1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si / sau ABS aprins in bord la A6 C5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 10 Mai 2010.

  1. Poplacean Marius

    Poplacean Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 AVB 2004
    Trebuie reglat avansul asta e tot!
     
  2. Tudor s World

    Tudor s World 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 2500 tdi quattro 2002
    Se poate aprinde martorul ABS daca am mers cu viteza si am mai franat brusc vara avand anvelope de iarna?
     
  3. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Bună ziua,
    Sunt proprietarul unui A6 C5 2.5 tdi Quattro din 2003. Problema a început atunci când pompa de înalte m-a lăsat baltă.
    Nu am găsit pompa pe același cod asa ca am luat o alta pompa cu un alt ECU, le-am codat / adaptat. După toată procedura cutia îmi întra în avarie, iar cu mufa cutiei băgate nu mai se deplasează pe drive, desii în R merge.
    Dacă resetez cutia merge pana la un moment dat. Cu mufa cutiei scoase, mașina de deplasează, dar nu merge decât o treapta.
    A fost cineva, a verificat erorile și adaptările și spune ca modulul ABS și ESP + unghiul volanului sunt decalibrate (nu sunt codate).
    La codare ABS arata 00000. Nu a reușit sa scoată pinul login pentru ABS ( spune ca nu știe cum).
    Este posibil din cauza ABS / ESP și unghiul volanului sa pună cutia în avarie ?
    Cum se scoate codul de login pentru ABS ? Ma poate ajuta careva sa scot pinul login la modulul ABS ? Modulul ABS este Bosch 5.7.
    Menționez ca eticheta PR din portbagaj este cam deteriorata și nu se înțelege mare lucru.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se poate sa aibe legatura.
    Lasa aici seria de caroserie sa vedem daca te putem ajuta.
     
    AndreiStn apreciază asta.
  5. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    WAUZZZ4B13N035891

    [​IMG]
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Login 07357, Coding 06457.
     
    AndreiStn apreciază asta.
  7. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa ar trebui, doar sa stie ce face cu testerul.
     
  9. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Oare sa aibă dreptate și sa schimb modulul Abs din cauza acestui cod login?

    Trimis de pe al meu ANE-LX1 folosind Tapatalk
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  11. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Pai și atunci ce sa ii fac dacă nu vrea sa accepte codurile la login?

    Trimis de pe al meu ANE-LX1 folosind Tapatalk
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa faca aceasta codare la un profesionist care are interfata originala VCDS nu clona mizerie chinezeasca si care doar asta face: codari si reparatii electrice. Tu ai nimerit la un agarici. Nu un mecanic face adaptari si codari ci un electrian auto profesionist. Ai raspunsul scris de Nucu anterior.

    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  13. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Iti mulțumesc pentru răspuns. Ai punctat foarte bine, dar cam greu cu "mecanicii" și electricieni, mai ales în Ialomița. Am apelat la cine am găsit [emoji26]
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poti veni in Bucuresti pentru ca sunt destui colegi aici pe forum profesionisti in electrica si care doar asta fac unii de peste 15-20 ani.

    Si nu in ultimul rand te rog (asta pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara explicatii), sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Mașina în cauză : A6 C5 2.5tdi quattro, an 2003, cod motor AKE.
    Nucugheri, am cumpărat eu VCDS, am băgat codurile ce mi le-ai scos și au funcționat. Problema este ca nu reușesc sa trec de pasul următor, și anume finalizarea codari ABS și obligatoriu senzor G85. După login, bag codul codari ABS, se schimbă, login din nou, codul pentru setări și acolo când îmi vede cu verde spune ca nu este aliniat, iar câteodată apare error cu rosu peste tot. Nu înțeleg ce și cum, am urmat pașii de la tech ross dar nimic.

    [​IMG]
     
    Fllorin SRY apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi omule la cineva care doar asta face si are VCDS original. Tu ai cumparat o mizerie clona chinezeasca. Sunteti "masochisti" si va "spargeti capul" aiurea si inutil. Nu faci calibrarea corect si daca nici asta nu-ti iese, care este un pas simplu calibrarea unghiului, treaba e clara. Nu e nici o rusine sa recunosti ca nu te pricepi.

    Ti-am spus si te-am rugat sa iti modifici profilul. Daca vrei ajutor invata sa folosesti functiile forumului. Cand nu vrei sa inveti, suporti consecintele. Daca nu iti modifici profilul mesajele ulterioare iti vor fi sterse direct si fara explicatii.
     
  17. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Am fost la acei cineva care fac numai codari, și mi-au spus ca să schimb modulul Abs ca a fost resetat din fabrica și nu merge codul de login. Mie mi-a mers codul de login dar nu pot finaliza când trebuie calibra unghiul la volan. Pe lângă faptul ca schimbam modulul degeaba am mai pierdut 800 lei degeaba!

    Trimis de pe al meu ANE-LX1 folosind Tapatalk
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa exact ce spune in video-ul din link-ul de mai sus. Roteste volanul jumatate stanga, jumatate dreapta, verifica in blocurile de masura sa fie valoarea 0 cu volanul drept si apoi intra in Basic settings sa verifici alinierea G85. Vizioneaza/asculta de mai multe ori acel video sa intelegi exact ce si cum se face, trebuie sa reusesti.

    Ai scos afara spira si nu ai montat-o inapoi corect ? Doar asa imi explic acea valoare de -725gr.
    Daca nu, schimba spira, senzorul G85 e pe aratura.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nucu degeaba ii spunem asta pentru ca el nu stie pasii de demontat o spira si nu intelege niste lucruri elementare. Trebuie sa mearga la cineva aici in Buucresti care stie ce are de facut. Cheltuie bani aiurea fara sa se informeze putin inainte unde sa mearga.
     
  20. AndreiStn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A6
    Au umblat cei de la service, de asta nu înțeleg ce sa întâmplat. Dacă mișc de volan,valorile se schimba...

    Trimis de pe al meu ANE-LX1 folosind Tapatalk
     

Distribuie pagina asta