1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A4 B7 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de pacolino, 30 Iul 2010.

  1. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Concluzia la care am ajuns, este ca generatia A4 B7 1.9 TDI PD cu DPF din 2007 si 2008 isi face regenerarea filtrului de particule la 250 km si sau 40% grad de încărcare a filtrului de particule. Daca regenerarea este întreruptă, masina ramane cu încărcarea la cate procente a rămas. Exemplific: a pornit regenerarea, era încărcat 20% dar avea parcurși 250 km, se regenereaza dar daca oprim motorul, sa presupunem ca a regenerat pana la 10% si am stationat 3 ore, pornim, mergem la drum si incepe încarcarea filtrului de la 10% cat a rămas. Daca apuca sa incarce 40% filtrul in 80 km de mers in oras de exemplu - porneste regenerarea.
    Si tot asa. Ideea este ca masina are nevoie sa termine regenerarea pentru ca in acest fel ajunge la 0%, daca nu sunt alte probleme. Dar nu este obligatoriu, aceasta fiind situația ideala. Un mers in oras mult timp, opriri si porniri dese si regenerari ratate sau neterminate vor aduce probleme.) Totul tine de ECU si de softul gandit pentru acest model. Personal, cand ajung la garaj si am OBLIGATORIU aer fierbinte la eșapament pentru mine e clar ca se afla in regenerare.
    O scot la drum, minim treapta 3 la 60km/h si termina regenerarea. A mea încarcă filtrul in 200 km 18% cu masa de cenusa 80 cu 290.000 km la bord acum.
    Sper sa ajute si pe alti deținători, eu sunt lămurit.
     
    hamza apreciază asta.
  2. Adrian Daria 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2019
    Locație:
    Timiș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI BPW 140 cp 2008
    Salut,

    Am cenusa la 79g in filtru de particule , ma gandesc sa il schimb in perioada urmatoare desi masina merge bine.
    Ati incercat variantele de filtre noi mai ieftine gen 1500-2000 lei?
    Cum se comporta in timp/pana acuma?
    Multumesc.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Si de ce vrei sa schimbi ceva ce merge bine? Ai prea multi bani?
     
  4. Adrian Daria 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2019
    Locație:
    Timiș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI BPW 140 cp 2008
    Am inteles ca este recomadat schimbul dupa 60g cenusa.
    Inainte cand porneam masina mai aparea spirala aprinsa de 2 -3 ori. Dupa cateva drumuri pe autostrada vad ca nu mai apare.
    Plus ca inteleg ca ajuta la consum si vreau sa fiu informat din timp.
     
  5. MMG

    MMG 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Cum ai remediat problema asta cu posibilele scurgeri de ulei care ajung pe DPF? Ca am patit si eu ieri sa asist la o regenerare pasiva a filtrului si iesea putin fum din dreptul filtrului de particule. De unde sa incep investigatia? M-am uitat in urma la post-urile tale si nu am gasit unde ai zis ca s-a remediat si cum. Multumesc!
     
  6. Horatiu Rus 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salut. Scurgerile, in cazul meu, erau de la faptul ca filtrul epurator era foarte infundat, facea presiune, iar vaporii de ulei ieseau pe langa busonul de ulei, se prelingeau pe motor si ajungeau pe DPF. Am remediat problema schimband capacul culbutori cu unul nou.
    Cauze pot fi multe, iar rezolvarea la problema initiala tot nu am gasit. Daca te lovesti si tu de asa ceva, si gasesti un raspuns, da-mi de stire.

    Sent from my GM1910 using Tapatalk
     
  7. MMG

    MMG 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI CAGA 2009
    Eu am schimbat capacul ala de cand am luat masina, pe la sfarsitul lui 2017. Am fost la @EEXCALADE si am facut o revizie majora atunci :) (pompa ulei, garnitura chiulasa, ax came, o-ring-uri injectoare, tacheti, cuzineti etc.) Bine, nu toate o data. Cred ca o sa merg tot la el sa incercam sa depistam de pe unde ar putea curge ulei, daca-o fi ulei ce se scurge pe filtru si ala sa cauzeze fumu ala. O sa postez aici dupa ce aflu.
     
