1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si becuri far la A8 D4 - schimbare - erori - codari faruri Led - probleme diverse

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de adi_sax, 12 Mar 2016.

  1. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Pinii din mufa farului (cea de 14 pini). Mie îmi lipsesc 2 pini în mufă și trebuie să le trag din far către BCM1 conform ELSA, respectiv pin 8 și pin 13 către T17A pin 12 și 8 pentru farul stânga, idem pentru farul dreapta (diferă numărul pinilor).
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-mi codul de pe mufa.
     
  3. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    1J0 973 737
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa cum vezi, in mufa respectiva nu sunt toti pinii la fel.
    Ai nevoie de pinii mari sau pinii mici sau ambii ?
    Invatati sa mentionati exact ce anume va trebuie.
     
  5. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Și pinii mari și pinii mici. Și cum afli informația asta ? Pe viitor să nu mai stresez oamenii.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu ai aruncat si tu o privire la mufa ?
     
  7. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Ba da, dar nu știu cum aflu codul pinilor.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am zis ca in mufa sunt pini mari si pini mici, m-ai intrebat cum afli aceasta informatie, pur si simplu uitandu-te la mufa.
    Codul pinilor il afli din ETKA.

    000 979 021 E - pini mari
    000 979 131 E - pini mici

    Ii gasesti pe eBay, Aliexpress, Google, etc. Daca ii cumperi de la reprezentanta o sa iti vina cu tot cu fire, deci vor trebui inadite.
     
  9. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Multumesc. Problema e ca la reprezentanta pinii mici vin cu conductor cu sectiunea de 0.5mm2 iar mie imi trebuie de 1mm2. Am gasit codul N10335807 doar pentru terminal si o sa incerc sa comand asa sau sa adaptez un pin mini ISO la ce-mi trebuie. Revin cu update si un mini tutorial daca o sa functioneze totul.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N10335807 Sunt compatibili pentru ce ai tu nevoie.
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  11. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Retrofit încheiat cu succes, mulțumesc @audi66 ptr codurile pinilor. Singura problemă este că am eroare de headlight range deși am codat mașina fără AFS și am scos și modulul, degeaba.
     
  12. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    L.E:

    Dupa ce am pornit masina si cu celelalte chei initializate, am putut coda CAN-ul cum trebuie.

    Pasii de urmat pentru retrofit:

    1. Se scoate protectia din plastic de la sigurante de pe partea soferului
    2. Se declipseaza trimul de la ceasuri
    3. Cu o tubulara de 8 se scot cele 2 suruburi de langa panoul de sigurante din stanga si cele 2 suruburi de langa becul luminii pentru picior de la pasager si se scoate protectia (trebuie sa scoti becul de footwell, sa scoti mufa de la blocul de lumini si sa scoti mufa OBD)
    4. Se inlocuieste BCM1 cu unul compatibil cu faruri full led, eu am folosit 4H0 907 063 CG dar merg si BG, BP, G si se scoate component protection
    5. Se demonteaza protectia de deasupra grilei centrale si apoi se scot farurile
    6. Din mufele farului, pin 14 la ambele trebuie tras un cablu cu sectiunea 0.35 mm2 cel putin pana in T16C pin 1 al noului BCM1 (acesta este LIN-ul)
    7. Conform ELSA, pin 8 din mufa farului stang pleaca in T17A pin 12 (sectiune 1 mm2)
    8. Pin 13 din mufa farului stang pleaca in T17A pin 8 (sectiune 1 mm2)
    9. Pin 8 din mufa farului drept pleaca in T17C pin 2 (sectiune 1 mm2)
    10. Pin 13 din mufa farului drept pleaca in T17C pin 8 (sectiune 1mm2)

    Eu am tras cablurile pe traseul original, a trebuit sa demontez stergatoarele, plasticul de sub stergatoare, garnitura dintre compartimentul motor si habitaclu.

    Codarile sunt pe 09, 17, 19, 85. Modulul de AFS se scoate fizic, se afla in compartimentul portbagaj in spatele banchetei din dreapta.
    Se scoate capacul de la sigurante pentru acces. Mai mult, pentru a nu avea eroare in bord, va trebui sa mergi pe 09 si sa selectezi din meniu fiecare LED SLAVE MODULE din coding, la byte 0 se modifica din HEX 10 in HEX 11 (valabil pentru stanga - dreapta). Eu a trebuit sa pornesc masina cu toate cele 3 chei initializate pentru a reusi codarea pe can gateway (19), deoarece ramanea 55 headlight activ in componentele instalate.

    Totul functioneaza 100%, faza lunga nu mai clipeste dupa 3 secunde, becurile de ceata functioneaza, faza scurta bate normal acum. Pentru informatii suplimentare ma puteti contacta.
     

Distribuie pagina asta