1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament - Modificare - inlocuire tipsuri - montare evacuare dubla si Active Sound Exhaust la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 25 Iul 2010.

  1. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    Atâta timp cât se poate monta diffuserul de S4 pe o bara S-line tind sa cred ca și evacuarea de S4 se poate monta pe A4 fără prea multe batai de cap.
    Cel puțin de la intermediara spre finale nu cred ca trebuie prea multe modificări.
    Pana la intermediara trebuie sa faci adaptări pentru ca la A4 simplu ai o singura țeavă iar la S$ sunt 2 țevi cu 2 catalizatoare.
     
    AdiB apreciază asta.
  2. SebastianCostin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAGA, Automat
    Buna,

    Doresc sa montez evacuare dubla stanga+dreapta (single tips/parte) pe un A4 B8 Avant 2011. Fara pretentii de sunet sportiv doar estetic.
    Din cate am inteles am nevoie de urmatoarele:

    - difuzor bara spate evacuare dubla => model bara non S-line
    - esapament dublu de la mijloc pana in spate (potrivesc de A5 2.7 sau 3.0) + suport prindere partea dreapta
    - element aluminiu protectie caldura dreapata
    - Surub + saibe prindere

    Va rog sa-mi confirmati cei ce ati facut aceasta modificare si eventual o poza cu rezultatul
     
    Iulian06 apreciază asta.
  3. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare si a cumpărat cineva racord eșapament de toba din inox ceva mai bun , deoarece m am saturat sa îl schimb anual pe cel de la bosal din cauza materialul prost care ruginește si se rupe , doresc sa cumpăr unul din inox sau ceva bun
     
  4. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Pai ia original si nu mai rugineste , la masina mea ca e din 2002 inca e perfect.
     
  5. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am trimis la depozit pentru original , aștept oferta , sau dacă aveți codul
     
    flawyl31 apreciază asta.
  6. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am găsit unul original , mulțumesc
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @Peto Poți sa ne arăți ce ai găsit și unde?
     
  8. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    La un depozit cu care lucrez, durează 3-5 zile sa aduca acel racord.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  9. David Cristianrun

    David Cristianrun 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2021
    Locație:
    Lipănești
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi CAGA 2009
    Salutare! Aveți idee dacă la 2.0 tdi CAGA se produce sunetul ăla de bufniță, ca la vechile PD-uri, cu straight pipe din inox?
     
  10. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Dacă anulezi DPF-ul și toate tobele, de la turbina pana in spate faci cum trebuie cu țeava de inox o sa se audă, dar, cu DPF activ nicio șansa.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si da spaga toata viata ca sa treaca ITP-ul.
     
    Peto apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @audi66, nu toata viata... Ajunge sa il opreasca odata in trafic cine trebuie si ramane fara Certificatul de Inmatriculare, apoi pune totul la loc.:)
     
  13. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salutare colegi.

    Am achiziționat o evacuare de A5 2.7TDI pe care urmează sa o montez pe masina din profil. Am citit integral topicul și am dat comanda de ce mai aveam nevoie, dar vin la voi cu întrebarea: cum ați rezolvat sistemul de reducție și distanță dintre țeava veche și evacuarea dubla ?
    Orice sugestie este bine venită.
     
    Ultima editare: 9 Feb 2022
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am fost la sudor si am pastrat doar flansa care se pupa cu DPF de la evacuarea veche si de acolo s-a pupat cu evacuarea noua, dar trebuie sa o cumperi de la iesirea din DPF, nu de la jumatate. Daca vrei sa o montezi de la jumatate e complicat, ar trebui reductie. Eu am luat dar nu am reusit sa o montez si am iesit mai bine pe varianta asta, e ca de fabrica fiindca traseul la V6 e la fel pana la racordul flexibil apoi ia curba peste cutie sus.

    evacuare 1.jpg evacuare 2.jpg evacuare 3.jpg
     
    andyzaharia și p.m.serban apreciază asta.
  15. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut,

    Si rezolvarea:

    C7111F60-F280-4B2B-8ADD-22ABC30B1470.jpeg 17FFD6E4-B268-4C56-9064-E5DCDD49F53F.jpeg 4414931B-F3A3-4D23-B461-63EFFB4D7A58.jpeg F90ECCD8-EB20-452C-A454-40A00FC11D75.jpeg DECBAB37-7429-408A-9A86-B3D19B11A6A5.jpeg FB7C047A-2FB3-473A-B281-FC87EF0D53B0.jpeg 9A3E00F3-F911-443A-BC7C-166BF608D40D.jpeg E15F74EF-B490-4102-A77E-1BA8B3FB0F99.jpeg
     
    arazvan2002 și Peto apreciază asta.
  16. Barosyka

    Barosyka 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TDI CAGA manual
    Salutare p.m.serban,
    As vrea sa imi inlocuiesc / schimb si eu esapamentul la masina. Ma poti lamuri si pe mine cu privire la ce inseamna distanta, la ce anume te-ai referit ? Dacă montez aceste evacuări duble, teava vine prea scurta sau prea lunga și este nevoie sa tai din ea ? Apropo cum se comporta acum după ceva timp, a ruginit sau ai mai întâmpinat ceva probleme cu ea ?
    Cei care ma puteți ajuta, as dori sa știu ce diametru are evacuarea de A4 B8 Avant 2,7 tdi (cea pe care doresc sa o montez ) și ce diametru are cea de pe mașina mea A4 B8 2.0 tdi cod motor CAGA sedan, in zona unde trebuie făcută reducția ? Va mulțumesc mult.
     
  17. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare,
    Stie cineva daca se potrivește toba de la un Audi A4 B8 cu motor 2.0 TFSI pe alt A4 B8 dar cu motor 2.0 TDI ? Am încercuit locul unde aș vrea să o pun/montez si din câte am observat flansele de la catalizator sunt la fel. Eu doresc să o pun/montez din cauza sunetului. Am deja una de la turboworks dar nu reține zgomotul prea mult și am găsit această intermediară cu tot cu flexibil care parcă ar veni la fix. Mulțumesc.

    upload_2023-12-6_20-45-9.jpeg upload_2023-12-6_20-45-16.jpeg
     
  18. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Cu mici adaptări se potrivește intermediara de la motorizarea 2.0 TFSI de pe Audi A4 B8.

    upload_2023-12-31_0-41-22.jpeg
     
  19. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut @Barosyka , scuze de întârziere. Prima dată am optat la modificarea jumătății finale, lucru pe care l-am regretat.
    Recomandarea mea este să cauți o evacuare completă de 2.7 / 3.0. și să sudezi la racordul flexibil. La îmbinări am folosit vaselină pe bază de cupru și nu, nu a ruginit.

    spor !
     
  20. Barosyka

    Barosyka 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TDI CAGA manual
    @p.m.serban poți sa-mi zici și mie te rog ce nu ți-a placut, care este inconvenientul când procedezi așa și schimbi doar de la jumătate in spate și nu toată evacuarea de la filtru de particule in spate, cum recomanzi tu acum ? Mulțumesc
     

Distribuie pagina asta