1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament si/sau sistemul de evacuare - Modificare evacuare la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Scorpiono, 13 Ian 2010.

  1. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Mulțumesc mult..toată stima
     
  2. Lau Gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Salzburg
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI QUATTRO
    Noxele s-au schimbat cu ceva??Adica dā fum?
     
  3. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Salutare, as vrea sa imi fac o evacuare.full.inox cap coada si sa anulez toate catalizatoarele dar mecanicul spune că primul catalizatoe este important? Afectează cu ceva daca le elimin pe toate?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Da, mai mult fum si miros intepator.
     
  5. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Nu afectează cumva si cuplu la turatii joase?
    Mai are cineva facuta evacuare si imi poate da un sfat in legatura cu catalizatoarele daca se pierde ceva putere?


    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  6. AlexandruC

    AlexandruC 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C6 4F FL , 2011 , 2.0 TDI , Multitronic , S-line
    Salutare , imi poate spune si mie cineva diametrul tevii inainte de intermediare CAHA 2.0 Tdi 170 cai S-line . Nu stiu daca e diferita de restul , din pacate n-am nici-o poza dar la cum am vazut eu . De la coada la cap sunt asa finale-intermediare-imbinatura cu 2 inele care - apoi teava goala si dreapta pana la dpf .

    Vreau sa o decuplez de unde este imbinata si fix intre treava goala si intermediare sa leg o valva .
     
  7. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) 2005 3.0TDI BMK quattro Tiptronic
    Salut,
    Va rog frumos, am si eu nevoie de o schema cu evacuarea de la motorizarea 2.8 FSI (cutie manuala fara Quattro) de pe A6 C6 facelift. Ma intereseaza in special sa vad in cate bucati se desface. Multumesc din suflet.
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    CDK, ai atasament.
     
    CDK apreciază asta.
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare,
    Imi poate spune cineva ce part number are sonda lambda la Audi A6 C6, 2010, 2.7 TDI cod motor CAND ? Am cautat pe trei programe online puse la dispozitie de colegi, inclusiv pe cel pus astazi de Cristi dar fara succes, PN-ul nu este afisat.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    turbo_diessel apreciază asta.
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    mihaicristian apreciază asta.

Distribuie pagina asta