1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Electroventilatoare la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mario.popescu, 9 Aug 2013.

  1. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    salut .Red_ acum 2 zile am facut schimbul de ulei si cand mecanicul a dat scutul jos a gasit in el siguranta aia din tabla .m-a intrebat ce e aia eu nestiind am aruncat-o. dupa doua zile a inecput sa creasca temperatura antigelului ca eroare pe vag imi da electroventilator V7 nu se roteste/blocat( cod eroare 4515). Am observat ca elicea din palastic de la ventilator se roteste singura cu mana nu mai este fixata .Spune.mi te rog care este procedura de demontare a electroventilatorului. trebuie data bara jos si radiatoarele????vreau sa ma apuc rapid de treaba imi este necesara masina urgent.Multumesc
     
  2. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Trebuie demontate bara fata si tot ce mai este necesar pentru a demonta radiatorul de racire motor, pe care este fixat suportul de electroventilator. Electroventilatorul poate fi demontat de pe suport, numai dupa ce acesta este demontat de pe radiator.
     
  3. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok multumesc. Am reusit sa scot electroventilatorul. Este sarita siguranta din capatul axului motorasului si astfel elicea nu mai este antrenata de motoras.
    Acum ce vreau sa intreb: la demontare am scos doua conducte de pe radiatorul de racire prin care se pare ca trece ulei. Ce ulei este acela ? Daca a curs cat am lucrat la masina banuiesc ca ar trebui si completat ? Multumesc pentru ajutor (masina are cutie automata)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai cutie automata nu trebuia sa faci asta adica sa demontezi acele conducte. Sunt conductele de racire ale uleiului din cutie. De ce nu te documentezi (cateva saptamani sa citesti) inainte de a te apuca sa faci ceva la masina ? De ce te apuci daca nu ai cunostintele necesare ? De ce nu mergeti la un profesionist, indiferent cat costa chiar daca trebuie sa mergeti cu masina pe platforma ? Acum trebuie sa umbli la cutia automata ca sa completezi cu ulei. Se foloseste o pompa speciala. Nu ar fi trebut sa-ti spun nimic si tu sa iti fi distrus cutia pentru ca mergi cu ulei sub limita.

    Discutia despre ulei la cutie se incheie aici pentru ca nu discutam aici despre asta in acest topic si facem o varza din topic cu subiecte diferite.
    Daca ai nelamuriri in privinta asta citesti topicul dedicat si daca nu gasesti raspunsul intrebi acolo.
     
  5. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    Salut am un a4 b8 2010,si am o problema cu ventilatoarele de pe radiator. Nu mai pornesc, pe tester îmi arata scurtcircuit masa ventilator.sa uitat electricianul și ca probabil ar fi unitatea de comanda ventilatoare.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si e greu sa schimbi modulul aflat pe electroventilator cu unul nou OE sau echivalent ca si marca cu cel OE ? Este o defectiune destul de des intalnita la masina ta. S-a mai discutat despre asta. Vezi ca inlocuirea trebuie sa o faca cineva priceput pentru ca la demontare si montare pentru inlocuire modul comanda electroventilatoare sunt ceva pasi mai deosebiti de facut.
     
  7. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    Salut Cristi, ma gândeam ca ar mai putea fi și altceva, ce ar putea sa mai dea eroarea cu scurtcircuit masa . Din câte am văzut prețul la unitate noua e destul de mare. Nustiu dacă are rost sa pun SH.apropo.. Electroventilatoarele nu au siguranțe care se pot arde? Mulțumesc
     
    Ultima editare: 7 Iun 2018
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine mergi la un profesionist in electrica. Eu am umblat / demontat pe acolo la o masina ca a ta (din alt motiv) si este foarte greu de demontat si montat la loc acel modul. Se demonteaza multe subansamble al masinii. De asta ti-am propus inlocuirea directa cu unul nou daca este defect. Asta trebuie tu sa verific la un bun profesionist in electrica ce este defect cu exactitate. Bafta.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Clau85 Ce motor ai ?
    Apropo, pretul modulului nou OE este undeva la 1200-1300 ron, este chiar asa o mare problema 250-300 € la o masina pe care ai platit mii de € ?
     
  10. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    E motor de 2 litri, 143 cp, manuala.
     
  11. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    Salut, am fost azi la un electrician bun, și mi_a rezolvat problema cu ventilatoarele. se pare că era vorba despre o siguranță fuzibila de dimensiuni mai mari care nu se afla în zona panoului de siguranțe.
     
  12. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Si unde se afla nu scrii ?
     
  13. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    Undeva în zona unități de comanda a ventilatoarelor, în spate la ventilatoare e unitatea.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai nici o siguranta acolo.
     
  15. Clau85

    Clau85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 2010
    Sa ști ca și eu m-am gândit ca nu prea ar avea ce sa caute siguranță acolo. Explicația care am primit-o și eu de la service: o siguranță care s-ar afla în zona unități arsa: "o siguranta mai deosebita mai mare" de felul unei platbande. Adevarul e ca mi-a părut bine ca nu a fost alta problema. Am plătit și am plecat. Probleme de atunci nu am mai avut cu ventilatoarele.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil sa gresesc dar eu din cate stiu sigurante de genul ala sunt doar sub capacul de la borna + a bateriei.
    Presupun ca au vrut sa iti ia mai mult de 10 lei manopera si au "alterat" ei locatia. :)

    upload_2018-7-7_23-46-56.png
     
  17. Hyundai

    Hyundai 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2010
    Locație:
    suceava
    Masina:
    A4 b8 2.0 motorina 2013
    Am nevoie de puțin ajutor. Dețin un Audi a4 b8 2013 2.0 motorina 143 HP. Menționez ca temperatura exterioara e de 8 grade nu rulez cu mașina mai mult de 4, 5 km apa în bord abia dacă ajunge la 50 de grade și totuși când opresc mașina ventilatorul rămâne cuplat încă 3 min și se aude cum circula și apa în borcan. Asta s.a întâmplat de o zi. Dacă s.a mai confruntat cineva cu aceiași problema poate îmi oferă ceva informații. Mulțumesc anticipat
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai amestecat simptomele. Citeste forumul. Ai explicatii pentru tot ce ai intrebat. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse. Inca ceva: trece-ti in profil (sub username) obligatoriu si cod motor ca sa stim exact despre ce vorbesti cand scrii pe forum.
     
  19. hommie07

    hommie07 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2015
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A6 C7 Allroad,3.0TFSI cod motor CREC,2016
    Salut.
    Electroventilatorul imi vibreaza foarte tare si am decis sa il schimb. As avea totusi o intrebare: dupa inlocuirea ventilatorului trebuie de facut anumite setari pe tester ? Merci. Am uitat sa specific cod motor CAGB model 2010. Am doar un singur ventilator pe radiator.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu trebuie sa faci nimic altceva decat sa inlocuiesti ventilatorul si eventual sa stergi erorile daca exista.
     

Distribuie pagina asta