1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OEM la A4 B8 8K - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. Razwy 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 2012 , WAUZZZ8K5DA086538
    Salut,
    Audi-ul meu este cu volan dreapta. As vrea sa îl inmatriculez in țară, dar nu știu exact daca farurile mele se potrivesc pe Europa (condus pe dreapta), dar nu am găsit nimic. Acesta este codul de pe faruri: 8K0941004 AC
    Mulțumesc
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ca sa treci de R.A.R trebuie sa inlocuiesti farurile. Mai precis toate masinile cu volan pe dreapta, pentru ca sa poata fi inmatriculate in Romania, trebuie sa aiba farurile pentru partea dreapta de mers.
     
  3. Razwy 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 2012 , WAUZZZ8K5DA086538
    Că sa înțeleg mai bine. Nu exista mașină echipată cu faruri pregătite pentru condus pe partea dreapta și pe partea stângă ? Eu știu că mașinile mai noi (bine nu orice marca), vin pregătite cu așa ceva.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu exista asa ceva. Stii tu ceva dar modificarea aia se refera la Traffic Mode care este altceva. Fiecare far este dedicat pentru fiecare tip de condus: pe partea gresita (stanga) sau pe partea corecta (dreapta). Ti s-a raspuns mai sus, dar in alt mod, acelasi lucru. In plus s-a mai raspuns la intrebarea asta pe forum si aici pe acest forum nu ne repetam cu intrebarile si raspunsurile deja existente. Ai obligatia sa cauti raspunsul. Bafta.
     
  5. terrymada 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Inclusiv A4 B8 beneficiaza de Traffic Mode. Este o optiune ce poate fi activata cand esti turist. Spre exemplu cand ajungi cu masina cu volan pe stanga in Anglia sau invers cand folosesti masina cu volan pe dreapta in Romania. Insa acea optiune nu te va ajuta sa treci de RAR pt inmatriculare. Si fara suparare sper din tot sufletul sa fie modificata legislatia si sa dispara inmatricularea masinilor cu volan pe dreapta in Romania. Si asta pur si simplu din motive de siguranta.
     
  6. Razwy 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 2012 , WAUZZZ8K5DA086538
    Mulțumesc frumos pt răspuns.
     
  7. musat cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2019
    Locație:
    urziceni
    Masina:
    audi a4 b8 k2
    Salutare , detin un audi a4 b8 facelift 2013 faruri bixenon . Am inlocuit farul de pe dreapta in urma unui incident,totul merge perfect numai ca intensitatea ledurilor nu mai scade cand trec pe pozitii . Raman aprinse la fel de puternic si pe treapta 0 si pe auto si pe pozitii.
    A mai trecut cineva prin asta , exista ceva solutii?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai faci diagnoza, mergi la electrician sa vada ce "prostie" exista (daca s-a facut) cand s-a schimbat farul si asa mai departe. Nu stam la ghicitoare, din pacate.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  9. musat cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2019
    Locație:
    urziceni
    Masina:
    audi a4 b8 k2
    Multumesc de raspuns. Farul a fost achiziționat sh original gol ( fara droser , bec si calculator) . Am montat personal acestea de pe farul meu vechi care avea doar prinderile rupte in rest perfect functional , cu tot cu inspectia de rigoare la cabluri/mufe etc . Dupa montare si depistarea acestei probleme de intensitate am pus testerul dar nu exista nici o eroare. Avand in vedere ca am schimbat doar un far intensitatea ledurilor e aceeasi la ambele faruri doar ca nu scade cand trec pe pozitii. Ma gandeam sa nu fie vorba de vreo codare sau ceva de felul asta.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca farul este la fel si identic si ai pastrat exact aceleasi calculatoare vechi de pe far problema este din electrica/cablaj. Verifica pinii din mufa mama si pinii din mufa tata, verifica toti pinii din toate mufele farului. Se pot indoi/stramba pinii daca se impinge, pentru a cupla mufele, fara sa se verifice daca sunt pe pozitie. Mergi la electrician auto. Sunt colegi in Bucuresti profesionisti care te pot ajuta pentru ca doar asta fac si doar cu asta se ocupa.
     
  11. F. Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0L TDI, 2011
    Va salut. Am si eu o problema cu optiunea Headlamp Converter. In MMI imi apare ca este pornita, dar este cu gri, asa ca nu o pot modifica. Masina mea este varianta cu faruri halogen (nu sunt automate), deci nu ma incurca cu nimic in afara faptului ca imi apare o eroare pe tester in legatura cu asta. A mai patit cineva? Stiti cumva cum pot dezactiva optiunea? Am meniul verde activat si un tester la dispozitie.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    O dezactivezi cu VCDS, in acelasi mod in care ti-ai bagat nasul sa o activezi.
    Invatare de minte sa nu va mai jucati prin Hidden Menu si/sau VCDS.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  13. F. Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0L TDI, 2011
    Am incercat sa o dezactivez, dar nu am mai reusit. Se poate sa imi scrieti aici exact metoda prin care sa o dezactivez? Poate fac eu ceva gresit si din aceasta cauza nu reusesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Code:
    [09 – Cent. Elect.]
    [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 4
    Bit 6 - Travel Mode (0 = inactive)

    Data viitoare limiteaza-te la ce cunosti.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  15. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Salut. In farurile mele au aparut multe particule albe, zici ca au mătreața.
    Nu stiu daca este vreo problema tehnica, dar sigur este inestetic.
    De la ce ar putea fi, mizerie inauntru nu cred ca avea pe unde sa intre.
     

Distribuie pagina asta