1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

DPF = Filtrul Particule si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B9

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de harfo_79, 8 Mai 2017.

  1. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B9 avant 2.0 TDI 150hp
    Exista vreun risc să se defecteze ceva la sistemul AdBlue dacă fac refill înainte să apăra mesajul de atenționare ?
     
  2. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Nu, nici vorba. Eu am facut de cateva ori....de fapt ultima oara a fost facut plinul chiar de catre sevice-ul oficial Audi, odata cu revizia de 60,000 km. Nici o problema.
     
    skypee apreciază asta.
  3. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9 sedan, 2.0 TFSI ultra(CVKB), S-tronic, 190CP, Model 2017
    Din contra este mai bine sa fie plin in caz ca exista reziduri... la fel cu motorina, benzina.
     
    skypee apreciază asta.
  4. dooar_eu

    dooar_eu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, DETA, 140 kw, 2016
    Salut.
    Detin un Audi A4, 2.0 TDI, Cod motor DETA, 140 kw, 2016, automat.
    Astazi, dupa pornire nu s-a mai stins martorul check engine.
    Am dat o fuga la un service multimarca, iar in urma diagnozei baietii mi-au spus ca ar fi o eroare de functionare la o rezistenta de incalzire AdBlue. Nu mi-au spus exact codul de eroare (si imi pare rau ca nu am intrebat, cu siguranta era de mare ajutor aici pe forum).
    Nu stiau sigur daca rezistenta este doar in rezervorul adblue sau mai are si alta pe injector. Au zis ca trebuie verificat (nu am mai avut timp de stat).
    Am inceput sa caut pe net raspunsuri la problema si am gasit ceva asemanator pe un forum VW.
    Intrebarile mele:
    1. daca s-a mai confruntat cineva cu aaceasta defectiune si ce rezolvare a gasit?
    2. ce face mai exact si cat de necesar este aceasta "rezistenta" de incalzire, cel putin acum vara. Pot sa mai circul o perioada asa cu masina sau risc sa stric si altceva?
    3. Pe forumul de VW se discuta despre era un kit de reparatie pompa adblue in jur de 1700 lei plus manopera aprox 400 lei, o fi valabil si pentru modelul meu de audi?


    Va multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca citesti forumul si topicurile despre DPF o sa afli ce ai de facut adica de inlocuit rezistenta AdBlue.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Rezistenta este una pe pompa si una in rezervor. Injectorul se incalzeste cu antigelul de la sistemul de racire al masinii
     
    dooar_eu apreciază asta.
  7. arber 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Romani
    Masina:
    AUDI A4 2016 2.0 150 kf
    Salut,
    La audiul meu A4 B9 din 2016 am codul de eroare 19226 - Particulate Trap Bank 1, P2002 00 [237] - Eficiența de sub Threeshold. Am înlocuit senzorul DPF, dar martorul din bord nu se stinge. O rezolvare ?

    Poate că nu am scris bine pentru că nu sunt roman, dar am folosit google translate pentru că am văzut că acest forum este perfect.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai facut adaptarea noului senzor ?
    Ai incercat regenerare fortata ?
    Ce valori ai la DPF ? Pune pozele din VCDS.
     
  9. arber 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Romani
    Masina:
    AUDI A4 2016 2.0 150 kf
    I got the same identical according to the mechanic, there is no need for adjustment, forced regeneration was done 4 times after changing the sensor but the mechanic is asking us to remove the dpf and clean it with water. According to VCDS after regeneration it shows that it has 1gr but after I send it again after two days it turns out that it has 15-20 gr.

    Am obținut același lucru în funcție de mecanic, nu este nevoie de reglare, regenerarea forțată s-a făcut de 4 ori după schimbarea senzorului, dar mecanicul ne cere să scoatem dpf-ul și să îl curățăm cu apă. Conform VCDS după regenerare, arată că are 1gr, dar după ce îl trimit din nou după două zile, se dovedește că are 15-20 gr.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Senzorul se adapteaza. DPF-ul nu se curata cu apa. Mecanicul tau e o mainuta.
     