  8. Borz Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 b7 1.9 tdi 2007
    Salut,
    Am si eu o problema asemanatoare cu prima postare din topic. Senzorul apa de presiune diferentiala.imi da eroarea implausible signal. L-am schimbat, am facut regenerare desi nu cred ca era cazul, am incarcare 15% pe filtru zice testerul dar martorul tot se aprinde dupa ceva vreme (check engine). Ce e curios e ca si inainte si dupa regenerare tot 15 % am. Zicea omul ca atunci cand mi se aprinde imi apare o diferenta mare de presiune la intrare si iesire pe DPF. Are careva habar care ar fi cauza ? Am facut si test de clapeta EGR, actuator turbo, am schimbat capacul pe motor ca mai zicea careva ca imi arunca pe epurator ulei dar eroarea tot nu dispare. Nu mai stiu ce sa fac cu el. Vad ca pe emag exista filtru de particule nou cu 1.200 lei. Sa il schimb sau e ceva porcarie de fapt ? Chiar am fost la multa lume cu masina si inca nu am rezolvat-o nimeni in 2 ani. De mers merge mai sprinten cand e check-ul aprins iar cand il resetez parca trage mai lin asa, da mai slabut oricum.Cred ca valorile astea le aveam cand faceam regenerarea cu omul in masina,de acolo si temperaturile alea asa mari.El zice ca senzorul e adaptat da ce e oare cu valoarea aia negativa la presiune?
     
    Ultima editare: 16 Feb 2020
  9. corsarul 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI BRE 2006
    Salut,
    Un filtru particule incarcat 100,6% mai merge curatat ? regenerare sau demontat si dus la curatat ? A4 B7 cod motor BPW an 2007
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca si solutie temporara, pe termen scurt, da.
     
  11. Vasi Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2020
    Locație:
    Petrești
    Masina:
    A4 B7
    Salut. Am citit mai multe pagini din acest topic dar nu am găsit un răspuns concret. Am un bpw 140 cai, și are momente când se aprinde check engine și fumega când îl accelerez brusc.
    Are sonda lambda noua, senzor presiune nou, debitmetru nou. Totul e schimbat de mecanic și nu reușesc să scap de chestia asta. Are cineva idei? Vreau sa nu mai fumege sau să mai des eroare. Mulțumesc!
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Eroarea ce zice ?
     
  13. Vasi Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2020
    Locație:
    Petrești
    Masina:
    A4 B7
    Senzorul de oxigen
     
  14. George bahna 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Sebes
    Masina:
    Audi A4 B7,2008 2.0 BPW
    Buna seara,
    Am devenit de curând posesorul unui A4 B7 cod motor BPW și din câte am înțeles de la fostul proprietar a schimbat turbina și DPF-ul. După scanare cu VAG nu am nici o eroare pe motor dar nu face regenerari deloc. M-am uitat la valori și sondele de temperatura arată valori de -276 grade. Ma poate ajuta cineva cu informații ce ar putea fi ? Sau cum pot sa îmi dau seama dacă filtrul de particule e anulat? Menționez ca nici diferența de presiune nu am.
     
    Ultima editare: 10 Dec 2020
  15. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    George bahna
    Masina ta nu mai poseda DPF, este anulat :)
     
    George bahna apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mie imi pare a DPF Off nu a DPF nou inlocuit.
     
    George bahna și energy82 apreciază asta.
  17. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Asta este adevarul. Este OFF
     
    George bahna apreciază asta.
  18. George bahna 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Sebes
    Masina:
    Audi A4 B7,2008 2.0 BPW
    Între timp am aflat ce s-a întâmplat cu adevărat. Tipul de la care am cumpărat masina , a cumparat-o in Octombrie 2019. Și după o luna a luat-o turbo pe ulei, a reușit sa o oprească la timp. Automat el a cumpărat și DPF nou, crezând a fost afectat. Dacă e soft făcut înseamnă ca a fost făcut înainte sa cumpere el masina. Am factura și comanda de pe produse. Turbo + DPF 800 €uro. Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Drumuri bune :)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masina aia a avut DPF Off.

    Nu ai cum sa mergi cu soft pentru DPF Off si filtrul existand fizic pe masina.
    Nu se mai fac regenerari, in scurt timp il infunzi si masina nu va mai merge in parametri.
    E ca si cum ai merge cu un catalizator infundat.
     
    energy82 și George bahna apreciază asta.
  20. miragem 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2021
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2007 bpw
    Salut, ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare de valori dpf la un a4 b7 2007 bpw?
    Masina merge in parametri, fara erori, valori injectoare ok (intre -0,25 si 0,50), insa imi da cu fum in fiecare zi numai cand motorul e cald, poate fi in mers sau la relanti, dureaza 5-10 min si dupa nu mai da, iar mirosul e de motorina si dupa mai multe cercetari, am ajuns la concluzia ca ar fi de la dpf, mie nu mi-a aparut niciodata in bord vreo regenerare de cand am masina.
     

Distribuie pagina asta