1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OE la Audi A4 B8 (8K) - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Salutare,
    Imi poate trimite cineva un connector assigment pentru A4 B8.5 de la J519 ? Ceva de felul acesta (vezi poza). Multumesc.
     
  2. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Salutare. Are cineva o diagrama (tutorial) reglaj faruri?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista diagrama, exista aparat pentru reglat farurile.
    Restul, sunt doar presupuneri.
     
  4. Vasiuca

    Vasiuca 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Germania / Suceava
    Masina:
    Audi a 4 b8 K8 2000 caga
    Pentru 20 de lei sa stai sa te chinui, mie mi se pare un lucru manual. Du-te omule la un service sau ITP si iti regleaza farurile dupa diagrama.
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Știu că o să vă umple râsul, dar nu vă grăbiți să trageți concluzii. Lucrez în service și fac ITP-uri deci știu ce chinezărie e un aparat de reglat faruri (aproape nou, încă în garantie...). Pe minunatul aparat farurile (xenon, Osram NB) reglate "normal" imi bat prea jos, iar dacă le duc cu 2-3% mai sus îmi iau flash-uri de pe contrasens. Reflaj faruri cu VCDS, nu doar cu "șurubelnița" cum ar crede unii...Am verificat ce am făcut pe aparat și în varianta "old school", 7.5m distanta intre faruri și perete, dar marginea superioara a fluxului luminos e la 6,5cm sub axă, nu 5 cm. Oricum după 10 ani de utilizare suspectez și o murdărire pronunțată a sistemului optic din interiorul farurilor, cât și o ușoară mătuire a farului, ceea ce e un cumul de factori pentru o iluminare defectuoasă a drumului. Incerc cu o înlocuire "sticle" faruri plus curățare interioară, apoi revin cu rezultatele.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, du-te la un service sai chiar reprezentanta unde nu folosesc aceeasi chinezarie ca in locul unde lucrezi tu.
     
  7. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    @audi66 cu tot respectul pentru tine, trăiești într-o lume utopică unde mai toate sunt "Made in Germany". Crezi sau nu 70% din SDV-urile din reprezentanță Audi sunt făcute în China, Mexic sau Africa de Sud. La reprezentanță mi-au făcut deviz estimativ de 6.000 lei pentru AC blocat de mine (ce "pagubă" îți face un 0 pus aiurea în loc de 1 pe undeva pe VCDS ...), mă duc la ei pentru reglaj faruri și mă pun să îmi cumpăr altele noi.
     
    aba19 apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand iti cumperi, ca si prestator I.T.P. sau service, o mizerie chinezeasca de 2-300 Euro pentru reglat faruri (pentru ca sa bifezi ca o ai NU ca sa iti foloseasca cu adevarat) asta se intampla.
    Daca ati fi cumparat de la Drager sau Twin Busch sau Wurth alea de incep ca si pret de la 1.500 Euro in sus (dar va vindeti rinichii :)) nu o sa mai ai probleme. Mergi la reprezentanta (oricare din grupul VAG nu neaparat reprezentanta Audi) costa 100-150 lei un reglaj de faruri. Se normeaza la 50 unitati adica jumatate de ora (1 ora are 100 de unitati).

    In alta ordine de idei cauta aici pe forum pentru ca am atasat eu si Nucu procedurile pentru reglat orice fel de far. Banuiesc ca stii ce inseamna inscriptionarea pe far 1.3 % sau 1.2 % sau 1.7 % si sa nu ma intrebi asta. :) Ti-am atasat exact procedura pentru masina ta in fisier PDF.
    Citeste si aici: https://www.hella.com/techworld/uk/Technical/Automotive-lighting/Headlight-adjustment-835/#

    Tine cont ca, la reglaj, la cele cu descarcare in gaz sau LED iti trebuie VCDS obligatoriu.

    Mai departe. Scriu si aici pentru ca sa ramana scris si pentru ca sa invatati:

    Reglare faza scurta / Lumini de intalnire

    Faza scurta = lumina de intalnire la masina conform reglementarilor stabilite la nivel international nu trebuie sa bata mai mult de 75 m, da 75 de metri, atat trebuie sa acopere fasciculul de lumina pe faza scurta in fata masinii. Din cei 75 m vei avea lumina puternica (hot-spot-ul) in primii 30-45 m dupa care lumina scade in intensitate. Pentru cei cu lupe in echipare cu faruri halogen, este un lucru si mai bun avand in vedere ca lupele au un cut-off pronuntat si delimiteaza bine zona luminata de cea intunecata. Reglate corect farurile ele nu vor deranja pe nimeni chiar si daca isi pune becuri xenon in lupe.
    Faza lunga = lumina de drum trebuie sa bata peste 100 m la halogen, peste 150 m la xenon si peste 200-250 m la LED, iar la tehnologia Laser ajunge si la 600 m (noile modele de Audi). Inca odata subliniez, este suprafata acoperita de fascicului de lumina, asta nu inseamna ca lumina se imprastie peste tot.
    Atat oglinda cat si lupa au design-ul de asa natura incat lumina nu trebuie sa ajunga pe Marte. :) Farurile corect reglate acopera bine si zona laterala a masinii, ele nu trebuie sa bata inspre stanga sau inspre dreapta, el trebuie sa aiba hotspotul exact pe centru la reglofar si de acolo spre dreapta sa inceapa acea bucla care face ca lumina sa acopere o suprafata mai mare pe partea dreapta (la masinile cu volan pe stanga, invers la cele cu volan pe dreapta).
     
    mracer, ovidiutm, aba19 și încă o persoană apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu sper sa vorbesti din proprie experienta.
    Am fost si in reprezentante din Romania si ori mi-au rezolvat problema ori m-am intors de cate ori e nevoie pentru a o rezolva (dar multi nu prea cunosc legile consumatorului si aveti toata vina daca plecati nemultumiti).

