusa de vre-o 22.000 km.? Da-mi voie sa-ti spun ca eu nu cred.
    Iti doresc bafta.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  17. Puiu

    Puiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 diesel , an 2011 , 170CP
    Istoricul e descarcat la audi in timisoara. Ce scrie in carte e si pe istoric. Pe cureaua de distributie scrie fabricatie februarie 2015. Nu sunt minciuni. Asta e seria de sasiu. Verifica si vezi. De cureaua de alternator am spus ca eu am schimbat.o cand am revenit in tara si sa rupt dupa aprox 5 mii de km. Daunele ?! Audi are o protectie la axul cu came si in cazul in care se rupe distributia camele se deplaseaza de pe ax si nu mai da piston in supapa. Am cumparat axele cu came. 1500 ron din dezmembrari. Maine e gata masina. Va scriu dupa aia. Pt ceilalti posesori. Mai e o buba ascunsa la audi a6. Pompa de ulei care are o tija ce se scimba la 100 de mii de km. Altfel se va invarti in gol si pica turbina si pompa de inalta.... in cazuri mai nefericite chiuloasa. Rezolvare e inlocuirea ei cu una clasica cu durata mult mai mare de viata. Operatiunea costa 1000 ron. Am sa fac si asta si am sa va postez poze sa stiti.

    Distributia se schimba pentru prima data la 210 mii de km. Mi.am dat seama ca e sarita de la punct cand am vazut ca, cureaua de alternator e infasurata pe fulia vibrochenului si masina nu mai pornea. In mod normal porneste fara acea curea. Mi-a spus si mecanicul ca daca se rupea ... o pierdeam.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  19. Puiu

    Puiu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.0 diesel , an 2011 , 170CP
    Am sa.ti arat eu ca se remediaza ! In curand o sa.ti arat in imagini pompa veche si cea noua ! Daca cei care au postat nu au gasit solutii, nu inseamna ca nu exista solutii. Eu tocmai am gasit.o pt ca am intalnit pe cine trebuie !
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu-mi spune mie ce trebuie sa fac. :) Eu repar pompe din astea (printre altele) de peste 10 ani de zile. Eu ti-am spus altceva: adica trebuia sa fii atent la problema asta si nu sa astepti sa-ti pice pompa. Trebuia sa rectifici pompa imediat cum ai luat masina. Vezi ca tu trebuie sa modifici imbusul ala si sa maresti gaura in balansier nu sa pui alta pompa de 1.9 TDI. Deja am discutat asta pe forum de sute de ori pana acum. Citeste topicul indicat.
     

Distribuie pagina asta