  11. arber 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Romani
    Masina:
    AUDI A4 2016 2.0 150 kf
    In acest fel se gândește să curețe. Nu știu ce să fac, ce îmi recomandați ?

    in this way he think to clean. I don't know what to do, what you recommend me ?
     
  12. dooar_eu

    dooar_eu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, DETA, 140 kw, 2016
    Rezolvare eroare "rezistenta incalzire AdBlue":
    Cei de la reprezentanta Audi Bacau au spus ca sunt 3 rezistente si anume: una pe o conducta ce duce catre injector, una pe pompa si una in rezervor.
    Masurate, rezistentele au dat urmatoarele valori: 1.6 / 2.4 / 2.4
    Concluzia lor a fost ... modul AdBlue defect. Este pozitionat sub rezervorul de AdBlue (spatele rotii dreapta spate).
    Inlocuit modul AdBlue, sters eroarea din calculator si problema rezolvata.
     
    tox, djxme200, porto91 și încă o persoană apreciază asta.
  13. doruserea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a4 b8 2000cm3, 2015
    Buna ziua,
    Tocmai am facut o scanare cu VCDS-ul si am gasit o eroare la DPF. Tot rascolesc internetul de cateva zile si nu prea gasesc raspunsuri concrete. Ma gandesc ca aici am noroc. Mentionez ca am fost la un service astazi am demontat injectorul de adblue, sa vedem poate o fi ceva cristalizat la el dar nu, era curat. Oricum l-au suflat cu aer si cam atat deoarece curatator cu ultrasunete nu aveau. A mai ramas pompa de verificat lucru pe care nu l-am facut pentru ca erau ocupati.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @doruserea aceeasi problema am avut eu (vezi in topicul despre DPF si SRC din aria A6 C7 4G) iar problema a fost pompa de AdBlue. Eu am schimbat-o la reprezentanta si a costat 1.200 €uro.

    IMG_20200811_131603_717.jpg
     
  15. doruserea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a4 b8 2000cm3, 2015
    Multumesc.
     
  16. doruserea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a4 b8 2000cm3, 2015
    Este extraordinar ce mi sa intamplat vis-a-vis de problema de mai sus: ma programez la reprezentanta sa rezolv defectiunea pentru data de vineri dar intre timp ma gandesc sa ma duc la un service sa scot solutia de AdBlue pe care am cumparat-o de la MOL sa o inlocuiesc cu una originala. Lucru pe care l-am si facut, rezultatul: nu mai am nicio eroare in bord (adica aceea cu No engine start in 1000 km)
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Concluzia: ca și uleiul de la cutie, cumpărați Adblue doar original VW. Oricum nu ești singurul care a pățit asta, să îi dispară erorile după ce a băgat Adblue OE.
     
  18. doruserea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    onesti
    Masina:
    audi a4 b8 2000cm3, 2015
    Mi-am invatat lectia.
     
  19. marcelush

    marcelush 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Pai si care e faza - nu inteleg - stie masina de unde ai bagat tu AdBlue?
    Eu am bagat de la NorAuto anul trecut cand am luat-o... adica brand NorAuto (probabil facut de acelasi produator are face si pt VW si pt Mol si pt altii). Acelasi AdBlue, l-am bagat si in Passat - cu acelasi rezultat adica bun
    Pe urma am cumparat de la LukOil si am bagat in Skoda de serviciu - care la fel - nu a comentat

    Care e ideea cu OE - de ce sa bag OE?
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Știe injectorul și ce sărăcia o mai fi prin sistemul ăla. Adblue OE are o rețetă de aditivare exact pe sistemul VW, pe când un adblue AM e mai generic, trebuie să îndeplinească mai multe norme.

    În principiu poți avea o ardere mai precară a particulelor din DPF cu un adblue AM, poate la o uzură mai mică a filtrului nu sunt probleme dar odată ce ajungi la limita dată de producător (180k km) s-ar putea să înceapă 'dansul'.

    De ce să complici un lucru care e simplu!?
     

Distribuie pagina asta