1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri - becuri far - semnalizare - la A6 C5 Allroad - demontare si reglare faruri - inlocuire becu

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de atomixa6, 5 Iun 2013.

  1. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Salut,

    Numai ce am cumparat masina si am mici probleme.

    Nu mai functioneza avarile in partea dreapta a masini, dar in schimb semnalizarea merge perfect si in stanga si in dreapta. In dreapta nu mai functioneza pozitia (s-o fi ars) dar cu avarile nu inteleg ce are. La fel si cand inchid si deschid masina becurile de la avari in partea dreapta nu functioneaza.

    Ati mai avut probleme asemanatoare ? Multumesc frumos
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2013
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa-i o scanare de erori in prima faza, o sa iti spuna ce are. Verifica si sigurantele si releul de semnalizare(este in butonul de avarii).
     
  3. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Faza cu singurantele m-am gandit si eu. Butonul de avarii il pot scoate din bord direct?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2013
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti scoate si butonul afara de acolo, cu grija sa nu zgarii ceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2013
  5. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    M-am uitat si la sigurante la prima vedere nu par arse, o siguranta am gasit-o scoasa, nu stiu de unde e si daca o fost undeva. Acum am luat cu mine capacul unde erau sigurantele, acolo scrie pentru ce este fiecare siguranta, faza ca butonul de avari nu cred ca e defect deoarece si cand inchid/deschid masina tot nu functioneaza avarile in dreapta.

    Mersi


    L.E.

    Nu stiu daca le cunosti, dar din ce am gasit eu, cred ca sigurantele pentru avarii in panou sunt 2, 31 si 39, o sa ma duc sa verific. Mersi mult
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2013
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, alea sint sigurantele, ai aici mai multe detalii despre toate, pe pagina 2.
    LE. La cealalta intrebare a ta raspunsul este NU.
     
  7. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Ok, nu par ar fii arse, le-am verificat. Le-am verificat pe toate, deci ramane releul de semnalizare, am reusit sa scot capacul acela, butonul ala nu l-am scos mi-a fost frica sa nu il fortez. Nu pot sa inteleg ce are, am uitat sa specific ca nici in bord nu lumineaza partea dreapta (sageata dreapta) cand pun avarile, dar in schimb la semnalizare merg perfect.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2013
  8. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Care poate sa fie problema cu releul ala? Daca il scot sa curat pini?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iun 2013
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, poti face asta, ar trebui desfacut sa vezi inauntru contactele de la relee in ce stare sint. Poate gasesti vreun coleg la tine in oras care te poate ajuta cu o scanare.
     
  10. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Ok, mersi mult de tot, maine o sa il desfac sa vad, si o vin cu noutati, mersi inca odata.
     
  11. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    @nucugheri, butonul ala este prins cu cleme sau cu suruburi, ca mie frica sa nu il sparg.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iun 2013
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa ce ai scos in prealabil plasticul de la poz.15 din prima imagine, apuci cu ceva (un patent cu cioc subtire de ex.) de corpul butonului, poz.3 din imaginea 2 , vezi ca are doar pe lateral niste cleme de siguranta, nu are surube, nimic. Eventual cu o surubelnita subtire incerci prin lateral sa decomprimi acea clema sa iasa mai usor. Dupa ce l-ai scos afara, scoti mufa si ai grija sa nu se duca inapoi in bord, ca o gasesti greu apoi si desfaci butonul sa vezi ce e cu contactele din interior, de la relee.
    Uite, am gasit niste explicatii despre cum il desfaci:
    "Iata cum am procedat eu pt scoaterea lui din consola si repararea lui:
    1. am desfacut ornamentul de plastic superior (care inconjoara butonul de avarii) . Grija, nu fortati ca se rup clemele !!!
    2. am desfacut capacul triunghiular rosu din fata al releului cu o surubelnita de ceasornicar (ingusta) introducand varful acesteia in locurile indicate in poza de mai jos (unde capacul are opritoare de plastic) si facand parghie a.i capacul sa iasa in fata.
    3. dupa ce am scos capacul am prins marginea de sus a releului cu un mic patent si am tras releul afara. Trebuie tras "cu raspundere" adica cu grija deoarece marginea de care se prinde e de plastic iar clemele metalice retin releul in locasul sau , opunand rezistenta.
    4. Am desfacut carcasa releului (grija cand scoateti carcasa la triunghiul cu led-uri din fata) si am smirgheluit cu o penseta si un smirghel cu granulatie foarte fina contactele releului de semnalizare stanga-dreapta. (precizez ca sunt 2 relee mecanice in interiorul carcasei :unul pt semnalizare stanga dreapta cu o pereche de contacte si unul pt avarii cu 2 perechi de contacte).
    5. dupa smirgheluire am curatat contactele respective cu spray pt contacte electrice
    6. La asamblare se introduce montajul in carcasa, se pune capacul triunghiular la loc , se conecteaza mufa cu fire si se pune ansamblul in consola in locasul lui.
    "
    Cred ca acum te descurci, ai si imaginea 3 pentru exemplificare. Bafta.
     
  13. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Am reusit sa il scot, dar nu am urmat pasi 4 si 5 deoarece nu am fost sigur, am curatat doar din exterior pinurile care ies, adica nu am desfacut carcasa releului, am zis ca nu este necesar. dar o sa il descid iar, si trebuie neaparat sa dau cu spay dupaia? (pasul 5)
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai pasii 4 si 5 sint cei mai importanti. Problema (daca e) este acolo inauntru. Poti sa dai cu putin spray, nu are nimic, ajuta.
     
  15. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Sper sa fie ala, cred ca ma duc chiar acuma sa verific cat mai e lumina, daca nu, trebuie sa cumpar alt releu nu?\

    LE, dar nu reusesc sa desfac capacul de la releu, trebuie sa scot butonul prima data sau din spate ca am vazut ca are un plastic in mijloc la pini.
     
    Ultima editare: 6 Iun 2013
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    L-am gasit in sfarsit, stiam ca e pus de Ovidiu dar nu mai stiam unde. Acum cred ca va fi clar cum il desfaci :)
     
  17. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Nu stiu cum il desface el asa usor in video ca stresat rau pe mine, in fine l-am deschis si acuma curat pe partea din spate nu unde sunt piesele nu
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cureti acolo unde sint contactele la relee, unde vezi ca tot baga ala surubelnita spre sfarsitul videoclipului.
     
  19. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Dar alea ies de acolo? cum dau cu smirghel

    Trebuie sa atinga una de celalta acolo? (cercurile alea mici trb sa fie lipite? )

    Uite am incercat sa fac si o poza poate intelegi.
     
    Ultima editare: 6 Iun 2013
  20. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Gata, am rezolvat, am curatat frumos acolo la contacte, am indreptat putin ala sa pice exact pe contacte si merge totul perfect, multumesc mult
     
    Ultima editare: 6 Iun 2013

Distribuie pagina asta