1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si becuri din far la Audi A4 B7 - inlocuire becuri far - demontare si inlocuire far - Etc.

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de audia4, 8 Noi 2007.

  1. Bebe89 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4
    Am avut si eu aceeasi problema, se stingea din cand in cand si se aprindea imediat, am crezut ca este vorba despre contact imperfect ceva, de la gropile de pe drumuri, dar din pacate a facut asa pana s-a stins de tot. Imi trebuie becuri (Bixenon) mama masi. :)
     
  2. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Salutare,
    Si-a montat cineva asa ceva (poza atasata) ca bec de faza scurta ? Vanzatorul imi zice ca lumina este aproape de xenon. Voi ce spuneti ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti spun sa stai potolit cu mizeria aia chinezeasca. In plus ai nevoie de racire multa pentru LED-urile alea si automat trebuie sa tai din capacul farului (de aici alte probleme) iar dispersia luminii in far este complet aiurea daca ai far cu bec H7. S-a mai discutat despre asta pe forum.
     
  4. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Se poate schimba becul de pozitie la farurile cu halogen fara sa dau bara si farul jos ca sa am acces ? Mi s-au ars dupa un an si 2 luni (unul din ele) , am pus philips deoarece aveam garantie 24 luni de la vanzator, iar philips se lauda cu 12 ani durata de viata... am zis ca dau 70lei pe ele, chiar daca am acasa vreo 30 perechi de leduri w5w/t10 cu led luate de pe ebay care sunt mult mai puternice, insa stiam ca tin cateva luni asa ca am evitat sa le pun deoarece e cam greu accesul la becurile de pozitie. :banghead:

    PS: Cand le-am pus eram cu bara data jos ca nu era asezata corect dupa schimbul distributiei.
     
    Ultima editare: 5 Oct 2018
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  6. Vlad Mararu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, B7 Avant, 2007, 2.0 TDI, 103 kW, BPW
    Salut,
    Stiti cum se poate desface capacul spalatorului de faruri fara a rupe urechile capacului ? Vreau sa demontez un spalator de pe o bara ce este demontata si nu as vrea sa fortez ceva componente
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se demonteaza spalatorul (cel de pe bara) si dupa ce l-ai scos o sa vezi ca se declipseaza stanga-dreapta dupa ce tragi usor de el sa il indepartezi. Are un arc.
     
  8. RyanAir 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI - BLB - 2005
    Salutare! As vrea sa schimb lupele la al meu A4 (2005). Am bi-xenon (din fabrica (?) un far este DEPO, iar celalalt AL adica original - cel DEPO stiu ca nu este cel original. Am un cut-off foarte ciudat, si se vede ca lupa farului din dreapta este mai "matuita" decat lupa celui din stanga, si exista o diferenta de luminozitate de aprox. 25%.
    Ce fel de lupe se potrivesc ?

    A, inca o problema: cel din stânga bate prea jos, am incercat sa-l mai ridic din șurub, însă este la maxim. De la ce poate fi problema ?
     
  9. Vlad.audia6 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a6
    Salut. Cum se poate regla farurile la un Audi a4 b7 cu xenon adaptiv, adusa din UK in Romania? Am auzit zvonuri ca s-ar putea regla din VCDS sau reglaj manual. Orice informatie este utila. Mulțumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate regla nimic la A4 B7 pentru ceea ce vrei tu. Se schimba farul.
     
  11. Vlad.audia6 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a6
    Ok. Mersi.
     
  12. Budai Florin

    Budai Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2017
    Locație:
    Jucu
    Masina:
    Audi A4B7
    Salutare. La masina din semnatura am faruri cu bixenon D1S din Fabrica . Intrebarea este daca pot pune in locul Becului xenon bec normal H7. Cel putin pe sticla farului scrie D1S or H7. exista mufa in far care sa potriveasca si la H7 ? Sau trebuie unele modificari? Multumesc
     
  13. Stefan Cata 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 2007 2.0TDI Quattro BRD
    Florin nu poti pune bec cu halogen H7, deoarece masina are instalatie de xenon cu becuri D1S care nu sunt interschimbabile. Daca vrei sa faci chestia asta, pentru ca sunt foarte scumpe becurile, poti sa iti comanzi de la chinezi un set de becuri D1S undeva la 10 euro/2 bucati.
    Eu le-am luat sa am de rezerva, dar vazand cat de bune sunt le-am pus si au ramas pe masina si se vad super bine.
     
