Imi poate spune cineva si mie, daca la A6 c6/2009 cate filtre de combustibil are si unde sunt plasate. Cel lung care e amplasat orizontal stiu unde e, dar dupa seria de sasiu imi da doua tipuri de filtre si ma face sa cred ca am ca am 2. Insa asta nu stiu de aceea apelez la cei stiutori. Merci mult.
Ai un singur filtru de motorina. Iti apar 2 tipuri de filtre, in program, din cauza ca, producatorul a prevazut pentru acelasi motor dar echipat pentru tari sau continente diferite mai multe tipuri de filtre. De exemplu pentru tari care au clima calda si cu mult nisip este un model de filtru de combustibil, pentru tari care au clima rece dar curata este alt model de filtru. Cel mai sigur demontezi filtrul tau si cu el in mana mergi la magazin si comanzi filtrul conform modelului tau care este pus fizic pe masina. Chiar si filtrul tau de combustibil are un cod pe el. Acel cod are un echivalent cu alte coduri de la alti producatori. Daca te-ai dus la un magazin de piese si vanzatorul habar nu are pe ce lume traieste dar el crede ca se pricepe la vanzari de piese auto, asta nu mai depinde de tine si in cazul asta mergi in alta parte si comanda piesa. Lasa comenzile pe internet si procedeaza cum ti-am zis eu. Lucrurile pe care ti le-am spus eu acum trebuia sa le stie cel care vinde piese si componente auto dar in tara asta toti s-au apucat sa faca altceva decat au fost invatati sau decat ar trebui sa faca conform pregatirii pe care o au.
Filtru motorina motor 3.0 TDI la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari Salutare,am si eu o problema ieri am schimbat filtrul de motorina si acum nu mai porneste masina.Daca poate cineva sa imi zica si mie cum se face o aerisire i-as fi foarte recunoscator .Va multumesc
La motoarele CR adica la masina ta pornirea dupa schimbarea filtrului de motorina se face cu VCDS-ul mai bine zis amorsarea sistemului de combustibl este obligatorie inainte de pornirea motorului si aerisirea se face cu VCDS-ul. Cine are motor TDI simplu (pumpe duse) aerisirea se face singura, ca sa zic asa. Important este ca la schimbare filtrului de motorina sa umpli filtrul nou cu motorina inainte de a-l pune pe masina. Apoi pui contactul si il iei de cateva ori. Dai la automat o data pana iti apare pompa aceea de ulei in bord si daca nu porneste mai pune contactul si ia-l de cateva ori, apoi dai iarasi la automat. Ar trebui sa o ia din primele 2-3 incercari, oricat aer ar fi fost in instalatie.
Am si eu o intrebare: Asa ar trebui sa arate motorina din filtru in conditiile in care revizia a fost facuta in urma cu 2000km? Sau e cea ce cred eu ....ulei in motorina.....si daca da pe unde ar intra? Din ce am mai citit, credeti ca e posibil sa fie de la garnitura de la pompa tandem sau injectoare? Multumesc anticipat
Nu ar trebui sa arate asa. La mine motorina din filtrul vechi are aceeasi culoare ca aia de o torn in filtrul nou.