1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Evacuare/Esapament la Audi A4 B6 - modificari - montare tipsuri duble inox

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de TA2A2, 10 Mar 2008.

  1. Cy_Russ

    Cy_Russ 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI
    Asa e Ovidiu am B5 iar fusta este evident decupata doar pe partea stanga.Dar sa zicem ca in momentul in care iti faci evacuare custom completa, nu te mai uiti la cate va sute de euro si iti iei si un spoiler spate care sa fie gandit pentru 2 iesiri de esapament. Oricum insa asa cum spunea si colegul, si cum mai auzisem si din alte parti la diesel nu se castiga mare lucru, si cel putin nu de la un amarat de 1.9 TDI.:p si plus ca, (din cate stiu eu) sper sa nu arunce cu pietre in mine cei ce se pricep cu adevarat, evacuarea ideala este cat mai dreapta si fara multe coturi ale tevii. Iar cu catalizatorul pus, tot nu castigi mare lucru.
    Ideea de tipsuri la teava originala mi se pare foarte ok. Iar montajul din cate am inteles eu, se face taind sub unghi (oblic) astfel incat partea mai lunga sa fie la partea inferioara a tevii originale. Iar tipsul este si el taiat identic si se sudeaza pe aceeasi linie de taiere, astfel incat la final linia sudurii nu este perpendiculara pe axa tevii ci sub unghi. Insa montarea de tipsuri sau chiar tevi de esapament in plus care sa nu fie functionale este aiurea din punctul meu de vedere.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, dar B5 nu are bara stock cu decupaje in ambele parti pe nici o motorizare, asa cum se intampla la B6. O bara tuning deja nu mai arata ca si cum ar fi stock cu 2 tobe (stanga si dreapta) unde mai pui ca asta ar insemna sa modifici si pragurile si bara fata.
    Apoi ar mai trebui taiate tevile pentru ca la diesel se curbeaza in jos.
    Cat despre partea cu 2 tevi, daca te uiti la B5 o sa vezi ca din toba finala ies cele 2 tevi, pana acolo e una singura.
     
  3. Cy_Russ

    Cy_Russ 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI
    Asa este, ai dreptate de aceea am si zis ca ptr. B5 mai bine montate eventual 2 tipsuri pe tevile de esapament cele curbate in jos, si atat. Ptr. ca de refacut traseul e mult prea complicat si prea multe modificari, iar decat sa pui doar tipsuri sudate care nu duc nicaieri pe partea dreapta doar ptr. simetrie, sau sa faci cine stie ce exchibitii cu tevi intortocheate dupa toba mare doar ca sa imparti finala in 2, mai bine 2 tipsuri pentru un aspect mai placut (ptr. ca oricum sunet nu prea ai de unde) si pastrata functionalitatea din fabrica.
    Legat de partea cu cele doua tevi doar la final, asa e stiam astadar ma refeream la 2 tevi pe ambele parti ale masinii din care la sfarsit din fiecare sa se termine cu cate 2. Dar asa cum ai spus si tu nu se justifica modificarile din muuulte puncte de vedere.
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  4. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    Este cineva pe forum care are evacuare(finale) Magnaflow 14851 (B6-1.8T sau B7-2.0TFSI)
    M-ar interesa care este nivelul sunetului in interior la viteze peste 150 km/h
    mersi:hi:
    http://www.youtube.com/watch?v=nLoctlNG2jk
     
    Ultima editare: 23 Ian 2011
  5. Darkyut

    Darkyut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i, 2002
    Evacuare de la ABT

    Salut.
    Eu am 2.0 benzina si am evacuare de la ABT. Nu este galagioasa-deranjant la 150 km/h. Nici chiaar la viteza mai mare. Zgomotul incepe de pe la 3000 de ture si creste in intensitate o data cu turatia. La 150 am cam 3500 de ture, deci nu foarte tare. Te roade insa sa mergi mai tare... :)
     
  6. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    mersi:friends:...ma interesaza strict magnaflow 14851
    pe motoare turbo(dubla iesire B6 sau B7)
     
  7. stoica_razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2011
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A4,1.9tdi,2003
    exista audi A4 din 2003 cu motor de 1.9 tdi de 131 cp cu 2 tobe de evacuare stock?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mar 2011
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    da,cele cu Quattro!
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cine poate sa imi spuna cu siguranta ce diametru are teava stok dintre cat si toba intermediara la un motor 1.9TDI AVF?
     