    Budai Florin apreciază asta.
  14. Budai Florin

    Budai Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2017
    Locație:
    Jucu
    Masina:
    Audi A4B7
    Mulțumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2019
  15. RyanAir 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI - BLB - 2005
    Am postat mai sus o intrebare in legatura cu lupele, si cateva probleme. Voiam sa rezolv problemele, asa ca pana la urma am schimbat farurile cu totul.

    Le-am primit, le-am pus pe masina, si am vazut ca nu mai functiona auto-levelingul. Am zis, ok, nu-i nimic, trebuie readaptate, sa le setez iar pozitia de baza.

    Am pus VCDS-ul si am urmatoarele erori:
    01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48)
    01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
    01539 - Headlights Not Adjusted: No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
    Output test: nu pot testa - nu mai tin minte exact ce scria, dar la ultima casuta era scris codul de eroare(?) 7F 22 22
    Basic settings: La ce-a de a doua casuta scria "Invalid"

    // Din pacate nu am facut screenshoturi.

    Bun, am zis ca sunt motorasele de reglaj defecte, se pot inlocui. M-am dus cu farurile la cineva care se ocupa cu reparatia farurilor, s-a uitat la ele, si mi-a spus ca farurile pe care le-am cumparat "au motorase pentru faruri adaptive" (cu 4 fire, nu cu 2 cum aveam pe cele vechi), si ca e normal sa am erorile astea din moment ce masina nu avea faruri adaptive din fabrica (sau sa pun un VCDS cumparat - nu "replica" pe care o am eu). Masina avea faruri bi-xenon din fabrica, insa non-adaptive.

    Acum daca tipul care mi-a vandut farurile, intr-adevar mi-a trimis faruri adaptive, exista vreo codare din VCDS care se poate face? - daca motorasele merg, si erorile chiar apar din aceasta cauza - eu am cautat pe Google, insa nu am gasit ceva relevant cum ca ar mai trebui recodate.
    Trebuie sa schimb calculatorul de lumini cu cel 4F0 907 357 E? Al meu are codul 8P0 907 357 B

    Sau, chiar daca erau adaptive nu trebuia sa am acele erori, motorasele de reglaj fiind intr-adevar defecte, si trebuiau, cel putin, sa se regleze sus-jos?
     
    Ultima editare: 5 Mar 2019
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti trebuie alt calculator si trase alte fire adica trebuie reconfigurat traseul electric pentru faruri daca vrei sa faci functional sistemul AFS = kurvenlicht.

    Ala este cod de A3 8P. La tine pe masina este o varza din punct de vedere electric.

    Tu trebuia sa iei seria de sasiu a unei masinii ce are sistemul AFS functional si sa iei codurile: calculator faruri cel din masina, calculatoare faruri cele de pe far si asa mai departe. Nu te-ai interesat ce sa faci si nu ai citit nimic de pe forum. Repetam aiurea si inutil si scriem aiurea si inutil pentru ca nu vreti sa cititi si sa faceti ce vi se spune si mai ales sa respectati ce vi se spune nu sa inventati voi roata sau apa calda.

    Eu nu inteleg de ce nu apelezi la profesionisti care doar cu asta se ocupa si te chinui singura aiurea. Si in Bucuresti sunt profesionisti care te pot ajuta sa faca sistemul functional exact la fel ca din fabrica. Chiar nu va inteleg.
     
    Ultima editare: 5 Mar 2019
  17. RyanAir 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI - BLB - 2005
    Nu ma intelege gresit, eu nu am vrut sa fac retrofit la faruri cu AFS.
    Nu imi pasa de AFS, ceea ce vreau sa functioneze este doar autolevelling-ul sus-jos.
    Din moment ce pe farurile vechi functiona autolevelling-ul, am spus ok, cumpar altele, non-adaptive, le pun pe masina, plug & play, simplu, nu?

