1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributie motor 1.6 benzina la A4 B5 - interval inlocuire - piese folosite

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de CIPRIOTTU, 23 Sep 2007.

  1. claudyyu

    claudyyu 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2012
    Locație:
    M A R T E
    Masina:
    Audi A4, 1.6, ADP
    e b5 din 1995 cu motor de 1,6 cu 3 curele :)) distributie, clima si alternator.
     
  2. Tyger

    Tyger 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Visina , jud. Olt
    Masina:
    Audi A4 B5 ,Motor 1.6 ADP ,An 1996
    Ma refeream si la un cod de motor,dar hai sa le luam prin eliminare,daca ai 1.6 ADP de exemplu cum am eu,nu ai pompa de apa pe cureaua de ditributie ci este antrenata separat de o alta curea,deci propriuzis nu intra in kit distributie,cu toate ca se recomanda si schimbarea ei(eu personal nu am schimbat-o ,decat cureaua care o antrena pentru ca mi sa parut buna si nu era pe cureaua de distributie,dar acum fiecare face pe propria raspundere!),iar daca ai unul din celelalte 4tipuri de motoare de 1.6 benzina ,are si pompa de apa inclusa pe "circuitul" ditributiei,deci obligatoriu ar trebui sa te oblige sa o schimbi odata cu distributia.Legat de cureaua de accesorii,nu e asa periculoasa ca cea de distributie in caz ca se rupe ,dar nu ar fi rau daca ai schimbao ca sa iti iei o grija de la ea.Referitor la garantie,cum tiam mai zis,un service care se respecta ar trebui sati dea garantie la orice lucrare efectuata asupra masinii, presupunand si ca lucreaza cu piesele lor.
     
  3. claudyyu

    claudyyu 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2012
    Locație:
    M A R T E
    Masina:
    Audi A4, 1.6, ADP
    e ADP am verificat acum cartea masinii
     
    Ultima editare: 15 Sep 2012
  4. Tyger

    Tyger 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Visina , jud. Olt
    Masina:
    Audi A4 B5 ,Motor 1.6 ADP ,An 1996
    E relativ usor sa schimbi distributia ,numai ca partea mai nasoala este ca trebuie demontata toata partea fata: bara,faruri,radiator etc. ,iar dupa aceea e floare la ureche.Recomandabil sa schimbi si antigelul daca nu e schimbat de curand,ca oricum o sa se mai piarda cand dai radiatorul jos.
     
  5. claudyyu

    claudyyu 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2012
    Locație:
    M A R T E
    Masina:
    Audi A4, 1.6, ADP
    antigelul e de iarna trecuta, ca sa schimb distributia trebuie sa dau jos si cureaua de la alternator si cea de la clima nu ?
     
  6. Tyger

    Tyger 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Visina , jud. Olt
    Masina:
    Audi A4 B5 ,Motor 1.6 ADP ,An 1996
    Da ca sa ajungi la cureaua de distributie trebuiesc date jos si celelalte curele,daca ai schimbat antigelul iarna trecuta,acum doar o sa completezi ce se pierde,nu mai e nevoie sal schimbi.
     
  7. covesanu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    audi A4 b5 ,1997
    Ultima editare de un moderator: 10 Oct 2014
  8. Shaolyn_leu

    Shaolyn_leu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8p Sportback 1.6FSI 2006
    Colegi: tipul de motor, ADP sau ADR este scris in carte, nu ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Noi 2012
  9. RazvanNT 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2011
    Locație:
    Piatra Neamt/Almas
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 ADR 1995 GPL
    re

    Da este scris in cartea de identitate a masinii, in portbagaj pe eticheta aia de langa roata de rezerva, in cartea service daca este, e scris si pe motor sau il gasesti dupa vin(serie caroserie).
    Ce nu inteleg eu din intrebarea ta si sper ca ma vei lamuri: nu ai idee ce motor ai si vrei sa schimbi distributia sau ce anume?
    ADP este motor de 1,6 74kw si ADR este motor de 1,8 si 92kw.
     
  10. Shaolyn_leu

    Shaolyn_leu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8p Sportback 1.6FSI 2006
    Am inteles, multumesc tuturor pentru reply.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2012
  11. kgy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4 b5 1.6 75 kw 2000 motor ALZ
    buna seara fani AUDI


    am un Audi A4 motor 1.6 75kw an de fabricatie 08.2000 cod motor ALZ
    ce trebuie sa cumpar in afara de kit de distributie (curea distributie, rola de intindere si pompa de apa) pentru a schimba distributia?
    trebuie sa cumpar si amortizor intindere curea?pretul pentru unul original costa 510 ron
    va atasez factura proforma pentru piese originale AUDI
     
  12. dma

    dma 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 , 1,6 ALZ , 2004
    Cand am schimbat distributia ( in urma cu 1 an ) am pus tot OEM si am ajuns maxim pe la 650 de lei cu piesele + 400 lei manopera ! ( curea + role + intinzator + pompa apa ) .
     
