1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri si Lumini de zi (DRL) la Audi A4 B9 - schimbare becuri - demontare/inlocuire far - etc

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de saionut, 20 Noi 2018.

  1. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Salutare,

    Dupa muuulte ore aseara de stat la coada la vulcanizare pentru schimbul de cauciucuri (cred ca am stat undeva la 5 ore pana sa renunt), cu motorul pornit si DRL-ul implicit pornit, am observat ca ambele faruri s-au aburit in partea de jos. In aceasta dimineata totul este ok, nu prezinta nici un semn de aburire. Nu stiu daca este sau nu normal acest comportament, este prima oara cand s-a intamplat acest lucru. Mentionez ca este vorba de sistemul de faruri LED (fara Matrix). S-a mai intalnit cineva cu acest fenomen la B9, este problema de garantie?
    PS: @Cristi, am "furat" titlul conform cu celelalte arii ale forumului, intrucat am observat ca iti place simetria. Sper sa fie ok :)
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu este o problema de garantie sau cel putin producatorul nu recunoaste asta ca fiind o problema ce tine de garantie. Aceasta problema este comuna in tot grupul VAG la masinile noi. Se tot discuta despre asta pe toate forumurile auto ale marcilor din grupul VAG. Asa fac ele. S-a mai discutat despre problema asta pe forum in aria Q7 daca nu ma insel. Bafta
     
  3. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Multam de info, voi numi aceasta problema un feature in cazul de fata si mergem mai departe.
     
  4. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Asta da pasiune pt audi, sa stai 5 h la coada si in plus sa mai ai forta sa fii ingrijorat de niste faruri aburite ... respect.
     
  5. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Aveti idee daca la modelul cu faruri LED Matrix functia cornering este activata standard sau trebuie activata? La masina mea am senzatia ca nu este activa, nu se vede nicio diferenta de iluminare la viraje sau semnalizare, mersi.
     
  6. alexnet

    alexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4
    La mine a fost activata din fabrica functia. Merge numai cand luminile sunt puse pe auto.
     
    rominika apreciază asta.
  7. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Eu am testat si nu am vazut nicio diferenta, la cealalta masina a4 b8 se aprindeau halogenele si lumina era sesizabila si pe drum. Aici presupun ca trebuie sa se aprinda luminile de all weather de sub lupa ledului. Daca trebuie facuta o codare cu vag comul si o cunoasteti, asi dori sa-mi spuneti si mie pasii, mersi.
     
  8. Buta cosmin claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2019
    Locație:
    Berlin
    Masina:
    Audi a4 b8 8w
    Buna ziua,
    Ma ajutati si pe mine va rog prin a-mi spune cum se schimba becul semnalizare fata la audi A4 B9 ? Nu e led semnalizarea. Multumesc anticipat.
     
  9. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Revin cu preciarea ca functia cornering la farurile matrix led functioneaza perfect. Eu facusem testul in parcare cu schimbatorul pe pozitia P iar functia este activa doar cu levierul in poztia D sau S.
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Pentru că nu am reușit să fac retrofitul la led acum spun că strugurii sunt acrii și nici pe led lumina nu este wow.

    Pe xenon, audi a montat becuri de 25w și un flux de 2000 de lumeni pentru a nu pune spălătoare în bară. din câte înțeleg becul este D5S.

    D5S are balastul inclus în soclul becului ? eu așa am înțeles.

    Pentru aplicație offroad (onroad nu este legal) aș putea monta becuri de 35W D5S ? Dacă balastul este inclus ar trebui să se schimbe cu totul foarte simplu. Există riscul să ia foc ceva ? Există becuri de 35W D5S ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    bobalex18 apreciază asta.
  12. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @Cristi la philips/osram mă gândeam. nu luam în calcul alte soluții. există risc mare și cu brandurile astea?

    am căutat pe ambele aplicații. pe philips nu îmi dă nimic iar pe osram îmi dă halogen.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Instalatiile se topesc din 2 motive :
    - idioti care pun becuri xenon de 80w
    - alti idioti care fac improvizatii pe acolo
    - cablajul nu este atat de heat-resistent pe cat crede Audi sau Hella sau Valeo sau oricine mai produce farurile in ziua de azi.
    Prin urmare, izolatia acestora devine casanta pana in momentul in care crapa si cade singura dupa fir.
    Moment cand se intampla bucuria, firele atingandu-se unul de celalalt.
    Exista pe multe forum-uri (VAG si non-VAG) persoane care au decapsat farul si au inlocuit tot cablajul cu fire cu protectie siliconica (exista in comert orice dimensiune, orice culoare), scapand astfel de aceasta problema.

    O alta problema care nu au luat-o in calcul este dimensiunea si fixarea cablajului.
    De multe ori le-au facut fix la lungime, din punctul A in punctul B, dupa care le-au prins cu bride de plastic de carcasa interioara a farului.
    Acum, cand intra in functiune auto-leveling-ul si/sau AFS-ul, aceste fire fiind de lungime fixa forteaza in lipituri/mufe, dezlipindu-se dau chiar rupandu-se fix din pinul mufei (de aici incep erorile cand unii schimba farul intreg deoarece au impresia ca s-a dus vreun motoras, etc.).

    Daca se foloseste bec/balast/droser corespunzator si instalatea se face fara improvizatii, nu se topeste, nu ia foc si nu se intampla absolut nimic.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  14. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    pe osram la xenon nu am văzut niciun model la „ECE category” cu D5S. doar D1-D4 și D8. oare ce base type are la mine...

    sună interesant XENARC NIGHT BREAKER LASER și XENARC COOL BLUE BOOST – OFF-ROAD
     
    Ultima editare: 21 Noi 2019
  15. Termo 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Salutare!
    Știe cineva dacă la farurile led ( non Matrix) există funcția AFS ? Sau vreun fel de adaptabilitate la viraje?
     
  16. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Am aceleasi faruri si singura adaptabilitate la viraje consta in aprinderea led-urilor "proiectoare de ceata" la viteze relativ mici, sau cand ma apropii de un sens giratoriu.
     
  17. pupu2008

    pupu2008 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 B9 - 2.0 TDI ( DESA ) 190 CP
    La aceste doua modele de faruri daca stie cineva diferenta ii multumesc pentru raspuns.

    led.jpg

    matrix.jpg
     
  18. Common Joe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8.5 CJCD 2014
    Primul e doar LED iar al doilea e Matrix LED
     
  19. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Astea sunt diferentele intre faruri cu LED si farurile cu Matrix montate pe Audi A4 B9 (8W)

    LED - Faza scurta in lupa exterioara
    - Faza lunga doua leduri interioare
    - Proiectoare ceata(si cornering/lumini oras intersectii etc) ledurile mici de sub faza scurta
    - Semnalizare led incadrata in lumina de drum

    MATRIX LED - Faza scurta in lupa exterioara
    - Faza lunga trei leduri interioare - MATRIX (se sting si aprind in functie de traficul in fata, curbe etc)
    - Proiectoare ceata(si cornering/lumini oras intersectii etc) ledurile mici de sub faza scurta)
    - Semnalizare led dinamica incadrata in lumina de drum

    Lupa exterioara de pe farurile Led/Matrix Led nu este adaptiva, adica nu se misca stanga dreapta ca cea xenon, ea se misca doar sus/jos in functie de incarcarea masinii.


    [​IMG]
     
  20. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Diferența e ca la farurile cu Matrix ai semnalizare dinamica si faza lunga care face conurile alea de umbra pe masinile din fața.
     

Distribuie pagina asta