    Eu traiesc 90% din timp in Italia si ajung/cunosc/lucrez foarte des cu 2-3 reprezentante de aici.
    Iti pot garanta ca din Beta, Usag, Proxxon, etc, nu ies, nici nu se discuta de chinezarii.

    Aici nu isi permit sa foloseasca chinezarii deoarece fiind o reprezentanta, daca italianul nu este multumit de serviciul platit se intoarce fara rusine de 100 de ori pana il multumesti, ori te ameninta cu garda fiscala, ori cu avocat, ori cu diverse agentii care ii apara drepturile.

    Si pana la urma, daca e chinezarie, Made in Africa sau Mexic, cine a zis ca aparatele respective nu isi fac treaba la fel de bine ca unul Made in Germany ?
     
    aba19 apreciază asta.
  10. AlinCadar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2022
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    audi a4 b8
    Salutare,
    La un audi A4 B8 an 2013 a aparut eroarea cu "audi adaptive light defective" si nu mai funcționează functia de cornering light.
    Am pus-o azi pe tester si problema e de la motorașul din farul stang, da eroare atunci când face autoreglajul. Ce sa verific mai exact pentru a rezolva eroarea ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru eroarea ta trebuie sa schimbi farul pentru ca motorasul este in far. Dar asta trebuia sa iti spuna cel care a facut diagnoza si tot el trebuie sa verifice cablajul, NU sa ne intrebi pe noi. In plus ce ti-am spus eu este deja scris pe forum de zeci de ori pana acum iar asta insemana ca nu ai citit integral nici macar acest topic.
    Data viitoare NU mai face tu diagnoza daca nu esti electrician auto si nu cunosti si nu stii sa citesti ELSA.
    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul.
     
  12. Silviu G

    Silviu G 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Dumbrăveni
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2013,2.0 tdi 177 cp, multitronic
    Salut. Ce ma sfatuiti in cazul de fata ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ai deja, sa dai o gaura cu un burghiu de 4-5mm in capacul farului.
    Unele platforme au acel aerisitor pe far, altele pe capac, altele deloc.
    Unde exista, este si un stut de cauciuc in forma de L, orientat in jos, pentru a nu intra praful si impuritatile in far.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Silviu G ce ai citit, scris de mine si alti colegi (chiar si @audi66 se repeta), despre problema asta si rezolvarea ei aici pe forum (nu neaparat in acest topic), asta inainte sa intrebi despre problema pe care o ai ?
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am o cunostinta ce abia a cumparat un A4 din 2008 si are problema cu reglajul farurilor. La fiecare pornire isi face reglajul, dar apoi ii da eroare. La masina a fost inlocuita suspensia normala cu una aftermarket mai joasa. Intreabarea mea este: se poate anula sa nu isi mai faca reglajul in automat sau se poate modifica cantarele astfel incat sa se revina la vechiul setup ? Are faruri bi-xenon.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspunsul este NU la ambele intrebari. In plus eu nu cred ca are probleme din cauza suspensiei. Sa faca un test.

    Deschide VCDS-ul pe test faruri, mai departe pe test senzori nivel si atunci cand este pe test senzori nivel sa verifice cand se aseaza cineva (o persoana) mai grea in portbagaj (marginea lui), cum lucreza senzorii de nivel. Sunt niste marje in care trebuie sa se incadreze. Nu mai stiu excat valorile pe de rost dar din cate imi aduc aminte trebuie sa fie o valoare de peste 11 - 15 % pentru a fi in grafic. Daca testul este sub aceste valori sunt gripati = defecti senzorii de nivel. Se vede pe VCDS, in timp real, cum se schimba valorile cand se aseaza = ridica cineva din porbagaj (marginea lui). Pe fata este nevoie doar de apasare mai ferma in dreptul amortizoarelor pentru a verifica senzorii de nivel. Bafta.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intre 1BA standard si arcuri H&R sunt 4-5cm diferenta si tot nu genereaza probleme la reglajul farurilor.
    Deci orice suspensie ar fi pus, exclus ca asta sa fie cauza problemei.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Va multumesc pentru raspuns. Am sa incerc metoda ta Cristi, sper sa fie doar problema din adaptari.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Revin cu rezolvarea. :arco:
    A fost suficient sa fac calibrarea motoraselor si codarea pentru turist mode, care desi in MMI era OFF, tot ma avertiza ca functia este activa. Pe modulul 55, in canalul 10, am schimbat valoarea existenta din 1 in 0. Acum merge si din MMI cand setezi ON/OFF.
     
    crysty7 și audi66 apreciază asta.

Distribuie pagina asta