    Referitor la al doilea paragraf. Vanzatorul nu mi-a spus ca sunt faruri adaptive, mi-a spus clar ca sunt non-adaptive; ai spus ceva de calculatoare de pe far - le-am primit cu tot cu calculatoare

    Intrebarea mea era daca codurile de eroare 01534/5 pot fi cauzate de faptul ca farurile sunt adaptive, iar eu le-am montat pe o masina care nu a avut asa ceva. Sau, judecand dupa codurile respective, cel mai probabil, au o defectiune?

    Inainte sa spui "pai da-le jos si testeaza-le, de unde sa stiu eu?!", de asta am spus "pot fi cauzate" si "cel mai probabil" - inainte sa ma apuc sa le dau jos, sa stiu ca nu le dau degeaba.

    L.E: Am gasit unul dintre codurile farurilor: 8E0 941 030 BB - cu un rapid search pe Google, pe acelasi cod gasesc faruri cu AFS
    // pe mine ma intereseaza sa functioneze autolevelling-ul sus-jos, si atat. Cum pot face asta? Am cautat pe forum, nu am gasit nimic pentru A4 - am gasit un DIY retrofit pt A6

    Daca motorasele sunt ok, iar erorile sunt cauzate de modulul non-AFS, si nu pot face autolevelling-ul pe inaltime sa functioneze, cu ceea ce am in momentul asta pe masina, atunci macar sa fac tot sistemul AFS sa functioneze.

    Pe un alt forum am gasit un tip care a facut retrofit de la bi-xenon la bi-xenon cu AFS, luand si modulul de lumini de pe un A6, a trebuit sa faca cateva modificari doar pinilor.
    Ori, daca iau calculatorul de pe un A4, n-ar fi mai simplu? - codul de mai sus, cel cu 4F0, il gasesc listat ca fiind compatibil pe A4; totodata, pe eBay gasesc calculatorul cu codul 8P0907357H - listat ca fiind compatibil cu A4, iar in titlu apare si "AFS" - desi pe el scrie doar "LWR" (headlight vertical aim control - corecteaza-ma daca gresesc)

    LLE: Da, stiu, mult de citit, explicat, etc, insa mi-ai fi de mare ajutor.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2019
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu o sa stam sa oferim asemenea explicatii pe forum, cele care le doresti tu. Iti spun doar atat mergi la electrician auto profesionist (nu te mai ambitiona sa faci tu singur de capul tau ce crezi tu de cuviinta) si cumpara alte calculatoare cele din masina pentru faruri xenon si cel pentru autoleveling pentru ca sa iti functioneze AFS. Sunt scrise toate explicatiile pe forum dar voi nu cititi nimic inainte, doar intrebati si asta inseamna ca tot ce este scris pe forum pana acum este scris degeaba.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu merg unul fara celalalt, auto-leveling-ul cu AFS-ul. Pe oricare ai avea eroare, nu functioneaza ambele.
    Ai nevoie de modul pentru AFS (cel de sub torpedo) si refacut cablajul.

    Trebuie sa scoti din ELSA atat schema pentru Bi-Xenon normal (cum ai avut) cat si pentru Bi-Xenon cu AFS, dupa care le confrunti si vezi ce e de facut in cazul cablajului.
     
  20. makai

    makai 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.8T BFB
    Va salut baieti. Tin sa precizez ca am citit topicul acesta integral si mi-am facut o parere... cam de ce palpaie, scad in intensitate si se intrerup uneori farurile bixenon originale pe care le am pe masina. In marea majoritate a cazurilor de vina sunt becurile. La o masina de 12 ani careia nu i-au fost schimbate niciodata becurile tind sa cred ca a venit si vremea pt aceasta operatiune.
    Aceleasi simptome pe care le-au descris si altii mai sus: uneori din senin clipesc, se sting, isi revin singure. Alteori la mici denivelari clipesc. Aici am observat ca la farul din dreapta parca se misca cu totul lupa/becul peste anumite denivelari. Oare care ar fi probmela farului din dreapta? Auto levellingul functioneaza. Nicio eroare in bord, nicio eraoare la scanare. Exista si posibilitatea unor contacte imperfecte?
     

Distribuie pagina asta