1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament si/sau evacuare la TT Mk1 (8N) - modificare evacuare - montare tipsuri

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de mihai_buldogu, 20 Ian 2010.

  1. mihai_buldogu

    mihai_buldogu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt cupe 1.8 T
    Pentru cei care aveti TT Mk1 cu o singura sonda lambda inainte de catalizator si pile la itp puteti trage teava din down pipe pana la final. Masina se schimba complet. Am fost eu cobai si a iesit extraordinar. Daca pastrati toba finala nu face nici mare galagie (eliminati doar catalizator si toba intermediara).
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iul 2013
  2. Hudy

    Hudy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8T Quattro
    re

    M-ai facut curios :)
    Cum se schimba complet, in ce sens? Trage mai bine?
    Poti sa-mi zici si cat te-a costat isprava asta?
     
  3. mihai_buldogu

    mihai_buldogu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt cupe 1.8 T
    da, trage mai bine, urca mai repde in ture , trage un pik mai bine la ture mari ! zgomotul nu este foarte mare daca pastrezi Toba finala ! Nu stiu ce cai castigi! daca castigi ?!!! insa forta ( cuplu ) se simte ! de costat nu costa f mult cam 150 e !
     

Distribuie pagina asta