1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Evacuare/Esapament la A4 B6 - modificari - montare tipsuri duble inox

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de TA2A2, 10 Mar 2008.

  1. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Cam asa arata modificarea facuta de mine
     
    Cozma catalin apreciază asta.
  2. Cozma catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a4 b6 sedan 2001
    Se vede foarte bine. Diferenta a fost doar la tipsuri sau si la teava de vine spre galeria de evacuare?
     
  3. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    PLOIEȘTI
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    A montat cineva evacuare de 2.5 TDI Quattro pe 1.9 AVF? Ma bate gandul sa modific evacuarea si fiind diesel vreau sa aleg varianta de pe 2.5 cu tipsurile stanga - dreapta orientate in jos, nu cea de 1.8T care e mai des intalnita.
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    Salut, din cate stiu si cea de 2.5 e compatibila, insa ia in calcul: daca ai tractiune fata, cauta de tractiune fata, daca ai quattro, cauta de quattro.

    Cea de quattro (pe 1.9 ce am vazut eu), e mai plata, amortizoarele de zgomot sunt mai plate..deoarece esapamentul vine sub cardan. Iar la FWD vs quattro, diferenta consta in forma esapamentului in jurul rezervorului (la fel e treaba si daca vrei s-o faci quattro, ai nevoie printre altele de: punte spate quattro, rezervor, conducte si esapament).
     
  5. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    PLOIEȘTI
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Eu am tractiune fata si masina donatoare e quatrro. Deci, zici tu ca nu se potriveste si trebuie sa caut neaparat una de pe 2.5 FWD?
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    La fel am fost sfatuit si eu, sa caut de FWD. Eu mi-am gasit de 1.8T modificat (de 63, ceva tuning de fabrica, zgomotul nu s-a modificat, fiind diesel.. trebuie sa faci evacuare dreapta - teava goala) cu sau fara catalizator, pentru un sunet mai aparte.

    Depinde ce doresti sa faci.. varianta cu tobe 1.8/2.5 sh e cea mai ieftina, una mai scumpa fiind constructia unui esapament din inox dupa bunul plac.


    Eventual mai asteapta raspuns de la cineva care stie sigur ca merge si de quattro sau nu..
     
  7. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    PLOIEȘTI
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Nu ma intereseaza zgomotul. Pur si simplu vreau sa modific sa am finale in ambele parti :) Clar mergeam pe SH si am gasit una de pe 2.5 quattro pe care as vrea sa o iau si sa o pun putin la punct, dupa care sa 'o urc' pe masina :)
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    Ia uite aici raspunsul.

    Ce-i concret: la 1.9 TDI FWD teava si amortizorul de zgomot (fianla) au forma rotunda, la quattro sunt mai plate, sa nu atarne sub masina. La 2.5 nu stiu sigur.. plus ca exista chestii ce se bat cap in cap: daca forma rezervorului e la fel, de ce la retrofit FWD->quattro e nevoie sa pui rezervorul de pe donatoare (quattro)? :wacko:
     
  9. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    PLOIEȘTI
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Astea sunt pozele cu finala de la 2.5 quattro. Sa vedem daca stie cineva 100%, daca nu in weekend daca am timp poate verific eu personal.[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    Daca nu primesti raspuns, roaga-l pe baiat sa faci urmatoarele:

    - suspendezi 2.5-ul de spate, te bagi sub el si scoti evacuarea

    - suspendezi masina ta la fel, scoti evacuarea

    - o pui sus, daca totul e ok, o iei si o modifici ulterior cum doresti tu
     
    z1daru apreciază asta.
  11. Pascu Ginel

    Pascu Ginel 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Breaza
    Masina:
    Audi A4 1.9 Quattro 2003
    Salut, doresc sa imi fac o evacuare de inox , cap coata cu diametrul de 75mm grosime 2mm. Imi puteti recomanda materiale, traseu, finale, etc. Doresc sa o fac eu, doar sa cumpar materialele necesare, insa nu am idee care sunt acestea si ce calitate au. Astept parerile voastre si va multumesc.
     
  12. Tirpitz

    Tirpitz 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut,
    La al meu B6 cod motor AWX este montat un asemenea "filtru de particule ". Știe cineva dacă acest filtru este eficient sau dacă se regenerează singur ?

    1570034163246277402740467843832.jpg 20191002_192850.jpg
     
  13. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Tirgu-Jiu/Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Este un filtru de particule aftermarket si nu are niciun fel de senzor de presiune diferențială sau alte nebunii. Este pur și simplu un catalizator și este montat imediat după cutia de viteze. In Germania un astfel de sistem îți face mașina Euro 4...dar la noi nu este posibil datorita RAR.:angrymod: Ca să răspund și la întrebarea ta, este oarecum eficient și nu se regenerează.
     
    Ultima editare: 4 Oct 2019
    Tirpitz apreciază asta.
  14. mihai14

    mihai14 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6
    Salut,
    Poate sa scoata aburi doar pe o toba ? Am un A4 B6 1.8T si am bagat de seama ca in momentul pornirii, scoate aburi, dar doar pe toba din stanga. Pe dreapta nu scoate nimic. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pe stanga e traseul ce mai scurt/direct.
    Parerea mea e ca scoate si pe dreapta dar nu ii vezi tu. Stai sa vina iarna ca o sa observi pe ambele.
     
    mihai14 și AlexPTB apreciază asta.
  16. Marius manea

    Marius manea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2019
    Locație:
    Turnuu Magurele
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9TDI 131 cai An 2002 Cod motor AWX Sasiu : WAUZZZBE52A211125
    Salut
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu mai multe detalii privind modificarea unei evacuarii pentru ca sa am 2 iesiri ? Acum pe masina am evacuare stock. Chiar caut de mult timp pe net informatii si nu am gasit.
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    Simplu: ai tractiune fata? Cauti evacuare de 2.5 TDI si va arata ca in poza:

    [​IMG]

    Sau de 1.8T, tot tractiune fata. Dar la benzinar, tipsurile sunt orientate "drept", nu "in jos" precum la diesel (euro 3).

    [​IMG]

    Ai quattro? Cauti evacuare de quattro: 2.5 TDI quattro, 1.8T quattro, 1.9 TDI quattro.

    De dupa catalizator. Apoi ai avea nevoie si de o "fusta" (SPOILER) bara spate cu decupaj pentru evacuare dubla (doar daca pui evacuare de 1.8T); la diesel, nu e musai sa pui deoarece tipsurile/capetii tobelor sunt orientate la 45-60* in jos.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si foarte important, cand adaugi o toba trebuie sa daugi si o protectie termica pe dreapta.
     

Distribuie pagina asta