    Ultima editare: 21 Iul 2011
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    :laugh:
    Am reusit sa aflu ridicand masna pe elevator si cu ajutorul unui subler am aflat dimensiunea. Diametrul exterior este: 55mm
     
  11. CristiA4B6

    CristiA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2012
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2004
    Am un audi a4 b6 de 1.9tdi 131cp si as vrea sa ii pun evacuare dubla. Am inteles ca pentru ai pune evacuarea trebuie sa schmb rezervorul. Asa e?
    Exista diferenta intre rezervorul de la a4 cu o evacuare de fabrica si cel de 1.8t cu 2 evacuari?
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Poti pune linistit evacuarea de 1.8T cu specificatia ca masina donatoare sa aibe tractiune fata. Forma rezervoarelor este aceeasi. Rezervorul, implicirt evacuarea difera la tractiunea quattro.
     
    Ultima editare: 6 Ian 2012
  13. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Salut Cătălin,
    Imi poti spune te rog care e distanta intre tips-uri, fiindca vreau sa imi fac o evacuare ca si a ta, dar fara a cumpara fusta spate, va fi decupata?
    Sau daca imi poti da alte repere dupa care sa decupez, in cazul in care cu timpul voi achizitiona o fusta spate S4, ca si Robitza.
    Multumesc
     
  14. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    klaudyu langa spitalul tbc, peste apa , treci pe podul Jelnii vezi ca sunt niste baieti care se ocupa cu evacuari. Dute pana acolo si vorbeste cu ei, ai si tobe/tipsuri, te ajuta ei indiferent ce vrei sa faci, dar daca as fi in locul tau, ori as face o evacuare cap-coada fara nici o toba, doar tips in capat, ori as elimina finala cu o teava si tips in capat, acuma depinde si de bugetul disponibil, si de cat de radicale vrei sa fie modificarile.
    Oricum ai face tipsul tot trebuie sudat, nu conteaza ce fel de tips alegi, oricare va merge, nu sunt pe categorii (totusi sper ca nu ai de gand sa pui ceva prostii subtiri, gen logan. :angrymod:).
    Am vazut cateva dieseluri cu evacuare cap coada si pot zice ca sunau destul de bine, acum restul depinde de tine!
    P.S. apropo de fusta, eu nu cred ca are rost sa o schimbi, e muult mai simplu sa o tai, cu grija si nici nu se va observa diferenta.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    ...dar nici groase de neam prost.
    Iar fusta, daca o tai, SE VA VEDEA 100%, cu toata grija din lumea asta - pur si simplu ii lipseste peretele pe adancime. Nu investi intr-un kitch. Daca tot dai un ban, fa-o frumoasa.
     
  16. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Potrivire evacuare

    Uite cateva poze care demonstreaza faptul ca nu sunt vizibile decuparile barii spate. Eu zic ca arata chiar ok.
    Vreau sa aud parerile voastre.
     
    Marius manea apreciază asta.
  17. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    asta ziceam si eu + nu cred ca merita sa schimbi fusta/bara pt atata rahat. daca nu faci gaura aia mai mare dacat e nevoie, si tipsurile sunt destul de apropiate de marimea gaurii aproape ca nu se vede. Sau daca vrem sa fim neaparat perfectionisti, putem merge la baietii care lucreaza in fibra etc, si sa o faca identica pe adancime
     
  18. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Salutare tuturor. Pe un A4 B6 motor 2.0 benzina se poate pune evacuarea dubla de pe 1.8t? Mentionez ca este doar de ordin estetic. Oricum trebuie sa inlocuiesc intermediara si m-am gandit si la un upgrade. Influienteaza cu ceva parametrii motorului sau ar dauna intr-un fel acestuia?. A mai facut cineva cu motor de 2.0 aceasta modificare? :respekt:
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Go for it! E plug & play
     
  20. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Multumesc Rotitza, ma bucur ca mi-ai raspuns chiar tu. De 2 zile citesc a 3 oara topicul tau a4b6 personal detailing si sunt din nou impresionat de ce ai realizat cu masina aceea iar asta m-a facut sa ma hotarasc sa imi pun si eu arcuri Eibach pro kit si dubla evacuare in acest an. Multumesc mult inca odata. :icon_thumright: :respekt:
     

Distribuie pagina asta