1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Esapament si/sau sistemul de evacuare - Modificare evacuare la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Scorpiono, 13 Ian 2010.

  1. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Mulțumesc mult..toată stima
     
  2. Lau Gruia 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Salzburg
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0 TDI QUATTRO
    Noxele s-au schimbat cu ceva??Adica dā fum?
     
  3. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Salutare, as vrea sa imi fac o evacuare.full.inox cap coada si sa anulez toate catalizatoarele dar mecanicul spune că primul catalizatoe este important? Afectează cu ceva daca le elimin pe toate?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, mai mult fum si miros intepator.
     
  5. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Nu afectează cumva si cuplu la turatii joase?
    Mai are cineva facuta evacuare si imi poate da un sfat in legatura cu catalizatoarele daca se pierde ceva putere?


    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  6. AlexandruC

    AlexandruC 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A8L , 3.0 TDI CTBA , 2014
    Salutare , imi poate spune si mie cineva diametrul tevii inainte de intermediare CAHA 2.0 Tdi 170 cai S-line . Nu stiu daca e diferita de restul , din pacate n-am nici-o poza dar la cum am vazut eu . De la coada la cap sunt asa finale-intermediare-imbinatura cu 2 inele care - apoi teava goala si dreapta pana la dpf .

    Vreau sa o decuplez de unde este imbinata si fix intre treava goala si intermediare sa leg o valva .
     
  7. CDK 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 C6 (4F) berlina 2010 2.8FSI 190 manual fara quattro
    Salut,
    Va rog frumos, am si eu nevoie de o schema cu evacuarea de la motorizarea 2.8 FSI (cutie manuala fara Quattro) de pe A6 C6 facelift. Ma intereseaza in special sa vad in cate bucati se desface. Multumesc din suflet.
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    CDK, ai atasament.
     
    CDK apreciază asta.
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare,
    Imi poate spune cineva ce part number are sonda lambda la Audi A6 C6, 2010, 2.7 TDI cod motor CAND ? Am cautat pe trei programe online puse la dispozitie de colegi, inclusiv pe cel pus astazi de Cristi dar fara succes, PN-ul nu este afisat.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    turbo_diessel apreciază asta.
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    mihaicristian apreciază asta.
  12. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Salut,

    As vrea sa schimb racordul flexibil la masina mea (A6 2011), trebuie cumva "comandat pe dimensiuni si sudat" (cum mi-a zis cineva de la service)? Piesa asta nu are un cod sa o comanzi exact pt masina in cauza si sa o montezi direct? As vrea sa cumpar piesa dupa cod, ma ajuta cineva cu un cod?
    De asemenea, pentru schimbare e nevoie sa dai toata toba jos?
    Mersi
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit ceva din acest topic si nu numai din acest topic ?
    Da.
    Nu
    Nu exista cod pentru racordul flexibil. Se cumpara in functie de dimensiunea tevii de esapament.
    De cele mai multe ori se demonteaza de la jumatatea tevii de esapament. Este obligatoriu de cumparat un racord de legatura si pasta pentru esapament (obligatoriu trebuie pasta altfel nu poate fi montata si demontata teava de la esapament) deoarece acel care il ai acum pe masina este terminat si de cele mai multe ori se scoate de pe masina prin taiere cu flexul deoarece rugineste mai precis ruginesc suruburile.

    Mai trebuie cumparata si o garnitura metalica adica cea dintre catalizatorul tau si teava de esapament deoarece actuala este deja turtita si cand o sa o montezi pe cea veche inapoi pe acolo exista riscul sa "sufle". Acea garnitura din tabla se cumpara obligatoriu noua si originala dar de obicei nu vine/se gaseste (depinde de marca si modelul masinii) ca piesa de schimb una OE = originala si atunci cumperi una AM.

    Nu inteleg de ce intrebi asta cand tot ce ti-am explicat eu trebuia sa stie cel care sudeaza racorduri flexibile ale esapamantului.
    NU mecanicul sudeaza racorduri ci tinichigiul. Mecanicul doar demonteaza elementele si tinichigiul sudeaza.

    Tot ce ti-am explicat eu este scris pe forum de zeci de ori in mai multe topicuri care chiar daca nu au legatura cu modelul tau de masina, ce scrie acolo se aplica si la modelul tau de esapament adica atunci cand se schimba un racord flexibil la fel se procedeaza la toate modelele de Audi, dar nu ai citit nimic.
    Si tot ce ti-am explicat eu deja trebuia sa stii daca ai fi avut putin asa habar despre masinii.
     
  14. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Multumesc pentrut informatii.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei ce au nevoie de racordul pentru evacuare (unde pur si simplu se dizolva clemele datorita ruginii), ori luati OE ori ERNST, orice alt brand nu va rezista (FAI, Topran, Vaico, etc.).

    Piesa OE costa 40-45€ (o fabrica KICO pentru VAG si nu numai, dar doar repere OE, nu si AM).
    AM pe ERNST costa 9-10€.

    Pe C6 sunt 2 tipuri, verificati dimensiunea in ETKA sau masurati direct pe masina inainte de a cumpara.

    55 x 95 - ERNST 223 416
    50 x 95 - ERNST 223 447

    P.S.:
    Eu am dat cu vaselina pe baza de cupru pe racord, pe toata suprafata acoperita de cleme si am inlocuit suruburile cu unele de inox.

    upload_2022-1-17_15-5-48.png
    upload_2022-1-17_15-8-50.jpeg
    upload_2022-1-21_18-40-0.jpeg
    upload_2022-1-21_18-40-41.jpeg
    upload_2022-1-21_18-41-19.jpeg
     
    DrLexic și NonoGe apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are cineva o sursa pentru diffuser tip RS pentru facelift sedan non S-Line ?

    Nu mai doresc quad-uri, le-am avut deja pe 2 masini.

    upload_2022-6-26_17-5-1.png
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Foarte ok diffuser-ul, ca si calitate.
    Am impresia ca de pe acelasi site l-a luat si @mik15


    Inainte de vopsire :

    upload_2022-8-30_17-35-30.jpeg

    Vopsit, in culoarea originala de RS6 4G.
    Pe RS6 4F e doar negru mat.

    upload_2022-8-30_17-37-53.jpeg
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Potrivire aproape perfecta.

    upload_2022-8-31_11-16-46.jpeg
     
    turbo_diessel, mihaicristian și Aurel G apreciază asta.
  20. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Frumos! Acum sa vedem si cum arata pe masina:)
     

Distribuie pagina asta