1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Evacuare/Esapament la Audi A4 B6 - modificari - montare tipsuri duble inox

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de TA2A2, 10 Mar 2008.

  1. soryn88

    soryn88 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI A4(B6), 1.9TDI 131CP AVF, 2004
    As vrea si eu sa pun cap coada teava goala de 63 pe 1.9 avf ce parere aveti si daca ma puteti indruma spre un meserias in bucuresti
     
  2. RaresRO0 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A4 B6 2004 1.9 TDI
    Salut colegii,
    Am un A4 B6 2004 1.9 TDI 131 si recent mi-am facut o evacuare cu 2 tipsuri exact ca in pozele de vi le voi arata. Rugamintea mea la voi este sa imi lasati niste link-uri de unde pot cumpara aceste. Nici nu stiu cum sa le numesc semi-cercuri ce acopera decupajul in fusta de bara spate, mai pe scurt am nevoie de semi-cercurile alea, nu conteaza culoarea, sa imi montez sa nu se mai vada urat decupajul .

    KAZ8E_02_Exhaust_collars_MPdenim_Z.jpg
    KAZ8E_02_Exhaust_collars_silber_instlld_Z.jpg
    KAZ8E_03_Exhaust_collars_silber_instlld_Z.jpg

    Nu conteaza culoarea lor. Daca puteti sa imi lasati un reply cu link-urile de unde pot cumpara asa ceva.. ( romania preferabil ) aici sau pe facebook-ul personal https://www.facebook.com/snekrares


    De unde pot face si eu rost de asa ceva ? Lasati'mi un link va rog frumos. De unde se pot cumpara ( preferabil Romania )
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  4. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Salutare baieti,

    Azi cand am plecat de pe loc am auzit niste zgomote ciudate de sub masina. Dupa ce am facut cateva cercetari am descoperit ca imediat dupa turbo este un record flexibil rupt, ce duce spre catalizator.
    Am atasat doua poze cu el.
    Cum pot rezolva problema asta, se repara sau trebuie inlocuit ?


    20170209_153355.jpg 20170209_153401.jpg
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se inlocuieste.
     
    mariusrizea apreciază asta.
  6. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    E neaparat necesar sa fie nou, sau pot sa iau si unul folosit ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu iti pui problema ca unul folosit va ajunge tot in starea asta in scurt timp ?
     
  8. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Pffff, ai dreptate... dar cand ma gandesc ca cel nou costa cam 850 lei !
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gasesti la orice firma ce se ocupa cu evacuari, variante aftermarket de racord flexibil.
    Sau daca stii dimensiunile, il cauti pe net.
     
    mariusrizea apreciază asta.
  10. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Audi66, am cumparat un asemenea racord flexibil si acum am dus masina la un tinichigiu sa vada ce poate face.
    De curiozitate, din ce material este facut acest racord flexibil ?
     
  11. Valean 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a4,1,9tdi,avb,2003
    Aceasi problema ca si colegul de mai sus....va rog sa-mi spune-ti daca din aceasta cauza pot aparea trepidatii la motor,atat la rece cat si la cald?...flexibil rupt!
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Oameni buni, cum mama supararii sa coste 850 lei? Il iei cu galerie cu tot sau cum? Procedeu inlocuire tub flexibil: se duce la mecanic (sau masori tu daca ai habar), masori lungimea si diametrul tubului. Mergi la magazin auto si le ceri flexibil de 130 cu diametru 45 (de exemplu). Daca nu se gaseste asa, iti vor da ori o idee mai lung, ori o idee mai scurt, iar mecanicul/sudorul/tinichigiul stie ce are de facut mai departe. In functie de dimensiuni si marca, ar costa intre 40-120 lei.

    In prima faza, la relanti vei simti noxe in cabina, iar mai apoi pe masura ce se agraveaza, va fi schimbat si sunetul evacuarii si nu mai scoate fum pe toba. Dupa ce-l schimbati si porniti masina, prima data veti fi surprinsi de zgomotul redus si eventual de fumul de pe esapament (ca-l vedeti in spatele masinii).
     
  13. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Salut. Astazi am montat si eu o toba cu evacuare dubla pe masina mea, un a4b6 1.9 tdi. Masina donatoare este un a4 b6 1.8 cabrio. Dupa ce le-am montat, am observat ca toba din partea stanga (tipsul) era mai inauntru cu 15 mm decat cel din dreapta. Se face vreo aliniere dupa montaj sau trebuie facut montajul intr-o ordine anume? Mersi!
     
  14. Cozma catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a4 b6 sedan 2001
    bodyny2001 Salut. Am vazut mesajul tau si am si eu o intrebare la tine. Vreau sa imi modific si eu evacuarea cu doua iesiri. Se potriveste la un cod motor awx evacuare de pe 1.8 turbo?
     
  15. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Evacuarile de pe b6/b7 sunt interschimbabile indiferent de model ( sedan/ avant/cabrio) diferenta apare la modelul de tractiune fata sau integral.
     
  16. Cozma catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a4 b6 sedan 2001
    Am inteles. Deci pot pune orice evacuare dubla cu conditia sa fie tractiune fata? Mersi mult
     
  17. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
  18. Cozma catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a4 b6 sedan 2001
    Mersi mult.
     
  19. bodyny2001

    bodyny2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Locație:
    fagaras
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tfsi, cod motor BWE, 2006
    Catalin, tipsurile de la a4 cabrio, cel de pe care am luat eu toba, le avea de 80 mm. Cele de pe b6 1.8 turbo sedan sunt de 70 mm.
     
  20. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Cam asa arata modificarea facuta de mine
     
    Cozma catalin apreciază asta.

Distribuie pagina asta