  13. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    kgy1984, ce inseamna la tine "piese OEM"? Uite, mai jos ai o lista cu un set distributie comandat duminica si care trebuie sa-mi ajunga azi.Prima poza. A doua e lista intreaga cu ce am cumparat eu, atat m-au "tinut curelele" buzunarelor... E adevarat, nu schimb pompa de apa si cu atat mai putin intinzatorul. Despre piesele din lista, nu cred ca e cineva care sa spuna ca nu sunt bune.
    Iar intinzatorul ala il schimbi numai daca e vizibil defect, dar in cazul asta cureaua nu mai sta la locul ei, iar daca tu nu te pricepi, aia de la service fac ce vor cu tine...
    Fa o adunare simpla la piesele din lista de mai jos, la care mai adauga un intinzator INA - 299 lei sau Febi-Bilstein - 315 lei, plus pompa de apa Febi - 147 lei sau Valeo - 161 lei.
    O sa ai un total de 338 lei plus intinzatorul si pompa. Total care ajunge pe la aprox.750 lei.
    In plus, "protectie distributie" ? Aia ce e ? Capacul de plastic? E spart sau rupt?
    Intinzator curea compresor A.C. ? Nu mai tine cureaua intinsa? Ca ala nu se duce usor.
    Asa ca are dreptate colegul dma.
    Numai in cazul in care ai dus masina la ei, s-au uitat ce iti trebuie si intr-adevar e asa, atunci da. Desi ma indoiesc ca s-au uitat, nu aveau cum decat daca dadeau capacul jos iar asta e mai greu daca nu demontezi botul masinii macar in partea de sus...Ei ti-au facut o factura proforma tipica la un schimb de distributie. Si mai vad si un rabat de aproape jumatate la unele piese. UAU !!!
    E adevarat ca pot fi piese OEM, dar cine le face? Audi-Vw nu face piese la Ingolstadt. In plus, te dau banii afara din casa?
    Nu eu decid, banii nu sunt ai mei.
    :salute:

    L.E. Antigelul nu il vad in lista ta ! Poate iti schimba si termostatul. Si te miri ce mai gasesc ei pe acolo... Sa nu fiu gresit inteles, poate cei de la Tess chiar sunt seriosi, nu stiu, ai cerut o parere, eu ti-am dat-o !
     
    Ultima editare: 14 Aug 2013
  14. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Salut,

    am schimbat recent distributia, as spune acum 15K km. Masina merge ca uns, singura problema ar fi ceva zdruncinat la decelerare de la motor sau ceva tampoane,bucse etc.

    Singurul lucru, am observat la curea.

    Sa precizez ca in celalalt capat cureaua nu iese de pe roata, e la nivel fix cu marginea ei.
    E cureaua prea mica pentru sau nu conteaza, nimic de ingrijorat?
     
  15. unnamed

    unnamed 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    a4,b5,1998, 1.6 AHL
    E normal sa fie cu cativa mm mai mica decat fulia de la axul cu came, asa e la toate motoarele
     
  16. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    ok, multumesc. Nimic de speriat, o grija eliminata.
     
  17. black water 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    domnesti IF
    Masina:
    a4/b5 1.6 benzina 1998
    buna seara

    Am un A4 1.6 benzina din 1998 as dori sa schimb distributia ce trebuie sa cumpar inafara de curea?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit acest topic integral ?
     
  19. audicriss26 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2014
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 2.6 1997 (ABC) 150cp
    daca nu stii cand s-a schimbat ultima oara i-ti recomand sa schimbi kitul complet si pompa de apa iar antigelul trebuie sa fie cel roz special pt- audi
     
  20. iulian_18

    iulian_18 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, 1.6 (101 Cp ), 1995
    In cazul schimbarii kitului de distributie, eu recomand sa dati destul de mare atentie si la partea de accesorii. In mod normal un kit de distributie se schimba impreuna cu cel de accesorii. Dc ? Este evident faptul ca in timp la toate piesele apar uzuri. In special curelele de accesorii crapa in timp de la caldura / frig + tensionare si va puteti trezi cu surprize mai ales daca nu sunteti sigur daca fostul proprietar a intervenit asupra accesoriilor.
    Pt motoarele ADP - eu recoman la modul cel mai insistent sa schimbati si pompa de apa, mai ales daca are o vechime mai mare de 4 ani ( este vreo 250 ron max ). Aceasta pe langa faptul ca poate pierde din etanseitate, cu timpul se poate gripa --> alti bani, alta distractie
    Atentie la role ( rola intinzatoare CA / ALT ), cu timpul nu mai asigura tensiunea corespunzatoare in curele.
    Fulie ALT ( mai ales daca este cu roata libera ) - verificati-o deoarece are un rol critic pe fata accesorii.
    Kitul de accesorii va poate duce ceva mai scump decat cel de distributie, dar ar trebui sa aveti in vedere macar urmatoarele :
    - Curele ( pt ADP sunt 3 trasee )
    - Pompa apa ( pt cele cu pompa de apa pe accesorii )
    - Intinzatoare ( mecanic CA / automat ALT )
    - Roata libera ALT ( verificata --> ca idee aceasta angreneaza intr-un sens iar in celalalt se misca liber )

    Antigelul trebuie schimbat ( are rol de ungere asa ca nu va zgarciti )
    In rest... la cati mai multi km bafta !!! :)
     

Distribuie pagina asta