1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si / sau ABS aprins in bord la A6 C5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 10 Mai 2010.

  1. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    De ceva timp,se aprinde martorul esp la usoare curbe si viteza pana in 60/h..se aprinde si cand iau curbe mai in viteza,deci funtioneaza si cand ar fi normal sa se aprinda. Problema care ma ingrijoreaza mai tare e ca la drum intins,in viteza a6-a,aveam vreo 140-160,am piscat frana usor din motive de trafic,am ajuns pe la 100km/h si am apasat acceleratia,dar a avut o ezitare vreo 4-7sec.(gen limp mode)nu se tura si in acest timp CLIPEA ESP-ul,dar usor si-a revenit.(tot in a 6-a eram) Cam de la ce s-ar trage?
    Multumesc.
     
  2. florinutzu16

    florinutzu16 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 2.5 v6 quattro 2000; Alfa 147 hatchback
    Ar putea fi de vina rotile prea mari(asta am auzit nu cred),sau un senzor esp defect(inregistreaza gresit sau ceva de genu.).Daca gresesc cu ceva scz.Sper ca am fost de ajutor si poate ma corecteaza si pe mine ceilalti colegi si mai ales sa-l indrume pe ,,parizianu''
     
  3. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Ms mult florin de sugestie.Rotile sunt standard pe 16'',iar senzorul tocmai a fost schimbat acum 2 luni cu unul de la dezmembrari,nu era bulit capul ce citeste rotatia capului de planetara.
    *Oricum mai astept ceva pareri,ca pe joi, vineri as avea timp sa ii fac o diagnoza si totusi ma ingrijoreaza sa merg asa in acest timp..poate e ceva mai grav decat o chestie electrica.
     
  4. tdanielv

    tdanielv Bronze Member

    Înscris:
    21 Apr 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 Avant B6 116CP
    salut,

    s-ar putea sa fie pe duca switch-ul de la pedala de frana.
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    ar fi varianta sa fie diferente de profil sau presiune la cauciucurile de pe fata.
    daca ai cauciucurile de iarna e posibil sa fie si din cauza asta, mai ales la cat de cald a fost zilele astea. ma refer aici la cauciucurile de pe puntea cu tractiune( fata in cazul tau)
    daca nu unghiurile de fuga si cadere ar trebui verificate, recomand sa mergi in tatarasi, pe ion creanga, e in jur de 100 ron dar sunt cam cei mai buni din iasi
     
    Ultima editare: 11 Mai 2010
  6. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Ca anvelope pe fata am 205/16 spate 225. Pe fata anvelopele sunt aceasi marca uzura egala,iar pe spate am unu de iarna.
     
  7. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Are vreo legatura latimea anvelopelor de pe fata cu cele de spate? ca de cand le-am schimbat a inceput sa apara ESP in bord--sau e doar o coincidenta.
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    pai si pe spate cred ca ai un senzor esp si e posibil
    incearca sa pui aceleasi dimensiuni si pe fata si pe spate sa vezi daca mai face la fel
     
  9. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Pe spate nu are senzor.Pe fata senzorul abs are si rol de esp.Ma gandesc ca fiind rotile mai inguste pe fata,are o usoara tendinta de subvirare si de asta intra in functiune.Nu e o problema asa mare daca se aprinde doar din cauza anvelopelor.Ma gandeam ca e ceva mai grav.
    Ms mult.
     
  10. RealPusky 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5/8R 2010 - 3.0 TDI CCWA‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏Audi A6/C7 2013 - 3.0 TDI CDUD
    Mai mult ca sigur sunt anvelopele de pe spate. Acelasi lucru lam facut si eu. Am fost si miam montat de 225 pe spate si am avut exact aceleasi probleme. M-am dus si le-am schimbat cu unele pe 205 si au disparut grijile :).
     
  11. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Am avut tot setul de 225,dar nu eram asa multumit de aceasta dimensiune pe fata(era mai greoaie directie),am pus pe fata 205 si se simte clar diferenta..in bine.Am sa le las asa,nu ma deranjeaza ca intra mai repede in curbe ESP...se vede mai frumos cu 225:)
     
  12. danemil 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    buzau / rm.sarat
    Masina:
    audi a6 2,5 tdi 162 cp anul 2004
    Am și eu o problema, poate ma ajuta cineva. De ceva timp mi se aprinde martorul ESP din bord moment în care "mi se taie" accelerația adică îmi scade turația nu mai trage și are și un "ronțăit" mai strident la motor. Perioada care sta aprins variază de la câteva secunde pana la minute, se cuplează și se decuplează singur. Am încercat sa merg cu el decuplat din comanda de pe bord dar nu am rezolvat nimic. Pe tester totul este OK
     
  13. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    face scurt pe undeva firul..se intrerupe undeva..,cred ca in dreptul rotii,mai exact pe la fuzeta.Asa face esp-ul..taie acceleratia.
     
  14. danemil 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    buzau / rm.sarat
    Masina:
    audi a6 2,5 tdi 162 cp anul 2004
    nu am gasit la roata nimic in schimb am gasit izolatia de la capacul motor roasa de soareci deci pe undeva exista un scurt!
     
  15. danemil 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    buzau / rm.sarat
    Masina:
    audi a6 2,5 tdi 162 cp anul 2004
    am gasit problema! era la distributie, pompa de injectie nu era bine pusa la punct de aceea aprindea esp-ul
     
  16. djcyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Fieni
    Masina:
    allroad 2.5 tdi 2002 132 kw AKE
    poblema asta am avuto si eu, eu a trebuit sa schimb bratele superioare si pe stanga si pe dreapta, erau crapate bucsile la brate.stima
     
  17. alex_ipsilanti

    alex_ipsilanti 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 2000
    ABS la A6 C5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

    Salutare s ar potrivi o unitate abs cu seria 8E0 614 111 in locul unei cu seria 8E0 614 111 AH? Vanzatorul m a asigurat ca da...voi c ziceti???ms
     
  18. dugu_dl 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2011
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4,2.5tdi,2000
    8E0 614 111 AH s a montat pe audi a4/a6/vw passat (B5)din 97-01 si are fuctia de ABS si ASR, fara CAN.Coduri inlocuitoare mai sunt 8E0 614 111 H (audi A4 B5), 3B0 614 111 (vw passat B5 si audi A6) acest cod mai inlocuieste si 8E0 614 111 AQ
    DA se potriveste si 8E0 614 111 acest model e compatibil cu toate codurile de mai sus .are ABS , ASR si e fara CAN.e varianta pusa pe masina mea si merge de 2 ani fara probleme.
     
  19. cosminDO 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    A6 2.4 1999
    Unitate Abs

    Codul De Pe Unitatea De Abs 3b0 614 111 Inlocuieste 8e0 614 111 Ah???
     
  20. muki41

    muki41 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2010
    Locație:
    anglia
    Masina:
    AUDI A8 D3(4E) 3.0 2005
    am si eu aceeas problema cu unitatea ABS.monentan nu am posibilitatea sa o schimb.ce se poate intampla daca continui sa circul cu masina asa?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2011

Distribuie pagina asta